ایمونولوژی: یک راه جایگزین برای التهاب

با استفاده از ترکیبی از روش های جدید توسعه یافته محققان توسط Ludwig Maximilians Universitate LMU در ایمونولوژیست مونیخ Veit Hornung مسیری که قبلا ناشناخته است باعث التهاب می شود. سیستم ایمنی در مهره ها قادر به تشخیص خود از اجزای غیر خود است که قادر به تشخیص و تخریب پاتوژن های مهاجم و انواع سلول های نامطلوب مانند سلول های توموری واکنش های ایمنی واکنش پذیری مانند بر اساس آنتی بادی ها قدرتمند و بسیار خاص هستند اما نیاز به بازنگری ژن های خسته کننده و وقت گیر دارند برای دریافت کنندگان موثر فوری دفاع باید سریعا تشخیص داده شوند و این کار توسط سیستم ایمنی ذاتی به نام Inate سلول های ایمنی یک دسته از گیرنده های نسبتا کوچک را بر روی سطوح خود بیان می کنند که ساختارهای مولکولی را شناسایی می کنند که با پاتوژن ها ارتباط دارند. اتصال این ساختارها یک پاسخ التهابی ایجاد می کند که پاتوژن یا سلول های آلوده را می کشد. L مسیرهایی که این فرایندهای را به عهده دارند، محققان به رهبری Veit Hornung که دارای صندلی ایمونوی بیهوشی در مرکز ژن LMU هستند، متشکل از دو روش مختلف بودند. آنها برای اولین بار از یک سیستم سلولی جدید سلولی استفاده کردند که عملکرد یک سلول از سلول های ایمنی را در تنظیم التهاب تقلید می کند. آنها به طور سیستماتیک ژنهای تک ژن را برای تعیین نقش خود در شروع پاسخ التهابی و کشف یک مسیر سیگنال پیش از موعد کشف کردند. یافته ها در مجله Immunity Hornung منتشر شده و گروه او مطالعه خود را از یک پروتئین پیچیده به نام التهاب NLRP3 در بیمارستان دانشگاهی بون قبل از او این مجموعه در مونوسیت ها یافت می شود و نقش مهمی در القاء التهاب و نیز در بیماری هایی که همراه با واکنش های التهابی مزمن مانند دیابت نوع 2 نقرس و آرترئوسکلروزیس رخ می دهد، نقش مهمی ایفا می کند. با این حال شناخت ما از نحوه عمل آن در درجه اول بر اساس مطالعات c در سلولهای موشی از موش در سلول های موش استفاده می شود. در موش سوری، دو محرک لازم برای ایجاد التهاب NLRP3 برای ایجاد ترشح پروتئین سیگنال التهابی اینترلوکین 1 بتا IL1 می باشند، در حالی که منوسیت های انسانی تازه انسانی تولید IL1 را در پاسخ به یک سیگنال واحد انجام می دهند که از طریق یک گیرنده به نام TLR4 با این وجود هیچ سلول انسانیتی انسانی مانند سلول ها به این سیگنال واکنش نشان نمی دهد. به همین دلیل Hornung و همکارانش مجبور شدند از همان سلول انسانی جدید انسان استفاده کنند تا مبنای تفاوت گونه را درک کنند. به طور خاص ژن های تک در سلول های ایمنی بدن کشت شده که بسیار شبیه به تک سلول های انسانی هستند را حذف می کند. با استفاده از این سیستم ما توانستیم در سطح ژنتیکی شناسایی کننده های انتقال سیگنال و فعال سازی التهاب NLRP3 را توضیح دهیم. موریتز گاید دانشجوی دکترا در گروه هورنانگ و اولین نویسنده پژوهش جدید به این ترتیب تیم توانست به یک ترشح IL1 توسط مونوسیت های انسانی را با جزئیات بی سابقه ای تجزیه و تحلیل می کند و مکانیسم را قادر می سازد که NLRP3 انسان را در پاسخ به یک سیگنال فعال کند. محققان، گیرنده TLR4 را با قرار دادن مونوسیت های آنها به LPS لیپوپلی ساکارید باکتریایی مولکول پیچیده ساخته شده از قندها و چربی ها که بر روی سطح بسیاری از باکتری های بیماریزا یافت می شود. سپس آنها نشان می دهند که اتصال LPS باعث ترشح IL1 از طریق یک رله سیگنال قبلا شناخته نشده می شود. فعال شدن این مسیر جدید توضیح می دهد که چرا تک سلول های انسانی نیازی به یک سیگنال دوم برای ترشح IL 1 در مقابل در مونوسیتهای موشی این مسیر خاص فعال نیست بنابراین محرک دوم مورد نیاز است Veit Hornung توضیح می دهد علاوه بر این در حالی که فعال شدن التهاب در موش باعث القای مرگ سلول التهابی برنامه ریزی شده سلول های مونوسیته ما را به این مسیر سیگنال به عنوان جایگزین اشاره التهاب لثه به منظور تشخیص آن از قبل DES به گفته هورنونگ، ما معتقدیم که این مسیر سیگنال نقش مهمی در فرایندهای التهابی در انسان دارد. مطالعه جدید این واقعیت را ثابت می کند که نتایج حاصل از موش ها همیشه قابل انتقال به انسان نیستند. تا کنون تنها انساکت های انسانی به طور مستقیم برای تماس با LPS با انتشار اینترلوکین 1 بدون نیاز به یک سیگنال دوم محققان در حال حاضر قصد دارند که تجزیه و تحلیل عملکرد in vivo گیرنده TLR4 در دیگر ارگانهای مدل با استفاده از سلول های مونوسیت Hornung مانند ممکن است بتوان مسیرهای سیگنال بیشتری را درون سلول شناسایی کرد. نتایج ما رد برخی از اصول کلاسیک تحقیقات التهابی ما امیدواریم که روش جدید ما نیز درک ما از پایه بیولوژیکی سلولی از اختلالات ایمنی را افزایش دهد. Hornung نتیجه می گیرد