آیا می توان مواد مخدر موجود در برابر سرطان سینه تهاجمی را بردارد؟

سرطان منفی سهگانه منفی است که به ویژه از نوع پرخاشگر بیماری است که اغلب نتیجه های بسیار ضعیفی دارد و در برابر درمان های فعلی مقاوم است. اما دانشمندان اکنون می گویند که یک فرم موجود در درمان ضد میکروبی، جایی است که ما باید در مبارزه با این فرم نگاه کنیم سرطان پستان پژوهشگران در حال بررسی توان بالقوه درمان موجود در مبارزه با سرطان سه گانه منفی پستان هستند. طبق تحقیقات اخیر، سرطان پستان دومین نوع از سرطان های رایج در میان زنان در ایالات متحده است. سرطان مزمن سرطان منفی سهل و مقاوم است نوع زیر کشت تهاجمی تقریبا 15 درصد از همه تشخیص های سرطان سینه را تشکیل می دهد. سرطان سه سرنشینه منفی مقاوم به شایع ترین نوع درمان در حال حاضر شیمیدرمانی است که در حال حاضر استفاده می شود این به علت استقامت محض از سلول های سرطانی است که ترویج تشکیل تومورهای جدید است. دلیل دانشمندان به طور دائمی در مراقبت است برای بهتر شدن گزینه های موثرتر درمان که مهاجرت سلول های سرطانی را درون بدن جلوگیری می کنند محققان مرکز جامع سرطان در دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در کلیولند OH نشان داده اند که سلول های سرطانی سه گانه منی ممکن است به یک درمان موجود پاسخ دهند برای درمان بیماری های دیگر از جمله MS به نام اینترفرون β نشان داده شده است که اینترفرون β برخی از ویژگی های تهاجمی سرطان سهگانه منفی پستان را که مسئول متاستاز و ناراحتی درمانی می باشند، تغییر می دهد. اولین مطالعه دانشجوی مری دهرتی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدرسه حقوقی غرب طب مکمل و جایگزین او اضافه می کند که ما دریافتیم که شواهدی از اینترفرون β در تومورهای سرطان منفی سه گانه منفی با افزایش بقای بیمار پس از شیمی درمانی مرتبط است. یافته های محققان اخیرا در مجله PNAS منتشر شده است googleAdslotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_con β interferon هدف β هدف سلول های بنیادی سرطانی اینترفرون β یک سیتوکین است که یک نوع پروتئینی است که در سیگنالینگ سلولی دخالت دارد و دارای اثر ضد میکروبی و اثرات تنظیم کننده ایمنی است که به همین دلیل تاکنون در درمان بیماری های خود ایمنی مثل MS Doherty هم اکنون توضیح می دهد که اینترفرون β نیز بر روی ساقه مانند خواص سلول های سرطان پستان تاثیر می گذارد و موجب جلوگیری از تشکیل تومورهای متاستاتیک می شود. در حالی که شیمی درمانی اکثر سلول های تومور را از بین می برد، این سلول قادر به از بین بردن یک زیر مجموعه از سلول های سرطانی به نام سرطان سلول سلول های Doherty توضیح می دهد که بقای این سلول های بنیادی سرطانی در طی درمان معتقد است که مسئول نارسایی درمانی در بیماران است که او می گوید دلیل این است که سرکوب اینترفرون بتا از این فعالیت های سلولی منجر به بهبود نتایج درمان در آینده می شود. درمان جدید در دسترس است در سرطان پستان سرطان مانند سلول های ارائه resili تداخل درمانی و اجازه دادن به تومورهای انسولین می شود آیا می توانیم آنها را متوقف کنیم Read nowIn یک مطالعه in vitro با استفاده از بافت سرطانی سرطان منفرد انسان، تیم متوجه شد که اینترفرون β هدفون سرطانی را به طور مستقیم مانند سلول ها هدف قرار داده است. سیتوکین اثر مشخصی بر روی بافت سرطانی در معرض آن داشت حتی پس از آنکه محققان مواجه شدند، مواجهه را ترک کردند. برای بافت سرطانی که با اینترفرون بتا در آزمایشگاه آزمایش شد، سلول های مهاجم نسبت به بافت های کنترل که در معرض این درمان قرار نگرفت، دو برابر شده بود. علاوه بر این، سلول های سرطانی تحت درمان با اینترفرون بتا، شکل گیری حوزه تومور تجزیه و تحلیل داده ها از منابع پایگاه داده بافت سرطان تیم همچنین یادآور می شود که پس از درمان بیماران مبتلا به سرطان پستان با طولانی ترین نرخ زنده ماندن و همچنین کمترین میزان عود مجدد تومور سطح بالایی از اینترفرون β را نشان می دهد. به طور خاص افراد مبتلا به سطوح بالای اینترفرون β حدود 25 درصد خطر ابتلا به سرطان تومور را پایین می آورد در مقایسه با افراد با سطح پایین interferon β googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container مراحل بعدی در مسیر درمان جدید پس از این یافته های امیدوار کننده Doherty و تیم در حال بررسی دقیق تر در مورد نقش اینترفرون β در تنظیم ایمنی با هدف قرار دادن پتانسیل خود را در تقویت پاسخ ایمنی بدن به سرطان آنها همچنین امیدوارند تا آزمایشهای بالینی را برای یک اینترفارون بتا درمانی آغاز کنند و اثرات آن را بر روی خود و یا به عنوان مسیر مکمل برای شیمی درمانی معرفی کنند. یکی از چالش هایی که دانشمندان با آن روبرو خواهند شد این است که یافتن راه موثر تحویل اینترفرون β مطالعات آینده ما روش های پیشرفته تحویل β اینترفرون را به سایت تومور با استفاده از فناوری نانوذرات بررسی خواهد کرد. پیشرفت های اخیر در تکنولوژی پزشکی همراه با دانشمندان برای یافتن درمان های مؤثر بیشتر، امید تازه ای به مبارزه با تهاجمی F سرطان سرطان