میکروب های روده شما ممکن است باعث تقویت درمان ملانوما شود

داشتن تعادل مناسب بین میکروب خوب و بد در روده ممکن است احتمال این که ایمونوتراپی با موفقیت درمان ملاعوم را که به عنوان نوع پرخطر و خطرناکی از سرطان پوست است، بهبود بخشد. برای کسانی که ملانوم پیشرفته دارند، باکتری های روده ای خاص می توانند به این نتیجه برسند. دانشگاه شیکاگو IL پس از آن متوجه شد که میزان بالاتری از باکتری های خاصی در نمونه های مدفوع افرادی که دارای ملانوما هستند و در مقایسه با کسانی که به درمان پاسخ نداده اند، در مقایسه با کسانی که به درمان پاسخ نداده اند، در میان باکتری های روده ای خوب که تیم فراوان یافت می شود در افرادی که به ایمونوتراپی پروتئینی PD1 پاسخ داده بودند، Enterococcus faecium Bifidobacterium longum و Collinsella aerofaciens دانشمندان دریافتند که داشتن سطوح بالاتری از این گونه های باکتری در روده، به نظر می رسد نفوذ سلول های T به سیستم میکروی محیط تومور را افزایش می دهد و آنها را افزایش می دهد توانایی کشتن سلول های سرطانی در ج علوم انسانی آنها یاد می گیرند که چگونه افرادی که به ایمونوتراپی پاسخ نداده اند، عدم تعادل در ترکیب فلور روده ای را دارند که با فعالیت های سلولی ایمنی آسیب دیده است. پیوند به اندازه کافی قوی است تا علت باشد. پروفسور توماس گایوفسکی که به کارگردانی این مطالعه می گوید ارتباط بین خاص باکتری های روده و پاسخ بالینی به ایمونوتراپی بسیار قوی است که نشان دهنده یک رابطه علی است. باکتری های خاصی به وضوح در بهبود ایمنی ضد تومور در بیماران توضیح داده و اضافه می کنند. میکروبیوتایپ روده اثر عمیقی داشته است که ما قبلا تصور می کردیم Melanoma یک نوع از سرطان پوستی که در ملانوسیت ها شروع می شود و نوعی از سلول های موجود در اپیدرم یا لایه بیرونی پوست است ملانوم بسیار پرخطرتر از بسیاری از سرطان های دیگر پوست است و تمایل به گسترش آن به سایر بافت ها و یا متاستازها را دارد اگرچه هنوز تشخیص داده نشده است اگر چه فقط ملانوم برای 2 درصد از همه موارد، بیشترین مرگ و میر ناشی از سرطان پوست را برآورده می کند این که 87 110 نفر در ایالات متحده کشف کردند که در سال 2017 ملانوم به حساب می آیند، 5-2 درصد از موارد جدید سرطان را تشکیل می دهند. اکثریت قریب به اتفاق 92 درصد از بیماران ملانوما 5 سال یا بیشتر بعد از تشخیص، پس از تشخیص، GoogleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container Cancer از سیستم ایمنی پنهان شده است. ایمونوتراپی یک رویکرد نسبتا جدید به درمان سرطان است و هدف آن کشف توانایی طبیعی سیستم ایمنی بدن برای کشف و کشف سلول های سرطانی است. سرطان زمانی اتفاق می افتد که سلول های سالم خراب شوند و سپس شروع به رشد کنند. مورد Melanoma ماشه می تواند آسیب به DNA سلولی ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش UV اشعه ماوراء بنفش تصور می شود که حدود 65 درصد از موارد ملانوما از اشعه ماوراء بنفش بوجود می آیند این بدن ساخته شده است در مکانیزم برای مقابله با سلول های معیوب ساخته شده است یکی از این است که معیوب سلول ها سیگنال هایی را نشان می دهند که توسط گشت زنی سلول های سیستم ایمنی بدن منتقل می شوند و سپس هدف قرار می گیرند سلول های سرکش را از بین می برد اما این پایان داستان را نشانه نمی گیرد