داروهای ضد قارچ ممکن است در درمان بیماری کبدی ناشی از الکل مفید باشد

تحقیقات جدید منتشر شده در مجله Biology of Leukocyte نشان می دهد که ترکیبی از علائم خطرناک استریل و باکتریایی با هم در القای التهاب کبد اثر می کند. تحقیقات جدید در موش نشان می دهد که دو دارو معمولا استفاده می شود که اسید اوریک و آدنوزین تری فسفات را هدف قرار می دهد. بیماری کبدی ناشی از التهاب و التهاب این یافته ها نشان می دهد که آزمایش های بالینی در افراد مبتلا به بیماری کبدی الکلی باید در نظر گرفته شود. این گزارش در شماره آگوست 2015 نشریه ی Biology of Leukocyte ظاهر می شود. این مطالعه در نهایت به بیماران مبتلا به بیماری کبدی الکلی برای جلوگیری و یا درمان حاد ویروس هپاتیت الکل یک بیماری بالقوه کشنده است. دکتر Gyongyi Szabo MD PhD یک پژوهشگر درگیر در کار گروه پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست در ورسستور ماساچوست برای انجام این کشف سابو و همکارانش از سلول های ایمنی بدن از داوطلبان انسانی استفاده می کنند همچنین چهار گروه موش در آزمایش سلول های انسانی سلول های ایمنی جدا شده و در معرض القاي هپاتوسيت های انسانی در یک لوله آزمایشی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که اجزای اسید اوریک و ATP که از التهاب آسیب دیده هپاتوسيت ها آزاد می شوند، التهاب را جزء سیستم ایمنی ذاتی در آزمایشات ماوس، گروه اول شامل نوع وحشی یعنی موش های نرمال بود و دوم موشهای کمبودی در مولکول NLRP3 داشتند. هر دو گروه دارای الکل حاوی رژیم غذایی بودند. گروه سوم شامل نوع وحشی یعنی طبیعی و چهارمین موش ناقص NLRP3 بود. گروه ها کنترل رژیم غذایی بدون الکل دریافت کردند. از کسانی که در رژیم غذایی مزمن الکل استفاده می کردند، موش های وحشی، اما نه موش های کمبود NLRP3 ویژگی های بیماری کبد الکل را توسعه دادند. آسیب های کبدی ناشی از الکل با افزایش میزان گردش خون مولکول های خطر استریل اسید اوریک و ATP هیچ یک از موش ها در یک کنترول نوشیدن الکل بدون رژیم غذایی علائم بیماری کبدی مرتبط با الکل را توسعه داد. ما به طور فزاینده ای نقش مرکزی التهاب و پاسخ ایمنی در انواع بیماری های مختلف را افزایش می دهیم. جان وری PhD معاون سردبیر مجله زیست شناسی لکوسیتی ارتباط بین آسیب بافت الکل ناشی از الکل و حساسیت توسط سیستم ایمنی بدن از طریق التهاب باز می شود در راه برای درمان های جدید هدف قرار دادن این نوع التهاب در بیماری های کبدی