لیست مواد غذایی برای دیابت نوع 2: چه چیزی باید خرید و چه چیزی را اجتناب کنید

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

دیابت به بهترین نحو مدیریت می شود با توجه به مصرف کربوهیدرات، خوردن وعده های غذایی کوچکتر و انتخاب گزینه های سالمی مفید و مضر مواد غذایی دانستن اینکه چه غذا خوردن می تواند تفاوت بزرگی برای کنترل و به طور بالقوه دیابت نوع 2 معکوس ایجاد کند انتخاب مواد غذای آگاهانه می تواند توسط نوشتن یک غذا کمک شود لیستی از غذاهایی که به طور کلی سلامت را بهبود میبخشند و برای فردی که دیابت نوع 2 را بهبود میبخشد، مفید است. مطالب این مقاله فهرستی از غذاهای خوب است که برای محدود کردن و یا اجتناب از مصرف مواد غذایی برای سایر شرایط مورد توجه قرار گیرد. درمورد بسته بندی مواد غذایی لیست غذاهای نمونه لیستی از غذاهای خوب خوردن غذاهای سالم در فروشگاه مواد غذایی آسانتر است اگر لیستی از مواد غذایی را تهیه کنید فردی که دیابت نوع 2 را دارد می تواند از رفتن به فروشگاه مواد غذایی که با یک لیست مسلح شده است جلوگیری کند، از خوردن غذاهای ناسالم راحت تر باشد. انتخاب غذاهای رضایت بخش سلامت که نیازهای غذایی خاصی را تامین می کنند، می توانند به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کنند شرایط با انتخاب مواد غذایی هوشمند و خرید مواد غذایی مناسب a فرد می تواند اطمینان دهد که مواد تشکیل دهنده دوستانه دیابتی به اندازه کافی مناسب است تا آنها را از صبحانه تا آخرین وعده های غذایی یا میان وعده روز برداشته باشد. VegetablesVegetables پایه ای از رژیم سالم هستند نه تنها آنها منبع عالی از ویتامین ها و مواد معدنی را ارائه می دهند بلکه فیبری نیز هستند و کمک به بدن احساس کامل و راضی است این به نوبه خود می تواند بیش از حد پرخوری که ممکن است باعث قند خون باعث برخی از سبزیجات اضافه کردن به لیست خرید شامل سبزیجات salad greensbroccolicauliflowersquashgreen beansasparagus برزیل sproutsred سبز نارنجی یا peppersonions زردآلو و حبوبات بیس منبع عالی از فیبر و پروتئین غذایی هستند اغلب می تواند به جای بخشی از پروتئین مورد نیاز در رژیم غذایی مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا چند نمونه از آنچه که لوبیا ها را انتخاب می کنید در شکل های کنسرو شده یا خشک خود استفاده می کنید. beans lentilswhite beanschickpeaskidney beanspinto beansFruitsDespite their content of sugar content، میوه های تازه یا یخ زده بسته پانچ تغذیه قدرتمند با شرکت با کیفیت بالا نیت از فیبرها ویتامین ها و مواد معدنی توت ها پر از ویتامین ها و فیبر میوه های زیر را علاوه بر جامد به رژیم غذایی هر کسی که دارای دیابت نوع 2 nektarinesall berriesorangesgrapeskiwistomatoesbananasapplesapricotscherries دانه های فوق العاده به غیر از کربوهیدرات های ساده کل دانه به آرامی تجزیه می شود که به این معنی است که سطح قند خون می تواند راحت تر کنترل این دلیل آن است که دانه های جامد باعث افزایش قند خون نمی شوند همانطور که کربوهیدرات های تصفیه شده را انجام می دهند مبادله کربوهیدرات های رایج و تصفیه شده مانند نان سفید و ماکارونی برای بعضی از پسته های کامل گندم نان و یا برنج وحشی 100 درصد کل دانه یا کل گندم برخی از تحقیقات حتی نشان می دهد که لبنیات تاثیر مثبت بر ترشح انسولین در برخی افراد مبتلا به دیابت نوع 2 دارد. برخی از بهترین گزینه ها برای اضافه کردن به فهرست پروتئین ها برای افراد مبتلا به دیابت مهم هستند پروتئین ها برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم هستند پروتئین ها برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند مهم است پروتئین های آفتابگردان کم است برای هضم شدن و ایجاد فشار در قند خون وجود دارد برخی از بهترین منابع پروتئین را انتخاب کنید از سینه های مرغ بدون استخوان بدون پوست و یا fishless نوار مکزیکی filelessskinless بوقلمون breasttofutunaeggsDressings dips ادویه جات