پروتئین های مرتبط با انتقال اچ آی وی واقعا می تواند برای تولید مثل سودمند باشد

محققان نشان می دهند که آمیلوئید های اسپرم به بدن انسان کمک می کنند تا از اسپرم های بیش از حد و معیوب دور شوند. قطعات پروتئینی موجود در مایع منی و قبلا فقط به دلیل توانایی آنها برای افزایش عفونت اچ آی وی نیز نقش مهمی را در زیست شناسی تولید مثل ایفا می کنند. گروهی از محققان موسسه گلادستون دانشگاه کالیفرنیا سان فرانسیسکو UCSF و دانشگاه علم در آلمان کشف کرد که این قطعات می تواند کمک به دفع اسپرم های آسیب دیده و یا غیر ضروری در سال های اخیر دانشمندان کشف شگفت آور که مایع منی حاوی قطعاتی از پروتئین است که با هم ترکیب ساختار سازنده فیبریل آمیلوئید فایبریل آمیلوئید به طور معمول به گفته وی وارنر سی گرین، محقق ارشد دکترا و مدیر موسسه ویروس شناسی و ایمونولوژی گلدستون، تنها در بیماری های ناشی از اشتباه پروتئین مانند آلزایمر یا بیماری پارکینسون یافت شد، بنابراین حضور طبیعی آمیلائید چندگانه در اسپرم مردان سالم کاملا غیر منتظره بود. Whil این آمیلوئیدهای مایع منی می توانند عفونت را با ویروس HIV و دیگر ویروس های منتقل شده جنسی ترویج کنند. ما گمانه زنی کردیم که آنها باید یک عمل طبیعی طبیعی داشته باشند. گرین با همکاران دکتر گادسون نیوجرسی نادیا روان و همکارانشان برای شناسایی عملکرد طبیعی این آمیلوئید های مایع منی، با تمرکز بر آیا آنها در تولید مثل مشارکت دارند؟ به طور خاص، آنها به تاثیر بالقوه آنها بر فعالیت اسپرم نگاه کردند. ما متوجه شدیم که آمیلوئید های اسپرم، اسپرم های مضر و نارسایی اضافی را که با سلول های ایمنی بدنشان می ریزد، به سلول های تولید مثل باز می گردانند، توضیح می دهد. توضیح داده شده است. نویسنده google study slider. googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container یافته های آنها در مجله علمی eLife منتشر شده نشان می دهد که آمیلوئید های منی ممکن است مسئول حذف سریع اسپرم ها و قطعات اسپرم باشند که می تواند پاسخ ایمنی نامطلوب بر روی پروتئین های خارجی مردانه را ایجاد کند علاوه بر این، Rocess می تواند یک مکانیزم کنترل کیفیت باشد تا اطمینان حاصل شود که تنها اسپرم دقیق تر به محل لقاح برسد و در نتیجه منجر به تولید مثبت می شود. روان اضافه شده است که همچنین استادیار گروه اورولوژی در UCSF است. نتایج ما از پذیرش فزاینده پذیرفته شده ای که آمیلوئید ها ممکن است همیشه مضر و نشانگر بیماری است، اما به جای آن می تواند توابع مهم را در بدن انسان انجام دهد. ما باید این یافته ها و تاثیر آن ها را در زمینه های دیگر از جمله ویروس شناسی HIV اعلام کنیم. گرین به عنوان مثال تلاش برای جلوگیری از افزایش فعالیت عفونت این آمیلوئید های مایع منی برای STD اکنون پیشگیری باید تأثیرات بالقوه چنین مداخلات را بر کیفیت اسپرم و شناسایی ایمنی آنتی ژن های مرد بررسی کند. اکنون محققان می دانند که آمیلوئید های مایع منی از نظر فیزیولوژیکی کمک به تخلیه مطالعات آینده ناخواسته یا آسیب دیده اسپرم در گلدستون فرآیندهای تنظیم کننده تولید آمیلوئید اسپرم را بررسی می کنند و اینکه آیا اختلالات در این pr پروتئین ها به ناباروری مردان منجر می شوند مقاله اسپرم آمیلوئید در انتخاب و ترخیص اسپرم شرکت دارد نادیا روان و همکاران eLife doi 10 7554 eLife 24888 منتشر شد 27 ژوئن 2017