عفونت HIV توسط سیگنالهای سلولهای جدا شده افزایش یافته است

تحقیقات جدید از موسسات ملی بهداشت یک مرحله حیاتی را در روند عفونت HIV شناسایی کرده است که ویروس آن را به سلول های سالم وارد می کند. این کشف در نهایت منجر به انتقال بیماری ها در مراحل اولیه می شود. جلوگیری از اتصال مولکول های HIV به مولکول های فسفاتیدیلسرین می تواند توقف روند عفونت HIV ویروس نقص ایمنی بدن تحت تاثیر برنامه های سازمان ملل متحد در مورد ایدز HIV ایدز UNAIDS حدود 36 7 میلیون نفر در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می گیرد. از این 1 میلیون نفر آمریکایی ها می گویند مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری CDC در حال حاضر هیچ درمان برای HIV، اما درمان ضد رتروویرو ART اجازه می دهد تا بیماران به زندگی سالم زندگی را کاهش می دهد خطر انتقال و جلوگیری از پیشرفت ویروس به عنوان آنجا که ممکن است. مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی NIAID یکی از موسسات ملی NIH تحقیقات HIV یکی از آنها اولویت های مهم h امید به کاهش سرعت انتقال ویروس حتی بیشتر یکی از مطالعات NIH اخیر بررسی شیوه ای که ویروس قادر به آلوده کردن سلول های سالم با قرار دادن مواد ژنتیکی خود را در آنها googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container پروتکل انتقال HIV شناسایی کار انجام شد توسط دکتر Leonid V Chernomordik محقق ارشد و متخصصین دیگر از جمله نویسنده اصلی دکتر Elena Zaitseva در یونیس کندی Shriver موسسه ملی بهداشت و انسانی کودکان NICHD که بخشی از NIH اکتشاف های متخصصان بالقوه منجر به ایجاد جدید بیشتر محققان شناسایی و تجزیه و تحلیل بخش قابل توجهی از پروتئین انتقال HIV که در صورت پیشگیری می توانند عفونت را متوقف کنند، روند عفونت اتفاق می افتد زمانی که پروتئین روی سطح ذرات اچ وی به مولکول های سطحی یک پیش سلول سالم و سالم این منجر به همگرایی نهایی ویروس و غشای خارجی سلولی می شود که مواد ژنتیکی HIV را به سلول وارد می کند. در این پروتئین پروتئینی به نام پروتئین پروتئین 16F TMEM 16F فعال می شود. TMEM 16F انتقال فسفاتیدیلرسین A فسفولیپید موجود در داخل غشای سلولی به سطح بیرونی آن فسفاتیدیلسئین نقش مهمی در سلول دارد. سیگنالینگ یک فرایند هماهنگ کننده فعالیت سلولی است. اگر سیگنالینگ مختل شود، سیستم در معرض آلودگی قرار می گیرد. تحقیقات قبلی منتشر شده در مجله Virology Open گفتند که اچ آی وی از سیگنالینگ سلول اما نتایج همچنان باقی ماندند. googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container مسدود کردن پیوند می تواند عفونت را متوقف کند. در تحقیق جدید انجام شده در محققان NICHD مشاهده شد که مولکول های ویروس با فسفاتیدیلسرین مرتبط هستند. این یک عنصر کلیدی است که باعث تجمع ماده ژنتیکی HIV می شود. سلول های سالم به عنوان نشانه های فسفاتیدیلسرین باعث افزایش روند فیوز می شود. تیم همچنین متوجه شد که انتقال شیمیایی فسفولیپید یا اتصال آن به مولکول های دیگر به منظور جلوگیری از پیوند با اشعه ایکس می تواند از فیوژن جلوگیری کند. در نتیجه پروسه عفونت قطع می شود. یافته ها نشان می دهد که توانایی سلول ها برای ثبت سیگنالینگ PS فسفاتیدیلسرین، جنبه مهمی از فعال سازی سلول های ایمنی است و یکی از مکانیسم های کنترل برای هر دو عفونت مولکولی و بی حسی سلول ها. دکتر النا Zaitseva و همکاران محققان پیشنهاد می کنند که این کشف ممکن است منجر به توسعه درمان های بسیار موثر اچ آی وی متمرکز بر قطع انتقال مواد ژنتیکی اچ آی وی به سلول ها اگرچه این امید تازه در مبارزه با اچ آی وی فراهم می شود اما درمان بهبود یافته هنوز در آینده در پیش رو نخواهد بود. محققان یادآوری می کنند درباره ترکیب گیاهی که ممکن است FDA را شکست دهد، بخوانید داروهای مورد تایید در مبارزه با اچ آی وی