واکسن آنفلوآنزا: قطره بینی ممکن است در جایی که عکس ها شکست خورده است، موفق شوند

واکسن های آنفولانزا انعطاف پذیر و جهش آور واکسن های آنفلوآنزا کمتر موثر تحقیقات جدید منتشر شده در مجله Science راهی برای شکستن دفاع از ویروس پیدا کرده اند که واکسن آنفولانزای آتی را تقویت می کند واکسن جدید به صورت قطره بینی می آید محققان دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس به رهبری رن خورشید استاد پزشکی فارماکولوژی مولکولی و دارویی که در دانشکده پزشکی دیوید گوفن کار می کند، مدرسه پزشکی دیوید جفن با روشی کاملا جدید برای توسعه واکسن های آنفولانزا به وجود آمده است. نویسندگان این مقاله در مقاله جدید خود توضیح می دهند واکسن های معمولی ایمنی زایی را کاهش می دهند توانایی یک ماده برای ردیابی پاسخ ایمنی بدن از طریق تضعیف ویروس. اما رویکرد جدید طراحی شده توسط Sun و تیمش، پاسخ های قوی ایمنی را حفظ می کند و با شناسایی و حذف عملکرد ویروس های به اصطلاح ایمنی از ویروس ها googleAdslotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container اینترفرون ها کلیدی هستند درک این موضوع، ما باید نگاهی به اینترفرون هایی که پروتئین های سیگنال دهنده ای هستند که پاسخ ایمنی ما را هماهنگ می کنند و در مبارزه با ویروس ها نقش مهمی ایفا می کنند، عمل می کنند. اولین کارکرد دفاع اینترفرون ها این است که تا حد امکان از ویروس ها خنثی شود در حالی که خط دوم دفاع است به همین ترتیب ایمنی طولانی مدت ما را در برابر ویروس ها مدوله می کند. همانطور که خورشید توضیح می دهد اگر ویروس ها اینترفرون را ایجاد نمی کنند، در خط دفاع اول کشته نخواهند شد و بدون اینترفرون، پاسخ ایمنی انطباق محدود است. خطرات عطسه نادرست آیا شما می دانید که شما می تواند گلو خود را با عطسه کردن راه اشتباه از بین ببرد. در اینجا چگونگی اجتناب از چنین خطراتی را بخوانید. اکنون به این دلایل به این دلیل ویروسها راهکارهایی برای جلوگیری از تشخیص و محدود کردن تولید اینترفرون ها توسط گیاهان میزبان را اضافه می کنند. این نتیجه در پاندمی های مختلف و تعداد زیادی از مردم است. بستری شده به علت عوارض مرتبط با آنفلوآنزا مراکز کنترل بیماری a پیشگیری از بیماری CDC گزارش می دهد که برای فصل 2016 بیماری آنفلوآنزا 310،000 نفر در ایالات متحده برای بیماری های مرتبط با آنفولانزای بستری شده اند. از آنجا که تغییرات ویروس های فصلی آنفلوآنزا ممکن است غیر قابل پیش بینی باشد می گوید واکسن های فعلی خورشیدی ممکن است حفاظت مؤثر در برابر آنها را نداشته باشند پاندمی های قبلی و شیوع اخیر از آنفلوآنزای مرغی اشاره کرد که نیاز به توسعه واکسن هایی دارد که حفاظت گسترده تر را در اختیار می گذارد. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container شکستن ویروس defenseSo Sun و تیم ژنوم ویروس آنفولانزا را در تلاش برای پیدا کردن دفاع از خود در برابر اینترفرون ها یافت. و غیره یک توالی ژنوم مسئول القاء به اصطلاح اینترفرون است. با غیر فعال کردن این توابع انحراف از اینترفرون توضیح می دهد که اولین نویسنده مطالعه Yushen Du ویروس مهندسی شده در میزبان های معمول تضعیف شده است در همان زمان او با توجه به تحریک اینترفرون افزوده می شود ویروسی مهندسی S تولید واکنش های شدید ایمنی را در ویدیو زیر دانشمندان جزئیات بیشتری در مورد واکسن خود که در قالب یک قطره بینی قرار می گیرند، محققان همچنین واکسن جدید را در یک مدل موش آزمایش کرده و عوارض جانبی قابل توجهی را در بر نگرفته است. با این روش ایمنی و نیاز به اثربخشی واکسن ها به طور بالقوه می تواند به طور همزمان به دست آید. در توسعه واکسن های سنتی، یکی دیگر از قربانیان دیگری برای رن SunDu توضیح می دهد که سهم جدید در مطالعه آنها گفت: محققان دیگر یک توالی ضد اینترفرون را نابود کرده اند، اما با تغییر یک آمینو اسید در یک زمان گام بعدی از این تحقیق این است که واکسن جدیدی را در حیواناتی که دارای دو نوع از آنفولانزا هستند، آزمایش کنند. در نهایت تیم می خواهد واکسن خود را به اداره غذا و دارویی FDA واگذار کند، اما قبل از آن واکسن واضح است که باید در آزمایشات بالینی انسان آزمایش شود. این رویکرد نیز وجود دارد به طور گسترده ای برای سایر پاتوژن ها قابل استفاده است