مطالعه نشان می دهد سرنخ های جدید در مورد اینکه چگونه یک واکسن موفق HIV می تواند کار کند

دانشمندان موسسه تحقیقات اسکریپس TSRI یک کشف را کشف کرده اند که می تواند تلاش برای توسعه یک واکسن موفقیت آمیز اچ آی وی را افزایش دهد. دانشمندان بر این باورند که پروتئین پاکت های HIV در یک سایت مهم برای عملکرد ویروسی، گروه کوچکی از مولکول های شکر شناخته شده به عنوان گلیکان به عنوان یک کلید لنگر آنتی بادی هایی که می تواند ویروس را به طور کامل خنثی کند. بنابراین واکسن های آینده کاندید ممکن است این خوشه گلیکان را در بین اهداف ویروسی خاص خود قرار دهند تا به حداکثر رساندن شانس تحریک پاسخ مؤثر آنتی بادی کمک کنند. در این مطالعه یاد گرفتیم که نگهداشتن این گلیکان ها یک گام ابتدایی بسیار مهم در پاسخ ایمنی بدن به اچ آی وی و با این دانش ما معتقدیم که ما می توانیم واکسن های مناسبتری را طراحی کنیم. دنیس رابرتون، استاد ایمونولوژی و میکروبیولوژی در TSRI، تحقیقاتی منتشر شده درمورد Immunity، بخشی از تلاش گسترده مهندسی معکوس است توسط دانشمندان در سراسر جهان برای استفاده از آنتی بادی ها isola از افراد مبتلا به ویروس HIV برای هدایت توسعه یک واکسن موفق استفاده می شود. این رویکرد نشان دهنده خروج از طرح های واکسن های سنتی است که از اواسط دهه 1980 بدون موفقیت در حال توسعه و آزمایش در برابر HIV در جمعیت آسیب پذیر هستند. ویروس HIV بسیار متغیر است که دارای صدها هزار نفر است از انواع مختلف واکسن های سنتی به طور کلی تنها به یک سویه از ویروس حمله می کنند و به طور معمول در وضعیت دنیای واقعی ناکارآمد هستند. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container در مطالعه خون افراد مبتلا به HIV، دانشمندان موفق به شناسایی تعداد کمی از آنتی بادی هایی که علیه بسیاری از انواع مختلفی از اچ آی وی این آنتی بیوتیک ها به طور گسترده ای خنثی می شوند و باعث می شوند که ساختارهای ویروس بسیار متفاوت باقی بمانند زیرا این ساختارها برای برخی از عملکرد ویروسی حیاتی ضروری است. برخی از آنتی بیوتیک ها می توانند از طریق تقریبا تمام گونه های HIV آلوده شوند. با این حال، یک اقلیت از افراد آلوده در مقادیر بسیار کم برای پاک کردن ویروس، بورتون و دیگر محققان در حال حاضر در حال تلاش برای طراحی واکسن هستند تا این bnAbs را در تعداد زیادی به اندازه کافی برای ارائه محافظت موثر ایجاد کنند. در این مطالعه، دانشمندان TSRI، از جمله نویسنده اول، رائه آندرابی، در آزمایشگاه Burton متمرکز بر یک خانواده قوی از bnAbs شناخته شده به عنوان VRC26 که چند سال پیش از خون گرفته شده در آفریقای جنوبی جدا شده از یک فرد مبتلا به HIV مبتلا به CAP256 VRC26 آنتی بادی خنثی سازی HIV با اتصال به منطقه پروتئین پاکت های ویروسی شناخته شده به عنوان V2 apex این فکر می کند که ساختار بسته ویروس از تغییر شکل آن به عفونت سلول های میزبان جلوگیری می کند. آنتی بادی های VRC26 به طور خاص به دنبال یک پروتئین پروتئینی به نام پروتئین ویروسی و همچنین به دو گلیکان نزدیک می پردازد. یکی از چالش های بزرگ در مهندسی معکوس واکسن HIV از bnAbs مانند VRC26 می آید m این واقعیت که سیستم ایمنی نمی تواند بلافاصله پس از واکسیناسیون این آنتیبادی ها تولید کند. سلول اولیه سلول های B از سلول هایی که آنتی بادی تولید می کنند ممکن است شامل برخی از آن ها باشد که به اندازه یک هدف مشابه V2 در HIV متصل می شوند اما تنها پس از جذب هدف و تنظیم آنها گیرنده های آنتی ژن بیش از چندین نسل به عنوان سلول های B با mutating ژن گیرنده آنتی ژن می توانند این سلول های سلول تولید VRC26 bnAbs بنابراین در اصل یک واکسن موفق باید اولین سلول های B را در این نسل تحریک و سپس آنها را در امتداد راه تکاملی نسبتا باریک تا آنها به اندازه کافی برای محافظت موثر در برابر HIV تغییر کرده اند آندرابی، بنابراین تجزیه و تحلیل کرده است که چگونه سلول های B در سلول VRC26 در خون CAP256 در جریان عفونت HIV تغییر یافته است. یافته های عمده این بود که اتصال اولیه و تقویت به گلیکان در سایت هدف V2 ظاهر شد بسیار مهم است بدون آن سلول های B بیشتر احتمال دارد که مسیر VRC26 را از بین ببرند و هرگز تولید نکنند bnAbs googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container این گلیکان ها اساسا یک لنگر برای آنتی بادی هایی در این رده را ارائه دادند به این دلیل که پروتئین های ویروسی اطراف آن را تغییر دادند. وی گفت: بنابراین ویروس نمی تواند فرار کند و در نهایت به عنوان سلول های VRC26 B تکامل یافته است. که V2 apex gllycans برای توسعه VRC26 bnAb مهم است، نشان می دهد که واکسن هایی که این منطقه را هدف قرار می دهند، باید آنتی بادی هایی را که به این گلیکان ها متصل می شوند، بوجود آورند. بلوغ آنتی بادی تولید کننده سلول های B در طول مسیر مرتبط با گلیکان ممکن است برای القاء یک واکنش موثر VRC26 از طریق واکسیناسیون اندروبی دانشمندان TSRI در حال تحقیق در مورد آلودگی به HIV هستند تا سرانجام به طراحی واکسن موثر کمک کنند، اما واکسن های جدید کاندیدای جدید برای هدف گیری V2 apex glycans به احتمال زیاد اولویت بالا است. اثبات خواهد شد هنگامی که آزمایشات جدیدی در آزمایش immunization برتون گفت که اچ آی وی که می تواند باعث ایجاد سندرم کمبود ایمنی شناخته شده به عنوان ایدز شود، حدود 1 میلیون نفر در ایالات متحده و 35 میلیون نفر در سراسر جهان را آلوده می کند. داروهای ضد ویروسی می توانند ایدز را به صورت بی حد و حصر حفظ کنند، اما عفونت HIV را روشن نمی کنند. هیچ واکسن پیشگیرانه ماده Glycans عملکرد به عنوان Anchors برای آنتی بادی و کمک به رانندگی HIV به طور کلی Neutralizing توسعه آنتی بادی Dennis R Burton و غیره Immunity doi 10 1016 j ایمنی 2017 08 006 منتشر شده 12 سپتامبر 2017