بهترین کوکی ها برای افراد مبتلا به دیابت

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اسموتیها ممکن است به نظر یک گزینه سالم باشند اما می توانند انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به دیابت باشند. بسیاری از افراد مبتلا به دیابت در مورد آنچه که می توانند و نمی توانند بخورند مطلع هستند. آنها همچنین می دانند که انتخاب میان وعده های غذای premade می تواند به چالش کشیدن افراد مبتلا به دیابت باید هنگام تهیه کوکی ها در رستوران ها بسیار مراقب باشید زیرا اغلب حاوی مقدار زیادی قند و پروتئین و چربی کافی نیستند با وجود برخی تغییرات، اما می توانید از کوکی ها در منزل یا در رستوران لذت ببرید. محتویات این مقاله چیزهایی که باید در هنگام ساخت مسطح میوه ها و سبزیجات سطح GI توصیه هایی برای افراد مبتلا به دیابت و سایر شرایط سلامتی سایر مزایای بهداشت و درمان هموسیت ها در هنگام ایجاد یک ترکیب غذایی افراد مبتلا به دیابت باید توجه کافی به مصرف کربوهیدرات خود داشته باشند. از کربوهیدرات های کم کربوهیدرات مانند شکر یا آرد سفید استفاده کنید و از فیبر غذایی استفاده کنید. در انتخاب کربوهیدرات ها بهترین گزینه ی غذایی هستند ns برای آنها یک فرد مبتلا به دیابت باید موارد زیر را در نظر بگیرد: چربی اضافی می تواند یک چیز خوب باشد. منابع زیادی از چربی های سالم هستند که می توان آنها را در کوسه ها مانند تخم های آووکادو و چیا استفاده کرد. بحث می تواند بسیار خوب و بد چربی باشد. کلسترول خوب و بد و دستورالعمل های در حال تغییر است که بهترین تراز بین آنها را ارائه می دهد. اما در کوتاه مدت، برخی از چربی ها برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند، بسیار مفید هستند، زیرا آنها سرعت قند خون را کاهش می دهند. برخی از منابع چربی می توانند باشد. مخلوطی از صبحانه صبحانه حاوی روغن بادام یا بادام زمینی میوه ای است که حاوی پروتئین اضافی است. پروتئین اضافی مانند پروتئین چربی، بسیاری از مزایای سلامتی را که مخصوصا برای افرادی که دارای دیابت هستند بسیار مهم می دانند. به عنوان مثال، محتوای پروتئین بالا، جذب مواد غذایی را کاهش می دهد که سرعت آن کاهش می یابد. پروتئین خون همیشه نباید از یک محصول حیوانی یا حیوانی بیاید. بسیاری از غذاها مقادیر زیادی پروتئین و اضافه کردن آنها به صبحانه در صبح، مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. برخی از پروتئین ها شامل ترکیباتی مانند یونجه یونجه یونانی ساده و پروتئین پروتئین پروتئین یونجه می باشد. فیبر فیبر حلقوی که در برخی از کربوهیدرات ها یافت می شود، برای افرادی که دارای دیابت برای مصرف بر خلاف قند و کربوهیدراتهای ساده که موجب زلزله های خطرناک و سقوط در فیبر قند خون می شود، بسیار شبیه پروتئین و چربی است که در تجزیه و تحلیل سخت تر است. اضافه کردن سبزیجات برگ مانند اسفناج می تواند اطمینان حاصل کند که پوست مرطوب دارای مواد مغذی و فیبر بالا است. هضم بدان معنی است که فیبر همراه با قند از کربوهیدرات ها در طی یک دوره زمانی به جریان خون وارد می شود و نه به سرعت انفجار. غذاهایی با فیبر زیاد که ممکن است به خوبی در پوست گوسفند کار کنند شامل میوه هایی مانند تمشک، نارنگان، تمشک، پرتقال، زردآلو، سبزیجات، سبزیجات برگ، مانند اسفناج و قندهای Kalenutschia از اضافه کردن قند اضافی Mo افراد مبتلا به دیابت می دانند که باید از خوردن شکر اضافی به رژیم غذایی خود اجتناب کنید. بسیاری از غذاها در حال حاضر شکر در آنها وجود دارد و بسیاری دیگر قندهای پنهان هستند. به عنوان مثال میوه های کنسرو شده در شربت های شکر پر شده و شربت های عسل و آفتاب نیز اساسا قند برخی از گزینه ها شیر مانند بادام یا شیر سویا همچنین ممکن است حاوی قند اضافه شود. هنگام تهیه شیرینی، مهم است که شکر اضافی و یا مواد شیرین اضافه نکنید. اما راه هایی برای افزایش آن وجود دارد. محدود کردن مصرف کربوهیدرات به سه یا کمتر. باید مطمئن شوید که آنها مقدار کربوهیدراتی را که قرار داده اند می دانند. به طور کلی افراد مبتلا به دیابت باید 45 گرم گرم یا کمتر از کربوهیدرات مصرف کنند. با استفاده از اندازه گیری قاشق های فنجان و فهرست تبادل دیابت، روش خوبی برای اندازه گیری مقدار کربوهیدرات است. اسمبل گوگل AdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container سطح پایین GI میوه و D سبزیجات شاخص گلیسمی GI اندازه گیری می کند که چقدر سریع یک ماده غذایی قند خون را افزایش می دهد به طور کلی، مواد غذایی با نمره کمتری به این معنی است که شکر در آن آهسته تر از مواد غذایی با GI جذب می شود. تمام