پنج سرگرمی که می تواند سلامت شما را بهبود بخشد

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

برای اکثر ما سرگرمی های ما یک جزء ضروری از زندگی شخصی ماست اما آیا می دانید که می تواند برای سلامت روحی و جسمی ما خوب باشد. بسیاری از سرگرمی هایی مانند نوشتن نشان داده اند که به نفع سلامتی هستند. سرگرمی ها بهره وری سازنده ای را از زمان آزاد ما ارائه می دهند. و هویت های هسته ای ما اغلب در منافع ما انتخاب می شود برای پیگیری زمانی که ما در حال کار نیست خوابیدن و یا صرف وقت با عزیزان البته بسیاری از ما سرگرمی را به دلیل آن که از آن لذت بردن است اما شما را در مورد پیدا کردن وجود دارد ممکن است برای سرگرمی بیشتر از عامل سرگرم کننده باشید. نگاهی به پنج سرگرمی که می تواند سال 2018 را برای شما به ارمغان بیاورد. رقص. یک فرم سرگرم کننده از ورزش. طرز تفکر، طیف وسیعی از مزایای سلامتی را به ارمغان می آورد و این یک راه آسان و قابل دسترس برای تمرین برای اکثر مردم فکر می کنند در مورد آن شما نیاز به تجهیزات زیادی برای رقص فقط پاهای خود را برخی از آهنگ ها و ترجیحا یک دوست یا دو رقص ملایم بر روی بدن شما می توانید خود را به عنوان سخت به عنوان شما می خواهید یا S حتی اگر شما خجالت می کشید که بر روی صندلی تختخواب بچرخید، تقریبا همه از بدن خود به موسیقی لذت می برند، حتی اگر آن را فقط در داخل باشد، لذت ببرید. راحت از خانه های خود، راه درست یا غلطی برای رقص وجود ندارد فقط انجام هر چیز برای شما خوب است رقص یک فعالیت اجتماعی است و ما می دانیم که فعال بودن اجتماعی برای سلامتی عمومی مهم است مهمتر از همه رقص سرگرم کننده است این یک درد رایگان است تمرین قدرتمند اما چگونه رقص ما را سالم نگه می دارد در ابتدا رقص یک تمرین عالی قلبی است و ما می دانیم که تمرینات قلبی کمک می کند تا استحکام افزایش دهنده سلامت قلبی عروقی و تقویت استخوان ها و عضلات کمک کند. A Review of Cochrane 2011، که 94 مطالعه را مورد بررسی 9 917 شرکت کننده قرار داد، رقص حداقل سه بار در هفته به نظر می رسید که تعادل در سالمندان را بهبود می بخشد این مهم است زیرا مراکز بیماری C کنترل و پیشگیری CDC گزارش می دهد که هر سال 8 میلیون نفر مسن تر در بخش اورژانس برای آسیب های سقوط درمان می شوند. میزان مرگ و میر ناخواسته سقوط در میان بزرگسالان نیز بیشتر در حال افزایش است. CDC می گوید که در سال های 2005 تا 2014 میزان مرگ و میر ناخواسته از 43 هزار نفر در هر سال 100 هزار نفر به 58000 نفر در هر 100 هزار نفر. بنابراین اگر یک فعالیت ساده به عنوان رقص ممکن است به اجتناب از برخی از این سقوط غیر عمدی کمک کند، پس چرا از بین نمی رود. رقص نیز برای سلامت مغز مفید است. مطالعه در مجله پزشکی نیوانگلند ارتباط بین سفرهای منظم رقص و کاهش 76 درصدی در معرض خطر ابتلا به زوال عقل. GoogleAdSlotInfo slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container باغبانی خوب برای مغز، ممکن است در ابتدا ورزش را به نظر نرساند، اما مطالعات گزارش کرده اند که ثروت از مزایای سلامتی غیر منتظره ای است که با حفظ باغ خود به منظور اول اقدامات ساده کشیدن علف های هرز کاشت و رسیدن نانوگرم برای ابزارها همه را به یک شکل ظریف از تمرین هوازی کمک می کند که ما می دانیم به عضلات کمک می کند و باعث افزایش استقامت و انعطاف پذیری می شود. باغبانی با ریسک ابتلا به زوال عقل همراه است. همچنین در خارج از منزل برای شما خوب است. مطالعه 2014 در PLOS One که باغبانی و دوچرخه سواری به طور منظم احتمال کمبود ویتامین D در سالمندان را کاهش می دهد و ارتباط بین کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و باغبانی با یک مطالعه نشان می دهد که 36 درصد خطر ابتلا به زوال عقل در میان افرادی که روزانه باغبانی می کنند هم باغبانی و هم DIY کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی تا 30 درصد در سال 2013 توسط موسسه کارولینسکا در استکهلم سوئد نوشتن جای تعجب برای بهبود زخم کاملا با یک لپ تاپ یا قلم نشسته و کاغذ نمی تواند برای سلامت شما مفید باشد آماده شدن برای شوک نوشته