آیا جو دوسر بدون گلوتن است؟ حقایق را بدانید

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

بیماری سلیاک نیازمند رژیم غذایی بدون گلوتن است بسیاری از افراد دیگر بدون این بیماری به زندگی آزاد گلوتن تبدیل شده اند این تصمیم را گرفته اند تا از بروز کمبود وزن در کاهش وزن کاسته و سلامت کلی را بهبود بخشند بین سال های 2009 تا 2014 تعداد آمریکایی هایی که رژیم های غذایی بدون چاقی مصرف می کنند سه برابر شده است. 1 در 133 آمریکایی یا کمتر از 1 درصد بیماری سلیاک بیماری سلیاک یک اختلال autoimmune است که آسیب روده کوچک را کاهش می دهد توانایی خود را برای جذب مواد مغذی جو دو سر سالم و گلوتن آزاد است اگر چه بعضی از مردم ممکن است واکنش به پروتئین جوید. گلوتن رایگان مزایای بهداشت و درمان جویدن جواهرات بهداشتی جو دوسر گلوتن آزاد در حالی که گندم حاوی گلوتن است، دلایل متعددی وجود دارد که چرا مردم نگران عدم تحمل گلوتن باید مراقب باشند گلوتن پروتئینی است که در جگر گندم جو و تریتیکاله وجود دارد این گروه ها، بنابراین افراد مبتلا به عدم تحمل گلوتن معمولا نگران نباشند گلوتن ut در جو غیر آلوده اما نگرانی های متعددی در مورد مصرف جو می باشد. افراد مبتلا به عدم تحمل گلوتن به ویژه افرادی که دارای بیماری سلیاک هستند ممکن است هنوز در مورد خوردن جو باید مراقب باشند. یک دلیل این است که آنها به راحتی می توانند با گلوتن آلوده شوند زیرا ممکن است در مزرعه رشد داشته باشند. در نزدیکی گندم و گلوتن حاوی محصولات علاوه بر این بسیاری از گیاهان پردازش جو دوسر همچنین غذاهای حاوی گلوتن را پردازش مردم با عدم تحمل گلوتن همیشه باید مواد غذایی برچسب ها را بررسی و به دنبال جو دوسر که کاملا از گلوتن googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container حساسیت Avenin و oatsOats ندارد با این حال برخی از افراد مبتلا به بیماری سلیاک پس از خوردن ویتامینهای گوناگون حتی در یک رژیم غذایی غیرقطعی با گلوتن آزاد میشوند. احتمالا پروتئین اوین در پروتئین جوجه است که نقش مشابهی با گلوتن در گندم دارد. در برخی از افراد مبتلا به سلیاک Avenin همان ایمنی را فعال می کند سلول های E که به گلوتن واکنش نشان می دهند. مطالعه اخیر نشان می دهد که خوردن 100 گرم گندم جو در روز برای سلول های ایمنی فعال 3 روزه ای که هدف آن آونین قرار گرفت، اما فقط در 8 درصد از شرکت کنندگان. علاوه بر این، بسیاری از شرکت کنندگان علائم گوارشی را گزارش کردند، اما این ارتباط با فعال سازی سلول های ایمنی واکنش آنها ممکن است ناشی از اثر نایبو شبیه به پلاسبو باشد اما باعث آسیب می شود همچنین این امر می تواند به این دلیل باشد که شرکت کنندگان دو برابر میزان توصیه شده روزانه غذا را دو برابر می کنند. یافته های بیشتر این مطالعه، افزایش واکنش سلول های ایمنی بدن در افرادی بود که جو را قبل از مطالعه 3 روزه جو دوسر، هر چند محققان مطمئن نیستند که چرا googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container نویسندگان مطالعه به این نتیجه رسیدند که مقادیر کوچکتر از جو برای احتمال مبتلا به بیماری سلیاک مناسب است. جامعه آمریکای شمالی برای مطالعه بیماری سلیاک توصیه نظارت بر ضد antiTTG ضد بافت سطوح آنتی بادی transutaminating قبل و بعد از addi نانوگرم در رژیم غذایی این اطلاعات دقیق را در مورد چگونگی مصرف یولاف بر روی یک فرد به ارمغان می آورد. افرادی که قارچ را می خورند باید از مقادیر کمتری شروع کنند و علائم را تجربه کنند. اگر علائم وجود نداشته و آنتی بادی های سطح خون پایدار باقی بمانند باید سلامتی خود را حفظ کنند. مزایای مصرف oatsOats بسیاری از مزایای تغذیه ای را ارائه می دهد که افرادی که از گلوتن جلوگیری می کنند ممکن است در جای دیگری در رژیم غذایی خود قرار نگیرند. جو دو سر غنی از فیبر هستند و حاوی مواد مغذی زیادی هستند بنابراین باید توجه داشته