سرطان: برخی از سلولهای ایمنی که تومورها را به یک دست کمک میکنند

دانشمندان در سوئیس کشف کرده اند که نوعی از سلول های ایمنی که به طور معمول برای مبارزه با عفونت کمک می کند، در عوض در مقابل تومورهای ریه کار می کنند. محققان سلول های ایمنی را پیدا می کنند که با هدف کمک به رشد تومورها در حال رشد هستند. کار در مجله Cell Reports یک تیم از Ecole Polytechnique فدرال د لاوزان EPFL بحث در مورد چگونگی کشف ممکن است توضیح دهد که چرا بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان ریه به ایمونوتراپی پاسخ نمی دهند. سرطان ریه شایع ترین علت مرگ ناشی از سرطان در سراسر جهان است که تقریبا 1 7 مورد از 8 میلیون در سال 2012 پس از افزایش چندین دهه میزان موارد جدید سرطان ریه در ایالات متحده با کاهش نرخ مصرف سیگار سقوط می کند. با این وجود سرطان ریه دومین شایع ترین سرطان در مردان و زنان ایالات متحده است که در آن تخمین زده می شود که حدود 14 درصد از موارد سرطان جدید و بیش از یک چهارم کل مرگ و میر های سرطانی مربوط به ایمونوتراپی است همچنین به عنوان درمان بیولوژیک اشاره شده است راه درمان سرطان با استفاده از سیستم ایمنی بدن بیمار این رویکرد می تواند رشد سلول های سرطانی را کند کند و مانع گسترش آنها شود و توانایی سیستم ایمنی را برای نابودی آنها افزایش دهد راه های متعددی وجود دارد این همه استفاده از مواد از بدن و یا ساخته شده در یک آزمایشگاه برای تقویت سیستم ایمنی بدن و یا یک بد کارکرد برای شروع درست کار دوباره googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container ایمونوتراپی برای سرطان ریه در مقاله مطالعه خود، تیم EPFL توضیح می دهد که چگونه مدارک جمع آوری شده در طول 20 سال گذشته نشان می دهد که توانایی سلول های ایمنی بدن برای نفوذ به تومورهای جامد، عامل مهمی در پیش بینی نتایج برای بیماران است. این تحقیقات را در مورد ایمونوتراپی سرطان تشویق می کند. در مورد آزمایش های بالینی درمانی ایمونوتراپی، نتایج امیدوار کننده ای دریافت کرده اند. این داروها شامل داروهایی هستند که هدف قرار می گیرند یک مسیر که سرطان برای جلوگیری از من استفاده می کند سیستم ایمنی مسیر این پروتئین شامل پروتئینی است که به نام لیگاند مرگ برنامه ریزی شده 1 PD L1 که روی سطح سلول های تومور قرار می گیرد. هنگامی که یک سلول T سلول های ایمنی تلاش می کند تا به سلول سرطانی ریه حمله کند، PD L1 آن را با اتصال به یک پروتئین به نام پروتئین مرگ سلولی برنامه ریزی شده 1 PD 1 که روی سطح سلول T قرار می گیرد این عمل باعث ایجاد یک سری کامل واکنش ها در داخل سلول های T می شود که آنها را متوقف می کند به سلول های تومور حمله می کنند با وجود تلاش برای بستن مسیر PD 1 PD L1 به عنوان راهی برای آزاد کردن ترمز بر روی سیستم ایمنی بدن و بازگرداندن توانایی خود را برای از بین بردن سلول های سرطانی این کافی نیست. درمان هنوز هم برای بسیاری از بیماران مبتلا به سرطان ریه کار نمی کند googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container محفظه ایمنی تومورهای ریه مورد نیاز درک بهتر از ایمنی است محفظه تومورهای ریه و مدارهای ایمنی که در آن فعال هستند، تیم EPFL می نویسد در واقع آنها همچنان ادامه می دهند با توجه به تعامل بین اجزای مختلف میکرو محیط زیست تومور و سلول های سرطانی برای کشف مکانیزم های پیشرفت سرطان ضروری است. این تلاش برای وضوح بیشتری بود که پژوهشگران را به رهبری پروفسور اتین مییلان، که یک آزمایشگاه EPFL را برای بررسی مکانیزم های مولکولی سرطان ریه، هدایت می کرد توسعه برای انجام مطالعه مولکول تنها تعیین مرگ سلول سرطانی ریه کشف در مورد یک مولکول است که کمک می کند تا برای تنظیم بیان ژن ممکن است منجر به درمان بهتر برای سرطان ریه Read nowThey ژنتیک موش های مهندسی برای توسعه یک نوع از سرطان ریه است که شبیه به یک در انسان بوجود می آید و سپس انواع مختلفی از سلول های ایمنی را درون و اطراف تومورهایی که در موش رشد می کنند مطالعه می کند. از این روی آنها امضای ایمنی را برای سرطان ریه ایجاد کردند و دریافتند که نوع خاصی از سلول های ایمنی به نام Gr1 نوتروفیل ها به پیشرفت بیماری کمک می کند. سپس محققان آزمایشهای تخلیه را انجام دادند پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد در تومور که در آن جمعیت از نوتروفیل ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است آنها دریافتند که عدم وجود نوتروفیل ها به طور کامل محیط میکرو در محفظه ایمنی از تومورهای ریه اجازه می دهد که سلول های T به سیل تغییر دهید. از این و دیگر آزمایش ها آنها دریافتند که نوتروفیل ها باعث رشد تومور جلوگیری از ایمنوتراپی ضد PD1 و تغییر عملکرد عروق خونی تومورها googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB3 slotContainer mnt_dlb3_container نوتروفیل ها و حلزون ایجاد چرخه حیرت انگیز با تغییر عملکرد رگ های خونی تومور، حضور نوتروفیل ها باعث کاهش میزان اکسیژن می شود که به نوبه خود باعث افزایش تولید می شود یک پروتئین به نام حلق که شناخته شده است به کمک تومورها برای مقاومت در برابر مواد مخدر و نیز مهاجرت و تکرار است. علاوه بر این تیم کشف کرد که افزایش تولید حلزون منجر به افزایش پروتئین دیگری به نام Cxcl2 می شود که باعث نفوذ نوتروفیل ها می شود. آن سرعت پیشرفت بیماری را افزایش می دهد از آنجایی که نوتروفیل ها در مبارزه با پاتوژن ها مهم هستند، قطعا نابود کردن نوتروفیل ها در کلینیک بعید است. در عوض ما باید تلاش هایمان را متمرکز کنیم تا بدانیم که چگونه نوتروفیل ها ترویج رشد تومور ریه را ترویج می کنند. پروفسور اتین مییلان