میوه ها و سبزیجات دارای نمره GI متفاوت هستند، از شکر و فیبر به طور کلی، غذاهایی که دارای امتیاز حدود 50 یا کمتر هستند، خوب است. گلیسمی بار GL نیز محاسبه می شود تا جرم چند گرمی کربوهیدرات را در یک خدمت معمولی جبران کند. این به تصویر دقیق تر می دهد که چگونه غذا در واقع بر مردم تأثیر می گذارد سطح قند خون Gl GL کمتر از 10 کم است در حالیکه Gl بیش از 20 است بالا میوه های صاف واسطه از نظر ترکیب کوکی میوه افراد مبتلا به دیابت باید از میوه هایی با سطوح پایین GI و GL استفاده کنند. گیلاس دارای نمره GI پایین است که باعث می شود آنها علاوه بر خوشمزه و سالمندی برای ترکیبات، چند نمونه از میوه ها با نمره کم GI، گیلاس دارای نمره GI 22 و GL از 3grapefruits دارای GI نمره 25 و GL از 3pears دارای نمره GI از 38 و GL از 4 2apples دارای نمره GI از 38 و GL از 5 7plums دارای نمره GI از 39 و GL از 5 7strawberries امتیاز GI از 40 و GL از 3 8oranges دارای امتیاز GI از 42 و یک GL از 5 9 سپیدار دارای امتیاز GI از 32 و یک GL از سبزیجات خام 2 6Good سبزیجات همچنین دارای نمرات GI مختلف در اینجا چند نمونه از سبزیجات کم گلابی است که خوب خواهد بود در یک نخود سبز مسطح دارای نمره GI از 54 و GL از 4 carrots دارای GI امتیاز 71، اما GL از 6 کدو تنبل دارای GI امتیاز 75، اما GL از 3spinach دارای GI امتیاز 15 و GL از 0 برکلی نمره GI از 10 و GL از 0cabbage دارای امتیاز GI از 10 و GL از 0kale دارای نمره GI از 2 4 و GL از 0 دیگر مواد تشکیل دهنده خوب برای استفاده از کوسه خوب اغلب حاوی بیش از سبزیجات فقط میوه ها و منبع چربی سایر مواد تشکیل دهنده می تواند هر دو عطر و طعم و تغذیه را اضافه کنید برخی از مواد تشکیل دهنده اضافی برای فکر کردن در مورد شامل بادام شیرین یا شیر سویا است برو جایگزینی برای شیر به طور منظم برای افرادی که به دنبال اجتناب از لبنیات بادام یا شیر سویا نامنظم نیستند برای چربی اضافی چربی اضافی و یا مقدار کل شیر خامه ای کم مقدار oatmealextracts از قبیل وانیل و یا کره بادام زمینی کره کره ای بدون قند روغن کره ای بادام زمینی بدون قند اضافه شده چای سبز برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری های دیگر سلامت افراد مبتلا به دیابت ممکن است شرایط دیگر موجود برای مقابله با مانند چاقی فشار خون بالا بیماری سلیاک و عدم تحمل لاکتوز این شرایط دیگر ممکن است محدود کند چه نوع مواد تشکیل دهنده می تواند در یک ترکیب استفاده شود. عدم تحمل لاکتوز افرادی که تحمل لاکتوز دارند نباید از اضافه کردن شیر لبنی یا هر گونه فرآورده های لبنی شیر مانند ماست به یک شیرینی مخلوط شیر بادام یا شیر سویا جایگزین خوبی هستند و می توان آنها را به جای شیر در تقریبا هر دستور العمل شیرینی استفاده کرد. بیماری سلیاک افرادی که بیماری سلیاک دارند قادر به خوردن چیزی است که شامل گلوتن پروتئین موجود در چاودار و جو بیشتر sm oothies گندم به طور طبیعی نیست، اما برای افرادی که مایل به اضافه کردن پروتئین آب پنیر به ترکیب خود را دارند، ممکن است تبدیل به یک مسئله شود پنیر خود را گلوتن آزاد است، اما برخی از تولید کنندگان پر کننده با گلوتن در آنها اضافه کنید برچسب قبل از خرید یا آزمایش دیگر پروتئین های گیاهی را بررسی کنید. ObesityPeople افرادی که اضافه وزن دارند و یا چاق هستند باید سطح کالری خود را کنترل کنند و بر مواد غذایی گیاهی و فیبر تأکید کنند. به طور کلی، یک ترکیب غذایی مناسب برای فرد مبتلا به دیابت احتمالا مناسب افرادی است که دارای اضافه وزن هستند. فشار خون بالا افرادی که فشار خون بالا دارند باید اجتناب کنند مخلوط های قهوه و مخلوط سبزیجات و میوه ها به جای آن غذاهای بسیاری وجود دارد که افراد دارای فشار خون بالا می توانند بخورند از جمله میگوهای چغندرقند سبزیجات و میوه ها. همه اینها می تواند به عنوان یک ترکیب خوب باشد. افرادی که فشار خون بالا نیز باید از غذاهایی که حاوی آب اضافی است googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_contai نان دیگر مزایای سلامتی از smoothiesSmoothies می تواند یک وعده غذایی مایع را ارائه دهد اغلب مست در آغاز روز آنها می تواند کافی پروتئین کربوهیدرات فیبر و چربی را برای حفظ فرد راضی را علاوه بر علاوه مخلوط می تواند منبع خوبی از مواد معدنی ویتامین ها و مواد مغذی دیگر است که بدن نیاز دارد بیشتر مواد مغذی یک فرد می شود بهتر است آنها را به طور کلی سلامت تغذیه مناسب می تواند سطح کلسترول شخص را بهبود بخشد کاهش عضله ساخت چربی تقویت سیستم های عصبی و گردش خون سالم و بهبود سطح انرژی