باشیم که جو دو سر دانه یک دانه کامل هستند. خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد همچنین ممکن است خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش دهد. می توان از جو دو سر غنی از فیبر استفاده کرد. فیبر از طریق کاهش یبوست به سلامت معده و روده ها کمک می کند. فیبر همچنین از احساس پریشان جلوگیری می کند و تمایل به شستشو را کاهش می دهد. چاقی و بسیاری از بیماری هایی که می توانند همراه با آن باشند، فیبر همچنین می تواند به کاهش قند خون کمک کند، بنابراین برای تحمل گلوتن مفید است افرادی که مبتلا به دیابت می شوند، بیش از حد مواد مغذی زیادی دارند. آنها 191 درصد از مصرف روزانه توصیه می کنند. RDI منگنز 41 درصد از فسفر 34 درصد منیزیم 24 درصد مس و 20 درصد روی آن نیز 11 درصد از RDI فولات که باردار زنان باید از محافظت از نوزادان خود در برابر اختلالات خاصی محافظت کنند. جو دو سر آنتی اکسیدان دارند: جو دو سر گروهی از آنتی اکسیدان ها به نام آونانترامید وجود دارد که تقریبا به طور انحصاری در جو است. آرونترامیدس ممکن است فشار خون را کاهش داده و باعث تولید اکسید نیتریک نیز شود. کلسترول LDL کلسترول بد است که می تواند به بیماری قلبی کمک کند googleAdslotInfo slotName MNT_DLB3 slotContainer mnt_dlb3_container هنگامی که جو دو سر سلامتی را ایجاد می کند برخی از رژیم های غذایی شامل بسیاری از اشکال رژیم غذایی پالئوا توصیه می کنند که از جو دوسر استفاده نکنند هیچ شواهدی مبنی بر این که این ماده مغذی خطرناک برای افراد بدون آلرژی است یا من برخی از مطالعات نشان می دهد که هر واکنش یک واکنش به گلوتن نیست در عوض مشکل این است که گروهی از مواد غذایی که به طور کلی به نام FODMAP شناخته می شوند، FODMAP ها یک گروه از کربوهیدرات ها شامل: کربوهیدرات ها لاکتوز و فروکتوز که بعضی از مردم برای هضم آن تلاش می کنند بسیاری از مواد غذایی حاوی گلوتن حاوی FODMAP هستند اما گلوتن و FODMAP متمایز گلوتن یک پروتئین است در حالی که FODMAP کربوهیدرات است. آلودگی گلوتن نباید بر میزان کل FODMAP جوجه تاثیر بگذارد بنابراین جو از محصولات گلوتن خوب است که بخورید با این حال انواع مختلف جو از سطوح مختلف FODMAP برخوردار است، بنابراین افرادی که به FODMAP حساس هستند، باید با پزشک و متخصص تغذیه صحبت کنند. مصرف گوشتی جو دوتایی سالم بسیاری از جوجه های سلامت می توانند از مزایای استفاده از چربی قهوه ای خودداری کنند. می توانید گوشت بلغور جو دوسر را شیرین تر اما آن را کالری بالا و سطوح قند خون را افزایش می دهد برای جوجه های گوشتی معطر که برای افراد با نیازهای مختلف بهداشتی مناسب است، سعی کنید گردو خرد شده و میوه های خشک را اضافه کنید، سس قارچ می افزاید: عطر و طعم بیشتری می دهد و ماست خامه می دهد که پانچ حاوی پروتئین است. خیس شدن یک شبه گزینه هایی را فراهم می کند که می توانند از نظر مواد غذایی مناسب باشند. بسیاری از انواع موجود هستند بنابراین مواد غذایی را با توجه به طعم و رژیم غذایی حذف می کنند. جوجه های یک شبه می توانند یک صبحانه سالم و خوشمزه باشند. جو دوتایی و اضافه کردن 1 3 1 2 فنجان شیر یا شیر بادام یا شیر سویا اضافه کردن 1 3 فنجان ساده ماست یونان ماست خامه ای که محتوای پروتئین را افزایش می دهد را اضافه کنید یک موز کوچک خرد شده یا یک فنجان میوه تازه بپاشید یک قاشق چای خوری از دانه های چیا در بالای صفحه اضافه کنید دارچین به مزه ترک یک شبه در صبح روز با آجیل مانند گردو یا بادام غذاهای غنی از جو دو سر نیز می تواند دانه های دیگر شامل g آنهایی که ممکن است واکنش ایمنی سلیاک را فعال کنند افراد مبتلا به سلیاک و دیگر حساسیت های گلوتن باید لیست مواد تشکیل دهنده را به دقت بخوانند و بسته را بررسی کنند تا چگونگی پردازش غذا را داشته باشند. اگر محصول همراه با گلوتن حاوی مواد تشکیل دهنده فرآوری شود، از آن اجتناب شود