چرا این آنفلوانزا باعث عود بیماری MS می شود؟ مطالعه بررسی می کند

آنفولانزا برای هر کسی خوشایند نیست، اما برای افرادی که مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس هستند، عفونت تنفسی می تواند باعث عود بیماری شود. در یک مطالعه جدید، محققان این موضوع را روشن می کنند که چرا این اتفاق می افتد. محققان ممکن است درک کنند که چرا آنفلوانزا می تواند باعث عود شدن بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروز شود. Multiple اسکلروز MS یکی از بیماری های مزمن ناشی از پاسخ ایمنی غیر طبیعی است که در آن سیستم ایمنی بدن اشتباه حمل می شود و آسیب میelin است که ماده چربی است که پروتئین های عصبی را در سیستم عصبی مرکزی محافظت می کند. هنگامی که میلین مورد حمله قرار می گیرد، فیبرهای زیرین عصبی نیز آسیب می بینند. سیگنالینگ عصبی بین مغز و نخاع باعث ایجاد علائم نظیر بیخوابی یا سوزن شدن در ضعف عضلانی بدن یا اندام چهره و مشکلات تحرک عصبی تجدید پذیر MS است که شایع ترین نوع MS است و با حملات نشانه ها یا عود و پس از آن دوره های بهبودی مشخص می شود تحقیقات قبلی نشان داده است که آنفلوانزا و سایر سرطان ها عفونت تنفسی ممکن است خطر ابتلا به عود را در بیماران مبتلا به MS افزایش دهد. مکانیسم های اصلی این انجمن هنوز معلوم نشده است. پروفسور اندرو استیلمن از دانشگاه ایلینوی در Urbana Champaign و همکارانش در مورد پیوند بین آنفولانزای مرغی و بیماری MS برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مطالعه تحقیق کردند که اخیرا در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده است، محققان از موشهایی استفاده کردند که به لحاظ ژنتیکی حساس به حملات ناشی از سیستم ایمنی در مغز و نخاع بودند. googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container آنفولانزای خوکی فعال سازی سلولهای گلی را افزایش داد محققان موش را در معرض ابتلا به آنفولانزا قرار دادند ویروس که یکی از علل اصلی اپیدمی های آنفولانزا در انسان است، واکنش جوندگان نسبت به ویروس انجام شد. این تیم متوجه شد که برخی از موش های آلوده در ابتدا علائم شبیه به کسانی که در انسان با MS دیده می شدند، حتی اگر هیچ علامتی از ویروس آنفولانزا نداشته باشند در مغز جوندگان اگر شما به دنبال جمعیتی از بیماران مبتلا به MS که علائم بیماری های دستگاه تنفسی فوقانی بین 27 تا 42 درصد است، در طی هفته یا دو هفته ریزش خواهند کرد. پروفسور فولمن می تواند پروبیوتیک ها را برای مبارزه با مولتیپل اسکلروزیس کمک کند. محققان یک میکروب روده را کشف کرده اند که می تواند به درمان MS کمک کند. اکنون بخوانید که در حقیقت همان شیوع و زمان ما در موش های آلوده ما دیده می شود، گرچه ما فکر می کردیم که این مقدار بسیار بالاتر خواهد بود با توجه به این که بیشتر سلول های ایمنی در این موش سوری قادر به حمله به مغز هستند. جالب توجه است که محققان نزدیک تر نگاه کردند مغز موشهای آلوده به آنفلوآنزای وی افزایش فعال شدن سلولهای گلیال را نشان می دهد در حالی که نقش اصلی گلایال ها برای حمایت از نورون ها در مطالعات سیستم عصبی مرکزی نشان داده است که سلول های گلیال همچنین به احضار سلول های ایمنی بدن به مغز کمک می کنند. شروع به دیدن قاچاق سلول های ایمنی از خون به مغز کنید. ما فکر می کنیم که حداقل برای بیماران MS زمانیکه گلیا فعال شده است این یکی از عوامل اولیه است که باعث می شود سلول های ایمنی برای ترافیک به مغز توضیح می دهد پروفسور Steelman هنگامی که سلول های ایمنی حمله به میلین، غلاف چربی اطراف آکسون باعث نارسایی عصبی می افزاید: googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container Chemokines ممکن است درگیر شود. محققان فرض بر این است که مولکول ها به نام chemokines ها سیگنالینگ بین سلول های گلیال و سلول های ایمنی را بعد از شناسایی سطح بالایی از یک chemokine به نام CXCL5 به نام مغز موش های آلوده به آنفولانزا، می پردازند. تیم یادآوری می کند که در افراد دارای MS CXCL5 در مایع مغزی نخاعی عود و تحقیقات اخیر نشان می دهد که این chemokine می تواند مورد استفاده برای پیش بینی عود بیماری MS در حالی که مطالعات بیشتری برای دقیق دقیق به همین دلیل است که چرا سیستم ایمنی بیماران MS به مغز در پاسخ به عفونت های تنفسی فوقانی حمله می کند، پروفسور Steelman و تیم بر این باورند که مطالعه مطالعه ما یک گام نزدیکتر به کشف بیماران مبتلا به MS داریم یک یا دو مورد عود در سال وجود دارد که تصور می شود این عود به پیشرفت بیماری کمک می کند. پروفسور استلمن اگر ما بتوانیم دقیقا مشخص کنیم که عوامل محیطی رانندگی مانند عفونت باعث ایجاد عود می شوند، شاید ما می توانیم هنگامی که بیمار علائم بیماری مانند آبریزش بینی یا تب را مداخله می کند اگر ما می توانیم 50 درصد از عود را مهار کنیم، می توانیم به لحاظ نظری زمان طولانی را برای بیمار برای از دست دادن کار مداوم و ناتوانی دراماتیک، طولانی کنیم. پروفسور اندرو استیلمن