ترشی جات و condimentsThe مقدار زیادی از طعم دهنده ها و سس گوجه فرنگی است که می تواند بزرگ برای کسانی که تلاش برای کنترل قند خون توصیه می شود برای محدود کردن قند بالا و چاشنی های چربی بالا و مطمئن باشید که برای مصرف کربوهیدرات در هنگام استفاده از اکثر ادویه ها به ویژه کاسه های سس کبابی و سس گوجه فرنگی سالاد برخی از گزینه های امن تر که افراد مبتلا به دیابت می توانند از روغن زیتون ادویه یا تنقلات از عصاره ها غذاهای دسر غذاهایی که افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می توانند دسر را به اندازه کافی مصرف کنند دقت داشته باشند و اندازه قطعه را با دقت انتخاب می کنند. بعضی از گزینه های دسر صحیح بدون قند اضافه شده popsicles 100 درصد میوه popsicles دسر ساخته شده با قند رایگان ژلاتین قند رایگان puddingsugar بستنی رایگان Ice CreamSnacks برای خوردن غذا فرد می تواند پاپ کورن را از شربت های پیش و یا شیرین جلوگیری کند جلوگیری از انواع شیرین شده هویج و یا کرفس کرفس هورمون ها در بسیاری از گزینه ها علاوه بر آب مناسب برای افراد مبتلا به دیابت فقط کربوهیدرات هایی که در برخی از نوشیدنی ها مثل شیر و آب یافت می شوند، قند خون خود را در اینجا چند گزینه نوشیدنی بدون مخلوط packetsreduced آب میوه های میوه ای و یا 100 درصد آب میوه آب یا چای داغ unsweetenedcoffee unsweetenedlow چربی یا شیر نوشیدنی milksparkling waterDiet سودا و دیگر نوشیدنی های رژیم غذایی به طور کلی توصیه نمی شود به دلیل دیگر healthGoogleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container غذا برای محدود کردن و یا اجتناب از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 باید از غذاهایی که نه تنها برای سلامتی کلی، بلکه به علت نوسانات شدید قند خون مانع می شود یا از آنها اجتناب کند، شامل موارد زیر است: غذاهای زیر در غذاهای کربوهیدرات ساده با مواد غذایی پر از کربوهیدرات اشباع شده و ترانس چربی به عنوان بستنی و کیک آب نبات و غذاها برای سایر شرایط دیابت اغلب با بیماری های دیگر مانند کلیه و بیماری های قلبی عروقی همراه است. در برخی موارد نیازهای رژیم غذایی بین این همه شرایط بسیار کم می شود. در موارد دیگر ممکن است نیاز به رژیم غذایی بیشتر باشد. برخی از علائم آنها در اینجا نمونه هایی از غذاها برای خوردن یا اجتناب از بعضی از بیماری های همسان موجود دیابت و فشار خون بالا افرادی که فشار خون بالا دارند ممکن است یک برنامه رژیم غذایی مشابه را برای افرادی که دیابت دارند دنبال کنید. با این حال افراد مبتلا به فشارخون باید سدیم و کافئین را نیز کاهش دهند. افراد مبتلا به دیابت و فشار خون بالا برای غذاهای با شمارش سدیم کم باید از قهوه یا نوشیدنی های کافئین استفاده کنید و از مواد غذایی با اشباع و ترشحات زیاد جلوگیری کنید دیابت و بیماری سلیاک در حالیکه طیف وسیعی از غذاهای گلوتن موجود در افراد مبتلا به بیماری سلیاک وجود دارد باید برچسب را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود محصول مناسب برای آنها افراد مبتلا به بیماری سلیاک نیاز به اجتناب از محصولات ساخته شده با جو گندم و چاودار به عنوان بدن آنها قادر به پردازش گلوتن موجود در این محصولات افراد مبتلا به هر دو بیماری سلیاک و دیابت نوع 2 باید برچسب مواد غذایی را برای اطمینان از غذا آنها خرید گلوتن رایگان خوردن غذاهای غلیظ گلوتن در حال حاضر یک انتخاب غذایی رایج است و این بدان معنی است که طیف گسترده ای از غذاهای سنتی که در حال حاضر در دسترس نیست در انواع مختلف گلوتن انواع دیابت و چاقی افراد چاق باید قوانین غذایی مشابه به عنوان افراد مبتلا به دیابت به عنوان مثال آنها باید مواد غذایی با کربوهیدرات بالا و اشباع و ترانس چربی را اجتناب کنند مهم این است که افراد مبتلا به دیابت افرادی که چاق هستند نیز باید حجم مواد غذایی را که بخورند کاهش دهند. همچنین باید مصرف نمک خود را محدود کنند تا از عوارض فشار خون بالا جلوگیری کنند. افراد دارای این دو شرایط باید یک رژیم سالم داشته باشند که حاوی سبزیجات میوه و پروتئین نیستند و فیبرهای با کربوهیدرات بالا. