چگونه باکتری های روده شما ممکن است شما را از سرطان محافظت کند

تحقیقات جدید منتشر شده در مجله Science Communications نشان می دهد که چگونه رژیم غذایی ما باکتری ها در روده ما تاثیر می گذارد که به نوبه خود می تواند رفتار ژن های ما و خطر ابتلا به سرطان را تغییر دهد. باکتری های خوب در روده ما مانع محافظت در برابر ویروس های مضر هستند، بر رفتار ژن های ما تاثیر می گذارد با توجه به موسسه ملی سرطان NCI سرطان کولورکتال چهارمین نوع شایع ترین نوع سرطان پس از ریه و پروستات است. در سال 2017، NCI 135 430 مورد جدید از این سرطان را با بیش از 50 هزار نفر از این بیماری جان می دهد. پیوند بین باکتری های روده و خطر ابتلا به سرطان کولورکتال در سال های اخیر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. به عنوان مثال در سال گذشته، News Medical News امروز در یک مطالعه نشان داد که چگونه رژیم های مختلف باعث تغییر باکتری ها در روده ها می شوند، که به نوبه خود بر خطر ابتلا به سرطان کولورکتال تاثیر می گذارد تحقیقات جدید عمیق درک ما از ارتباط بین باکتری روده و خطر ابتلا به آن است سرطان کولورکتال و عفونت های مختلف تحقیقات جدید توسط دکتر پاتریک ورگا وایز از موسسه Babraham در کمبریج بریتانیا نشان می دهد که چگونه باکتری های روده ای می توانند ژن هایی را تحت تاثیر قرار دهند که بر روی خطر بیماری تاثیر می گذارد. دکتر ورگا وایز و تیم آزمایش های موش و سلول های فرهنگی انسان را تمرکز کردند بر نقش مولکول ها به نام اسیدهای چرب زنجیره ای کوتاه SCFA در پیشگیری از بیماری SCFA توسط باکتری های روده ای در طی هضم میوه ها و سبزی ها تولید می شود. آنها می توانند از باکتری های روده به سلول های روده ی ما که بر ژن های ما تاثیر می گذارند رفتار کنند. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container چگونه SCFA ها به تنظیم فعالیت ژنی کمک می کنند محققان آنتی بیوتیک ها را برای کاهش باکتری در موش ها استفاده کردند و آنها نمونه های مدفوعی و همچنین سلول های اپیتلیوم روده ای خود را که درون روده کوچک آنها قرار دارد، تجزیه و تحلیل کردند. دکتر Varga Weisz و تیم او اضافه شدند SCFA به كولون كولون انساني R سلول ها و یافته اند که آنها crotonylation افزایش یافته است که تغییرات پروتئینی است که می تواند ژن ها را روشن یا خاموش را تغییر دهید این crotonylations با مهار پروتئین به نام HDAC2 تولید شده است مطالعات قبلی نشان داده است که تعداد زیادی از پروتئین HDAC2 ممکن است خطر ابتلا به سرطان کولورکتال را افزایش دهد هفت جایگزین برای کولونوسکوپی کولونوسکوپی ناخوشایند می تواند کاملا تهاجمی باشد و هزینه های بالقوه ای نداشته باشد. اکنون گزینه های مورد نظر را بخوانید. علاوه بر این، موش های محروم باکتری تعداد زیادی از پروتئین HDAC2 را نشان می دهند. میوه ها و سبزیجات برای تولید SCFA ها مهم هستند و SCFA ها کمک می کنند تا تنظیمات کورتونیلیت را تنظیم کنند. محققان پیشنهاد می کنند که تنظیم کننده کورتونیل شدن در سلول های روده ای ژنوم ممکن است از سرطان جلوگیری کند و یک رژیم غذایی سالم از میوه ها و سبزیجات برای پیشگیری از این پیشگیری مهم است. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container یافته های ارائه دهنده داروهای جدید سرطان پیشنهاد پژوهشگران نویسنده راشل راشل توضیح می دهد که چربی زنجیره کوتاه كودكان يك منبع انرژي كليدي براي سلولهاي روده هستند، اما ما نيز نشان داده كه آنها بر روي كورتوني شدن ژنوم تأثير مي گذارند. Crotonylation در بسياري از سلول ها ديده مي شود اما در روده به طور خاصي در روده مشاهده مي شود. مطالعه ما نشان مي دهد كه چرا اين موضوع با شناسايي يك جديد نقش HDAC2 این موضوع به نوبه خود در زمینه سرطان مطرح شده است و هدف جدید دارو را جالب می داند. دکتر Varga Weisz می گوید روده ما روشی است که باکتری های بی شماری به هضم مواد غذایی مانند الیاف گیاهی کمک می کند. مانع از بروز باکتری های مضر و آموزش سیستم ایمنی بدن ما چگونه این اشکالات را در سلول های ما تاثیر می گذاریم بخش مهمی از این فرآیندها کار ما نشان می دهد که چطور اسیدهای چرب زنجیره کوتاه کمک به تنظیم پروتئین هایی که ژنوم را بسته بندی می کنند و در نتیجه بر فعالیت ژن تاثیر می گذارند دکتر پاتریک ورگا وایز