چرا که سیستم ایمنی نیز با مکانیسم هایی به نام مسیرهای بازرسی ایمنی که مانع واکنش بیش از حد قوی می شود و آسیب های جانبی را به سلول های طبیعی منتقل می کند، با این حال سلول های سرطانی قادر به بهره برداری از این ایمنی هستند. ایستگاه های بازرسی برای جلوگیری از دیدن سیستم ایمنی بدن. اما یکی از رویکردهای ایمنوتراپی ضد PD 1 هدف از این است که از توانایی سلول های سرطانی برای استفاده از یکی از مسیرهای ایمنی کنترل استفاده شود. ایمونوتراپی برای همه کار نمی کند. با این وجود محققان در مقاله خود با وجود آن تاثیر عمده بر روی درمان سرطان Anti-PD 1 ایمونوتراپی تنها از یک زیرمجموعه از بیماران بهره مند شده است. در کار قبلی در موشها، پروفسور Gajewski و تیم او قبلا مشخص کرده اند که بین باکتری های روده ای خاص و توانایی ایمونوتراپی وجود دارد می تواند هدف قرار دادن این ژن را متوقف کند ملانوم را از گسترش در مورد یک ژن که پروتئین ایجاد می کند، ممکن است به ملانوم های تی کمک کند o رشد و گسترش منتشر شده در حال حاضر برای مطالعه جدید دانشمندان نمونه های مدفوع را از 42 نفر قبل از ایمونوتراپی برای ملانوما متاستاز تحت آزمایش قرار دادند. آنها از سه روش مختلف برای تجزیه و شناسایی میکروب های روده در نمونه مدفوع استفاده کردند. بیشتر بیماران 38 مورد anti PD 1 دارو مانند نایوولومب یا پمبرولوزومام 4 بیمار باقی مانده دارویی به نام ipilimumab که یک ضد CTLA4 است تحت درمان قرار گرفتند. نتایج نشان داد که بیمارانی که به ایمونوتراپی پاسخ دادند، دارای سطوح بالاتری از هشت نوع باکتری باکتری های خوب در مدفوعشان بودند افرادی که به درمان پاسخ نداد سطح بالاتری از دو نوع از باکتری ها باکتری های بد داشتند کسانی که دارای نسبت بالایی از باکتری های خوب یا بد بودند همه به درمان پاسخ دادند و تومورهایشان کاهش یافت googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container افزایش عملکرد باکتری های روده ای خوب ایمونوتراپی محققان پس از آن آزمایش کردند در حالی که آنها باکتری های روده ای را از بیماران به سرگیجه های موش های آزاد پذیری انتقال می دادند و سپس 2 هفته بعد تومورهای ملانوم را به موش ها منتقل کردند. تومورها در دو سه موش رشد کردند که باکتری های روده را از افرادی که به آنها پاسخ داده بودند، ایمونوتراپی در سه موش که باکتری های روده را از بیماران غیر واکنشی دریافت کرد، تنها یکی از آنها علائم رشد تومورهای آهسته را نشان داد در حالی که دو نفر دیگر تومورهای در حال رشد سریع رشد کردند. علاوه بر این تیم متوجه شد که درمان Anti PD 1 فقط در موشهایی که باکتری روده از بیماران پاسخ دهنده محققان در حال حاضر با کار پیشرفت می کنند. آنها اکنون می خواهند آزمایش کنند که آیا امکان دارد پروبیوتیک ها ایمونوتراپی را افزایش دهند یا در حال برنامه ریزی یک آزمایش بالینی با استفاده از بیفیدوباکتریا باشند. همچنین می خواهند یک لیست طولانی از باکتری های روده ای که به سرطان کمک می کنند و مانع از آن شوند بیماران و کار کردن در مورد چگونگی ارتباط میکروب ها با توانایی سیستم ایمنی بدن برای کنترل سرطان نتایج ما به شدت نشان می دهد میکروبایتا عامل مهمی است که یک دروازه بان برای پاسخ ایمنی علیه تومور است بدون حمایت از میکروب پاسخ ایمنی فقط به هیچوجه کامل نمی شود Prof Thomas Gajewski