شده است به تعدادی از مزایای بهداشت روانی و فیزیکی شامل بهبود در حافظه است سطوح ress و خواب در میان چیزهای دیگر مطالعات متعدد نشان داد که نوشتن در مورد تجربیات خود را به بیماران سرطانی کمک می کند تا با بیماری خود کنار بیایند و به بیماران کمک کنند تا بتوانند از استرس مقاومت کنند و به طور بالقوه به بهبود نتایج فیزیکی کمک کنند. چگونه نوشتن می تواند شما را بیشتر خودخواهانه مطالعه کنید در حال حاضر مطالعه ای جذاب که توسط محققان در دانشگاه اوکلند در نیوزیلند انجام شده است، حتی بررسی کرد که آیا نوشتن ممکن است سرعت در معرض زخم ها تاثیر می گذارد محققان یک گروه از شرکت کنندگان برای ارسال 20 دقیقه در روز در مورد خود بیشترین آسیب زندگی تجربه زندگی و اختصاص یک گروه دیگر که وظیفه نوشتن برای مدت مشابه در هر روز در مورد برنامه های خود را برای روز بعد دو هفته پس از اولین روز نوشتن نمونه های بیوپسی پوست از شرکت کنندگان گرفته شد محققان سپس زخم های ایجاد شده را هر 3 5 روز تا زمانی که آنها شفا یافتند کلاه 11 روز پس از بیوپسی 76 درصد از زخم ها در گروه شرکت کنندگان در مورد تروما، بهبود یافت در حالیکه در گروهی از شرکت کنندگان که در مورد برنامه های روزانه خود نوشتند تنها 42 درصد زخم ها بهبود یافت. نوشتن کلی ابزار عالی برای بیان خود و در حالی است وبلاگنویسی در مورد تروما می تواند به دردسر افتاده باشد. همچنین مزایای اجتماعی امکان پذیر است برای مخاطبان عمومی. برای مثال وبلاگ نویسی می تواند به مردم کمک کند تا روابط جدید و جوامع را در اطراف خود ایجاد کنند. هر دو سلامت روانی و جسمی در سال 2013 اخبار پزشکی امروز در اولین بررسی مقیاس بزرگ مقالات پژوهشی درباره تاثیر موسیقی بر روی نوروشیسم گزارش شده است گوش دادن به موسیقی می تواند به کاهش سطوح استرس کمک کند. این بررسی نشان می دهد که موسیقی می تواند سطح پایین بدن سیستم ایمنی بدن را افزایش دهد استرس و اضطراب و افسردگی آسان است يون در ميان بيماران منتظر جراحي گوش دادن به موسيقي در کاهش اضطراب موثرتر از داروهاي تجويز شده بود و گوش دادن و پخش موسيقي با سطوح پايين تر هورمون استرس کورتيزول مرتبط بود. براي درک اينکه چه مقدار از موسيقي مغز ما را در سال 2011 تحقيق مي کند، همچنین پاسخ مغز به موسیقی را با واکنش های خود نسبت به غذا و جنس مقایسه می کند، زیرا احساسات لذت بخش از هر سه مورد توسط انتشار دوپامین مضر منتقل می شود. حیوانات خانگی برای قلب مفید هستند. انواع حیوانات می توانند همدم های فوق العاده ای باشند و می توانند به ما کمک کنند سالم تر از بسیاری جهات با توجه به CDC داشتن حیوان خانگی ممکن است نه تنها فراهم می کند فرصت برای فعالیت های ورزشی در فضای باز و اجتماعی شدن آن نیز می تواند کمک به کاهش حیوانات خانگی شما ممکن است مفید باشد سلامت قلب می گویند مطالعات فشار خون Cholesterol levelsTriglyceride levelsFeelings of loneliness اگر شما تعجب می کنید که چگونه این ترجمه می شود مزایای بهداشتی گسترده تر این است که در نظر داشته باشیم که همه اینها حقوقی است rs می تواند به کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی کمک کند. با این حال، در سال 2013، تحقیق درباره اینکه آیا ارتباط مالکیت حیوان خانگی با خطر پایین بیماری قلبی در میان صاحبان حیوانات خانگی که در مطالعات قبلی گزارش شده است، مورد سوء استفاده قرار گرفت، مالکیت مالکیت به ویژه مالکیت سگ احتمالا با کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی ارتباط دارد. نویسنده Glenn N Levine ممکن است به این نکته توجه داشته باشد که افراد سالمتر کسانی هستند که حیوانات خانگی دارند و حیوانات خانگی به طور خاص منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی نمی شوند. لذت بردن از این که وقت صرف وقت نکنید فکر کنید که چگونه ممکن است شما بتوانید فعالیت های مربوط به سرگرمی خود را به منظور بهبود سلامت خود اعمال کنید و اگر فکر می کنید که از یک سرگرمی جدید استفاده کنید، امیدواریم که این مقاله به شما برخی از ایده ها را درباره اینکه چگونه سالم تر در حالی که داشتن سرگرم کننده است