بررسی میکروبیوم پنبه به عنوان یک عامل خطر برای HIV در مردان

این مطالعه که در مجله mBio منتشر شده است، برای اولین بار نشان می دهد که باکتری های آلت تناسلی ممکن است از نظر ابتلا به بیماری اچ آی وی به میزان 63 درصد، توسط پژوهشگران Milken Institute دانشکده بهداشت عمومی Milken Institute SPH در دانشگاه گیلان یک عامل خطر پیشگیری نشده غربالگری برای عفونت HIV در مردان است علاوه بر این محققان نشان می دهند که این عامل خطر ممکن است از نظر جنسی انتقال یابد. مطالعات پیشین میکروبیم های انسانی را در بر می گیرد که مجموعه ای از میکروب های موجود در بدن انسان است و به شرایط مختلف بهداشتی بستگی دارد. اما کمی درباره نقش میکروبیوم آلت تناسلی شناخته شده است که به سلامت مردان مربوط می شود. با بررسی مجموعه ای از باکتری هایی که زیر پوستی مردانی که یا HIV را آلوده کرده یا HIV را باقی گذاشته اند، محقق ارتباطی بین مقدار باکتری بی هوازی که در محیط های کم اکسیژن رشد می کند و خطر ابتلا به آن را افزایش می دهد ویروس اچ آی وی این مطالعه اولین بار است که نشان می دهد که باکتری های استعماری آلت تناسلی مرد می تواند عامل خطر مستقل برای ابتلا به HIV در مردان باشد، می گوید: سیندی لیو MD، MP، PhD اولین نویسنده این مقاله است و استاد معاونت بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای در موسسه Milken SPH داشتن باکتری های غیر قابل تحمل اکسیژن با افزایش خطر ابتلا به اچ آی وی همراه بود لیو همچنین به عنوان افسر اصلی مرکز اقدامات مقاومت آنتی بیوتیک در موسسه Milken موسسه SPH مشغول به کار است. محققان این مطالعه را با استفاده از سواب پلک های جمع آوری شده از مردان غالبا ناقص در Rakai Uganda در طول دو بزرگ سال مطالعه بالینی در طول مطالعه 46 مرد مبتلا به موارد اچ آی وی بودند. برای درک بهتر اینکه چگونه میکروبیوم آلت تناسلی بین مردانی که در طی آزمایش محرمانه و غیر آلوده شده بودند، 136 نفر مرد که در طی دو سال محاکمه ویروس HIV باقی مانده بودند نیز مورد بررسی قرار گرفت محققان مولکولی میزان فراوانی آلت تناسلی را اندازه گیری کردند Cteria که در زیر پوست مزرعه زندگی می کنند آنها دریافتند که افزایش ده برابر در چهار باکتری بی هوازی Prevotella Dialister Finegoldia و Peptoniphilus با افزایش 54 تا 63 درصد افزایش خطر ابتلا به HIV روبرو هستند. یکی از راه های بالقوه ای که میکروبیوم آلومینیوم می تواند خطر ابتلا به اچ آی وی را افزایش دهد، که سلول های هدف HIV را به آلت تناسلی منتقل می کند محققان دریافتند که داشتن مقادیر بالاتری از اناعاب های آلت تناسلی با تولید بیشتر بیوشیمیایی به نام سیتوکین ها قادر به جذب سلول های ایمنی مرتبط است. سلول های ایمنی، دروازه HIV به بدن انسان است. مطالعه ما نشان می دهد که برخی از باکتری ها باعث می شوند آلرژی های بیوشیمیایی که سلول های ایمنی را به آلت تناسلی می رساند، جایی که آنها به راحتی توسط ویروس اچ آی وی آلوده می شوند. با سایر پاتوژن ها، این امر می تواند خوب باشد، زیرا سلول های ایمنی می توانند به مبارزه با عفونت کمک کنند، اما در مورد اچ آی وی فقط مخالفت می کند. Lance Price PhD co نویسنده ارشد و استاد محیط زیست و بهداشت حرفه ای Milken مؤسسه SPH محققان امیدوارند که این مطالعه و دیگران مانند آن ممکن است منجر به راه های جدیدی برای محافظت از مردان و زنان از عفونت اچ آی وی شود. به عنوان مثال ممکن است به طور انتخابی مقدار باکتری های بی هوازی را بر روی ژنومیت ها کاهش دهد و در نتیجه باعث کاهش جذب سلول های ایمنی و عفونت اچ آی وی تمام کارهایی که ما انجام می دهیم، هدف یافتن راه های موثر برای کاهش انتقال HIV است. این کار به ما کمک می کند تا درک کنیم که چگونه ختنه پزشکی مردان، عفونت HIV را در مردان کاهش می دهد و به سمت مداخلات جدید برای کاهش خطر ابتلا به ایدز در آینده می گویند. روپرت کاول یک بیماری عفونی پزشک و ایمونولوژیست ارشد پژوهشی و استاد دانشگاه تورنتو مقاله دیس Biosis آلرژی انگشتی به عنوان یک عامل خطر برای آلودگی به ویروس Cindy Liu و همکاران mBio doi 10 1128 mBio 00996 17 منتشر شده 25 ژوئیه 2017