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container مواردی که باید در بسته بندی مواد غذایی مورد توجه قرار گیرند بسته بندی غذا می تواند گیج کننده باشد اگر چه تقریبا تمام اقلام غذای مورد نیاز برای داشتن یک برچسب حقوقی غذایی لزوما این معنی نیست که فرد چگونه می داند چگونه آن را بخواند یا چه چیزی را جستجو کند. راهنمایی برای بهتر درک بسته بندی ادعا در جعبه می تواند فریب فقط به این دلیل که مواد غذایی ادعا می شود که در چربی یا کاهش قند کمتر است به این معنی نیست در واقع این مهم است که به دنبال و خواندن از طریق بخش مواد غذایی از بسته بندی برای درک آنچه که مواد غذایی حاوی اطلاعات مربوط به تغذیه هستند، طیف وسیعی از اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند اپل برای خرید در هنگام غذا مهمترین واقعیت برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند به دنبال کل کربوهیدرات در هر خدمت است و به طور دقیق درک می کنند که چگونه یک خدمت بزرگ است. شمارش کربوهیدراتها فیبر غذایی ممکن است در زیر لیست کل کربوهیدرات ذکر شده باشد. هضم شده توسط بدن و می تواند از کل مقدار کربوهیدرات موجود در غذا را کاهش می دهد این به کربوهیدرات خالص می دهد و تعداد دقیق تر از مقدار کربوهیدرات که قند خون تاثیر می گذارد را مشاهده کنید لیست لیست مواد تشکیل دهنده ذکر شده است به ترتیب از بالاترین محتوای کلی تا پایین ترین جستجو برای منابع پنهان قند شکر می تواند در غذاها تحت نام های مختلف از جمله فروکتوز شربت ذرت و دکستروز غلیظ پنهان شود آگاهی از هویت چندگانه شکر باعث می شود که یک خریدار آگاه باشید محدود کردن یا اجتناب از شیرین کننده های مصنوعی مطالعات نشان داده است که این می تواند تاثیر منفی بر سلامتی داشته باشد و می تواند گرایش های شیرین را تشویق کند برخی از شیرین کننده های مصنوعی محبوب عبارتند از: آسپارتام سوکرالوز نوتامه ساخارین و پتاسیم آکسوزفیلم فهرست مواد غذایی نمونه لیست مواد غذایی معمولا از هفته به هفته بر اساس نیازها و خواسته ها متفاوت است، اما در اینجا یک لیست نمونه برای شروع با کشمش طلایی یک جعبه یا packagenectarines چهار تا seventomatoes دو کوچک توت فرنگی 1 2 pintsfresh یا سبزیجات یخ زده 4 6 قارچ قارچ یک یا دو حصیری کوچک تازه 1 ریحان 1 bunchone salmon bagonion یک فلفل زرد زده کوچک یک یا دو ریزه کوچک کاهو ریشه 1 کیک کوچک سرخ شده یا سبز یا فلفل سیب زمینی سرخ مایل به قرمز فلفل قرمز 1 فیت 1 شیر 2 درصد شیر 1 قاشق مرباخوری پنیر مازارلا 1 قاشق مرباخوری پنیر پارمسان در حدود 100 گرم کلر گندم 1 فنجان قهوه ای و یا فلفل دلمه ای 1 قاشق چای بطری کم سس کباب ساندویچ سدیم 1 روغن بطری روغن زیتون sprayblack فسفر سدیم سدیم سویا saucesaltcoffeewalnuts al مگس و یا دیگر خام nutImpact رژیم غذایی در دیابت عوامل متعددی است که به طور مستقیم بر چگونگی کنترل دیابت تاثیر می گذارد بسیاری از این عوامل را می توان توسط فرد مبتلا به دیابت کنترل می شود، از جمله چه مقدار از آن خورده شده و چگونه اغلب مصرف کربوهیدرات اغلب اندازه گیری قند خون فعالیت بدنی دقیق و انطباق از دوز دارو. تغییرات کوچک در یکی از این مناطق می تواند کنترل قند خون را کنترل کند. هنگامی که یک فرد به طور ذهنی بخشی از میزان مصرف را مصرف می کند، فعالیت روزانه را در بر می گیرد و دارو را به عنوان کارگردانی می کند، می تواند میزان قند خون را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. خطر عوارض مرتبط با دیابت مانند بیماری کلیوی قلب و عروق آن برای افراد مبتلا به دیابت مهم است که وزن خود را حفظ کنند. آنها می توانند با کنترل آنچه که می خورند و اطمینان حاصل کنند که داروهای خود را به طور منظم مصرف می کنند متخصص تغذیه یا پزشک می تواند به ایجاد یک برنامه غذایی کمک کند برای هر یک از نیازهای فرد و شیوه زندگی مناسب است