چگونه چربی رژیم غذایی سرطان پروستات را گسترش می دهد

تحقیقات جدید نشان می دهد که چربی موجود در رژیم غربی در ترکیب با عوامل ژنتیکی می تواند تومورهای سرطان پروستات را برای گسترش تحقیقات به رژیم غذایی غنی از چربی بالا به عنوان محرک اصلی محسوب می شود در زمینه متاستاز سرطان پروستات. پژوهش اخیر شامل مجموعه ای از مقالات منتشر شده در نشریات ژنتیک طبی و ارتباطات طبیعت اولین نویسنده مقاله منتشر شده در ژنتیک طبی است Ming Chen PhD یک پژوهشگر در آزمایشگاه از نویسنده ارشد دکتر Pier Paolo Pandolfi که همچنین مدیر مرکز تحقیقات سرطان و تحقیقات سرطان در پزشكی Beth Israel Deaconess Medical Center در بوستون MA: یافته های جدید نشان می دهد كه درگیری پیچیده بین ژن ها و چربی های رژیم غذایی و همچنین نقش این پویایی در ترویج گسترش یا متاستاز سرطان پروستات، همانطور كه ​​دکتر پاندوفی می گوید نتایج این تحقیقات فوق العاده قابل اجرا هستند و مطمئنا شما را متقاعد خواهند کرد شیوه زندگی خود را تغییر دهید این مطالعات همچنین راه را برای استفاده جدید از داروهای موجود در مبارزه با سرطان پروستات هموار می کند. سرطان پروستات و رژیم غذایی غربی چنی انگیزه تحقیق را توضیح می دهند. اگر چه به طور گسترده ای تصریح شده است که یک رژیم غذایی غربی می تواند پیشرفت سرطان پروستات را تقویت کند. ارتباط شدیدی بین چربی های رژیم غذایی و سرطان پروستات وجود ندارد. در واقع اخبار پزشکی امروزه در مطالعات مختلفی که نشان دهنده ارتباط بین رژیم غذایی غرب و رشد سرطان پروستات و سرطان کولورکتال است، گزارش شده است. یکی از این ها نشان می دهد که مردان مبتلا به سرطان پروستات رژیم غذایی خطر ابتلا به سرطان پروستات را دو برابر و نیمی از افرادی که رژیم غذایی غنی تر از سبزیجات میوه و غلات را به دنبال داشتند، در اختیار دکتر پاندولفلی و تیم، شواهد بیشتری دریافت کردند که رژیم غربی سرطان پروستات را در حال تحقیق در مورد مجرمان ژنتیکی می داند علت این بیماری گسترش googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 اسلو tContainer mnt_dlb1_container داروهای چاقی مانع تولید سوء تولید چربی دانشمندان می دانند که ژن PTEN نقش کلیدی ایفا می کند زیرا این ژن سرکوب کننده تومور است و مطالعات حیوانی نشان داده است که در هنگام گسترش سرطان وجود ندارد. با این وجود محققان توضیح می دهند که مطالعات نشان داده اند که از دست دادن این ژن برای متاستاز به اندازه کافی کافی نیست بنابراین دکتر Pandolfi و همکاران آن را تجزیه و تحلیل داده های ژنومی موجود در تومور برای دیدن اینکه آیا یک ژن دیگر بود که با PTEN همکاری کرد به علت متاستاز سرطان پروستات کل رژیم مدیترانه می تواند خطر شما را کاهش می دهد برای جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان پروستات به جای سبک غربی، این رژیم را امتحان کنید. اکنون آنها کشف کردند که PML یکی دیگر از ژن های سرکوب کننده تومور در تومورهای سرطان پروستات کشف شده است که در تومورهایی که گسترش یافته اند یافت نشد. علاوه بر این حدود 20 درصد از تومورهایی که گسترش یافتند هر کدام از ژن های سرکوب کننده تومور فاقد هر گونه مهم در تجزیه و تحلیل این تومورهای متاستاز، محققان همچنین دریافتند که سلولهای آنها مقدار غیرطبیعی زیادی از چربی تولید می کنند. googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container به نظر می رسد که ما تولید سوئیچ های لیپوژنیک یا چربی تومور را پیدا کنیم. دکتر Pandolfi توضیح می دهد که این مفهوم این است که آیا ممکن است سوئیچ ممکن باشد با این کار ما می توانیم این سوئیچ را مسدود کنیم و شاید ما بتوانیم از متاستاز جلوگیری کنیم یا حتی از سرطان پروستات متاستاتیک جلوگیری کنیم. دکتر Pandolfi اضافه می کند بنابراین محققان یک دارو چاقی به نام چاوستاتین را به موش هایی که از یک رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات کم چربی تغذیه کردند، و تومورها رنج می برند و متاستاز نمی شوند Dr. Pandolfi گزارش googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB3 slotContainer mnt_dlb3_container رژیم غربی ممکن است متاستاز را رانندگی کند با این حال زمانی که دانشمندان مقدار چربی در رژیم غذایی موش ها را افزایش دادند تا رژیم غربی تقلید کنند، جوندگان رشد کردند تومورهای استاتیک این نشان دهنده یک رژیم غذایی با چربی بالا به عنوان اصلی ترین محیط زیست است که عامل غیر ژنتیکی در گسترش سرطان پروستات است. یافته ها همچنین روش جدید درمان را توضیح می دهند. محققان به این نتیجه می رسند که تومورهای متاستاز ممکن است با محرومیت از این تومورها چربی این می تواند با استفاده از فاوستاتین یا سایر داروهای مسدود کننده چربی یا از طریق مداخلات غذایی انجام شود. پیشرفت سرطان به مرحله متاستاز، یک رویداد محوری است که بر نتایج بیماران و گزینه های درمانی موجود در بیماران تأثیر می گذارد. دکتر پندولفلی می گوید: داده های ما ژنتیکی قوی پایه و اساس مکانیسم های پیشرفت متاستاتیک است و ما همچنین نشان دادیم که چگونه عوامل محیطی می توانند این مکانیسم ها را تقویت کنند تا پیشرفت را از ابتلا به سرطان متاستاتیک پیشرفته شروع کنند. دکتر پری پائولو پاندوفلی