چاقی شدید ممکن است ناشی از این جهش ژنتیکی باشد

تحقیقات جدید جهش ژنتیکی خاصی را ایجاد می کند که ممکن است باعث چاقی شدید شود. این یافته ها نیاز به روشی متفاوت برای چاقی دارند و می توانند راه را برای بهتر درمان های هدفمند تر برای وضعیت فراهم کنند. مطالعه دانشمندان چاق کودکان جهش ژنتیکی را که ممکن است چاقی ایجاد کند، شناسایی کرده است. این سوال همچنان به پازل دانشمندان و کسانی که با این شرایط زندگی می کنند، ادامه می دهد. مطالعاتی که در حال افزایش است، کمک می کند تا نابسامانی های اجتماعی را که در ارتباط با چاقی است و به اشتها در کنترل هورمون ها و یا حتی سلول های مغزی بعنوان علت بالقوه کمک می کند، کنار بگذارند. برخی نیز به جهش های ژنتیکی به عنوان مجرمان بالقوه برای وضعیت به عنوان مثال اخبار پزشکی امروز اخیرا در مورد یک مطالعه که در آن موش بدون داشتن غذا خوردن بیشتر به دلیل داشتن یک ژن خاصی به دست آورد وزن آن را افزایش داد این باعث شد که محققان این پدیده را به عنوان چاقی گلویشان معرفی کنند. یکی دیگر از مطالعات پیشین پروفسور فیلیپ فروگل که صندلی از ژنوم در Imperi است ICL لندن کالج لندن در بریتانیا دریافته است که انواع آن در سه ژن، 30 درصد از موارد شدید چاقی را که در یک جمعیت پاکستان شناسایی شده است، در بر می گیرد. همین تیم محققان ICL اکنون بر روی یک گروه از کودکان پاکستانی که دارای چاقی شدید هستند، متمرکز هستند خانواده ها یا افرادی که از همان اجداد می میرند و تلاش می کنند جهش ژن خاصی را تشریح کنند. همانطور که نویسندگان مطالعات جدید توضیح می دهند جهش های جهش یافته ای که به اصطلاح شناخته می شوند، مسئول ارتباط بین چاقی و ژن ها هستند. توزیع ثانویه زمانی رخ می دهد که هر دو نسخه ژن از هر دو والد دارای جهش هستند و این احتمال بیشتر در زمانی اتفاق می افتد که والدین فرزندشان نزدیک به هم هستند. بنابراین پروفسور Froguel و همکارانش از توالی ژنوم در کودکان پاکستانی استفاده می کنند، زیرا افراد در این منطقه احتمال بیشتری دارند که ازدواج های متضاد را تشکیل دهند و کودکان بیشتر احتمال دارد جهش های انقباضی مطالعه جدید که اخیرا منتشر شده من مجله Nature Genetics نشان می دهد که جهش های ژن adenylate cyclase 3 ADCY3 منجر به چاقی می شود googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container جهش ژن ADCY3 ممکن است باعث چاقی شود با توجه به جهش های نویسنده در این ژن که معمولا برای رمزگذاری پروتئین با همان نام علل تغییرات در توابع مانند تنظیم اشتها و حس بویایی همانطور که پروفسور Froguel توضیح می دهد مطالعات اولیه به موش های مورد آزمایش ADCY3 که به دلیل کمبود این ژن کشف شدند این حیوانات چاق بودند و همچنین توانایی بوی شناخته شده به عنوان آنومیسم فاقد چاقی می تواند یک گوشی هوشمند جدید برنامه جلوگیری از overeating آیا شما نیاز به کمک در انعطاف پذیری از آن دسته از میان وعده های نیمه شب ممکن است این برنامه کمک خواهد کرد خواندن nowAs انتظار می رود که آنها همان جهش ADCY3 در کودکان یافت می شود همچنین به عنوان پروفسور Froguel توضیح می دهد هنگامی که ما بیماران خود را آزمایش کردند، ما دریافتیم که آنها نیز آنسمی را نشان داد لینک جهش در ADCY3 علاوه بر این شما وب سایت GeneMatcher را امتحان کنید. پروفسور Froguel و همکارانش این بار دیگر از تبار آمریکایی آمریکایی که جهش های مختلف ADCY3 را از هر دو والدین به ارث برده بودند و همچنین چاقی داشتند، کشف کردند. googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container یافته ها ممکن است منجر به درمان چاقی جدید شوند. برجسته کردن ADCY3 به عنوان یک واسطه مهم هوموستاز انرژی و یک هدف جذاب فارماکولوژیک در درمان چاقی دانستن اینکه دقیقا چه جهش های ژنتیکی به چاقی منجر می شود، محققان را قادر می سازد تا مواد مخدر را هدف قرار دهند که این جهش ها را هدف قرار دهد به طور خاص، نویسندگان توضیح می دهند چاقی همیشه نشاط نیست اغلب پیشنهاد می شود و من فکر می کنم ما باید چشم انداز مثبت با توجه به درمان های جدید است که تبدیل شدن به امکان پذیر است پروفسور فیلیپ Froguel