خواب بیشتر از اکثر مردم؟ ژن های خود را سرزنش کنید

بعضی از مردم نیاز به خواب بیشتری نسبت به دیگران دارند و یک مطالعه جدید نشان داده است که نیازهای خواب شخصی ما ممکن است به ژن های ما محدود شود بنابراین پس از آن همه تناقض خود را با DNA خود تلخ نمی شوید دانشمندان می پرسند چرا برخی از مردم می توانند از رختخواب برخیزند؟ می تواند کاملا به خوبی در فقط چند ساعت خواب در حالی که دیگران نیاز به یک 10 ساعت خوب و یا هر بیشتر برای هر روز برای چاقو باقی می ماند مشهور دونالد Trump ادعا می کند که او فقط نیاز به 4 ساعت در رختخواب هر شب این خبر نیست البته این تفاوت ها خوب است مستند شده با این حال تا همین اواخر بسیار ناچیز بود که چرا چنین تغییراتی وجود دارد. یک مطالعه اخیر به منظور درک اینکه چرا بعضی از افراد به نظر می رسد قادر به شمع را در هر دو طرف بسوزانند شناخته شده است، در حالی که دیگران باید نیمی از زندگی خود را زیر ورق صرف کنند. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container خواب برای هر چقدر خواب عموم است هنوز یک جانور نسبتا مرموز است با وجود صرف حدود یک سوم از زندگی ما در خواب آن نقش دقیق هنوز در حال ناپدید شدن است ما می دانیم که این امر در تثبیت حافظه دخیل است و احتمالا سلول ها و بافت ها فرصتی برای استراحت دوباره ایجاد می کند و روزانه از زباله های متابولیکی را پاک می کند همچنین عدم خواب نیز به سیستم ایمنی بدن لطمه می زند در آن جا هم وجود دارد. ما واقعا نمی دانیم که کامل و بیرون از خواب، هر چند که شما در نظر بگیرید که زمانی که در حیوانات وحشی باید در تاریکی محصور شده توسط شکارچیان بالقوه دروغ نگوید، شما فقط می دانید که چه مقدار خواب مهم است. اما استدلال مخالف وجود دارد. که دروغ می گوید و آرام می تواند راه بهتر برای جلوگیری از تبدیل شدن به جای دیگر کسی باشد تا از میان تمام شب حرکت کند. در هر صورت، این واقعیت که بسیاری از زندگی ما به خواب اختصاص داده می شود، به این معنی است که باید بسیار مهم باشد. پازل خواب می آید از موسسه ملی ریوی قلب و خون NHLBI یافته های آنها در این هفته منتشر شده در مجله PLOS ژنتیک googleAdSlotInfo فشار slotNa من MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container مگس های خواب آلود در این مطالعه تیم خواستار رسیدگی به مکانیسم هایی شد که چرا برخی افراد نیاز به خواب بیشتری نسبت به دیگران دارند دانشمندان امیدوار بودند که یافته ها ممکن است برخی از سرنخ ها را در دو حالت در دو انتهای بی خوابی مقیاس ارائه دهند یا نه قادر بودن به خواب کافی و نارکولپسی است که وضعیتی است که توسط حملات نفوذ مزاحم مشخص می شود. دانشمندان می دانند که ریتم های روزانه یا چرخه های روزانه خواب و بیداری در الگوهای خواب فردی ما دخیل هستند. این دوره ها تحت کنترل ژنتیکی هستند، بنابراین منطقی است که ژن ها بازی کنند بخشی از زمان خواب نیز در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از این مطالعه، کشف ژنهای گریخته ای است که ممکن است در این تغییر وجود داشته باشد. محققان سوسان هاربینون PhD، محقق آزمایشگاه ژنتیک سیستم در NHLBI، مدل پرواز پرواز می کنند. به نظر می رسد عجیب و غریب اما پرواز میوه نسخه خود را از خواب در واقع همه حیوانات در حال حاضر مورد مطالعه قرار گرفته است و حداقل چیزی شبیه خواب است که شواهد بیشتری از اهمیت خواب است. نگرانی در مورد بیخوابی ممکن است آسیب بیشتری نسبت به خواب ضعیف داشته باشد. افرادی که متقاعد شده اند که بی خوابی هستند، در معرض خطر اضطراب خستگی هستند دیگر مشکلات سلامتی بدون در نظر گرفتن زمان خواب واقعی Read now آنها انتخابی 13 نسل از مگس میوه را برای تولید خواب های طولانی 18 ساعت در روز یا خوابگاه های کوتاه مدت 3 ساعت در روز دونالد Trump از پادشاهی پرواز و بنابراین بدون اضافه کردن کم کردن و یا دخالت با پرواز کد ژنتیکی آنها قادر به تولید سويه های با عادات مختلف خواب آلودگی است که در این مطالعه جالب توجه است که ما مگس های خواب طولانی و کوتاه را با استفاده از مواد ژنتیکی موجود در طبیعت در مقایسه با جهش های مهندسی شده و یا مگس های ترانس ژنیک که بسیاری از محققان این زمینه با استفاده از Susan Harbison Ph D تا کنون او اضافه می کند که آیا خواب است در چنین طولانی مدت یا کوتاه مدت می تواند در جمعیت های طبیعی وجود داشته باشد unknown googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB3 slotContainer mnt_dlb3_container سپس آنها ژنومهای دو نوع کشف ژن هایی را که بین آنها متفاوت بودند مقایسه کردند. در مجموع 126 تفاوت در 80 ژن کشف شد. این ژن ها درگیر شدند در گستره وسیعی از مسیرهای سیگنالینگ رشد حیاتی و سلولی و بعضی از آنها در حافظه و یادگیری توسعه مغز دخیل هستند. بر اساس نظر نویسندگان این واقعیت که بسیاری از ژنها به نظر می رسد درگیر می شوند، نشان می دهد که مدت خواب در جمعیت های طبیعی تحت تأثیر طیف گسترده ای از فرآیندهای بیولوژیکی که ممکن است به این دلیل باشد که هدف از خواب خیلی ناخوشایند است خبر خوب این است که نه خواب های طولانی و نه کوتاه، کاهش طول عمر را نشان می دهد که بسیار خوب است بدانید اگر چه این فقط بخش کوچکی از بسیار پازل بزرگ آن بخش جالب توجه است. تحقیق اضافی با استفاده از h جامعه ی انسانی احتمالا به بینش بیشتری نسبت به پدیده ی عجیب و غریبی که ما می نامیم، ارائه می دهیم