نقشه جدید مغز می تواند درمان های جدید برای اوتیسم و ​​بیماری هانتینگتون را فعال کند

دانشمندان USC یک بخش ناشناخته مغز ماوس را برای تشریح اینکه اختلالات مدار ممکن است در اختلالاتی نظیر بیماری هانتینگتون و اوتیسم اتفاق می افتد، معرفی کرد. هنگ Wei Dong یک استاد دانشکده نورولوژی در نشریه USC Mark و مری استیونس موسسه عصبی تصویر برداری و انفورماتیک و همکارانش یک نقشه جاده ای از مغز ماوس برای دهه گذشته طراحی شده است. اخیرا مطالعه ای که در مجله Nature Neuroscience در 20 ژوئن منتشر شده است، به بررسی اتصالات بخشی از مغز که مسئول یادگیری حرکت استریاتوم پشتی است که در نزدیکی محل قرار گرفته است جلو مغز دانشمندان مولکولهای فلورسنت را به حدود 150 ساختار مغز موش تزریق کردند و از میکروسکوپ با وضوح بالا استفاده کردند تا مولکول ها را از طریق بزرگراه های سلولی مغز منتقل کنند که باید در قسمت های مختلف مغز برای ارتباط و رفتارهای هماهنگ در محققان تحقیقاتی USC که در گذشته به طور غیرمستقیم تحقیقاتی انجام دادند قادر بودند شناسایی 29 ناحیه متمایز مسئولیت چیزهایی مانند حرکات چشم و حرکات چشم و پردازش اطلاعات مربوط به درد. همچنین مراکز درمانی هستند که مختصات جراحی پیچیده اندام. بیماری پارکینسون اختلال وسواس فکری اختلال وسواس جسمانی و بسیاری از اختلالات حرکتی دیگر شامل ارتباط این ناحیه مغز گفت: دونگ نویسنده ارشد پژوهش پژوهشگران در آزمایشگاه دونگ مسیر مسیرهای مدار را از ابتدا تا انتها به پایان رسانده است. ممکن است کسی یک توپ از نخ را انتخاب کند و به آرامی آنرا برطرف کند. این مطالعه پژوهشگران را به سطح بعدی حرکت می دهد تا به آنها کمک کند که چگونه مغز مدار دونگ قطع شده است. دونگ گفت: پیش از این استریاتوم پشتی یک چیز بزرگ بود: تقریبا مثل گفتن کسی که باید در کالیفرنیا به شما بپیوندد. کجا باید بروی. ما واقعا آن را محدود کرده ایم. من در این آپارتمان در شمال هالیوود زندگی می کنم که به مردم کمک می کند. آینده واقعا درک مسیرهای بیماری با علائم خاص علائم اولیه بیماری هانتینگتون به عنوان مثال شامل حرکت آهسته یا غیر طبیعی چشم و لکنت هستند اکثر بیماران دچار افسردگی و مسائل روانپزشکی مانند برداشت اجتماعی و بی خوابی هستند. دونگ گفت که آزمایشگاه او تحت عنوان استریاتوم پشتی تقسیم شده است، بنابراین دانشمندان می توانند پیش بینی مناطق مشکل را در این زمینه بهتر دونگ گفت: بزرگترین تفاوت ها در شناخت سطح بالا وجود دارد بنابراین ما می توانیم از سازمان مغز ماوس برای درک اینکه چگونه مغز انسان سازماندهی می شود، پس از همه بیشتر علمی تحقیق در سطح ماوس آغاز می شود درک مغز ماوس اهمیت حیاتی دارد و به طور بالقوه منجر به توسعه داروهای جدید و درمان های پزشکی می شود googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container اضافه کردن جزئیات گسترده به یک هدف اولیه مغز مغز مغز مدیر عامل این توابع مرتبه بالاتر نظیر یادگیری حرکتی و توجه را از طریق ارتباط آن با ساختارهای مغز نظیر استریاتوم پشتی که به طور تاریخی به چهار منطقه تقسیم می شود، تنظیم می کند. امروز پژوهشگران USC معتقدند که اولین کسانی هستند که جامعترین نقشه ارتباطات بین استریاتوم پشتی و قشر مغزی که برای هر پستاندار در دسترس است، اگر شما یک ساختار بزرگ دارید، دشوار است بدانید که کدام یک از قسمت های مشکل است، گفت: نویسنده و معاون پژوهشی ساعت آزمایشگاه تصویربرداری عصبی در دانشکده پزشکی کاک از USC این مطالعه نشان می دهد 29 بخش های مختلف این منطقه مغز دریافت اطلاعات از قشر مغز ما دوباره ارائه یک پایگاه ساختاری برای مطالعات به منظور درک که بخشی از مغز انجام آنچه پروژه داده بزرگ در دسترس عموم در پروژه Mouse Connectome و خواهد شد کمک به جهش به دقت پزشکی دونگ گفت: بعد در تیم خود را به نقشه برداری لی دونگ هیپوکامپ است که مرکز حافظه احساسات و سیستم عصبی استقلال است. اطلس دقیق این منطقه می تواند تحقیقات بیشتر در زمینه بیماری آلزایمر را انجام دهد. محققان مغز ما می توانند به دنبال کشف مواد مخدر خاصی در مدار باشند. دونگ گفت: اکنون نقشه ای بسیار واضح ارائه می کنیم دونگ دقیقا می داند که چگونه سلول های بنیادی را بسازد. دونگ تصمیم گرفت تا مغز ماوس را به نمایش بگذارد تا آزمایشگاه او بتواند دروازه های نورون و آکسون را به نورون های همسایه بررسی کند. در مقابل مغز انسان به نظر می رسد پیکسل بندی شود اگر دانشمندان برای جزئیات دقیق تر نیاز به توسعه نقشه های دقیق googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container بسیاری از دانشمندان USC از داده های بزرگ برای پیدا کردن پاسخ به مشکلات جدی مانند بیماری آلزایمر و PTSD در واقع USC خانه بهبود ژنتیک تصویربرداری عصبی از طریق متا تجزیه و تحلیل ENIGMA شبکه همکاری 190 جهانی موسسات ENIGMA خانه بزرگترین سینه بند است در طرح نقشه برداری در جهان این مطالعه توسط موسسه ملی بهداشت ملی موسسات بهداشت روانی پشتیبانی شد MH094360 01A1 NIH بزرگ داده ها به دانش BD2K کمک هزینه ابتدایی U01CA198932 0 یک قرارداد قرارداد از یک کمک مالی ابتکاری NIH U01MH106008 01 بنیاد CHDI و آزمایشگاه Neuro Imaging Resource EB015922 مقاله ماژیک کورتیکواسترویی درمانی Houri Hintiryan نیکلاس N فوستر ایان بومان ماکسول خلیج مونیکا Y Song Lin Gou Seita Yamashita Michael S Bienkowski Brian Zingg Muye Zhu X ویلیام یانگ Jean C شیه آرتور W تگا آمپر هنگ وی دونگ Nature Neuroscience doi 10 1038 nn 4332 آنلاین در تاریخ 20 ژوئن 2016 منتشر شد