نکاتی برای یک سیستم ایمنی سالم

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

سیستم ایمنی بدن را در برابر عفونت محافظت می کند اگر چه آن را به طور موثر کار می کند اکثر اوقات سیستم ایمنی بدن ما شکست می خورد و بیمار می شود. آیا راههایی وجود دارد که بتوانیم سیستم ایمنی بدنمان را تقویت کنیم و از بیماری جلوگیری کنیم. می بینیم که سیستم ایمنی بدن ما را از عفونت و بیماری محافظت می کند آیا راهی وجود دارد که بتوانیم عملکرد آن را بهبود بخشیم سیستم ایمنی بدن شبکه ای از پروتئین ها و اندام های بافت سلول های خاص است که با یکدیگر کار می کنند تا از بدن محافظت کنند تا از مهاجمان خارجی و بیماری به طور بالقوه آسیب برساند. هنگامی که سیستم ایمنی بدن ما به درستی عمل می کند، تهدیداتی نظیر باکتری ها را تشخیص می دهد. انگل ها و ویروس ها و واکنش های ایمنی بدن آنها را از بین می برد. سیستم ایمنی بدن ما به طور گسترده ای می تواند به دو بخش تقسیم شده و سازگار باشد. ایمنی فراخوانی حفاظت طبیعی است که ما با آن متولد شده ایم و اولین خط دفاع ما برای مبارزه با عفونت پس از تشخیص عفونت واکنش ذاتی به سرعت می انجامد و باعث می شود تا مهاجم با تولید موکوس و یا میلک های اضافی از بین برود ng تا ترموستات را برای انفجار آن تب و تاب می بخشد. ایمنی انطباقی محافظتی است که در طول زندگی ما به دست می آید همانطور که در معرض بیماری قرار گرفته ایم یا از واکسن ها در برابر آنها محافظت می کنیم. سیستم انطباق دشمن را تولید می کند و سلاح های خاص یا آنتی بادی هایی را ایجاد می کند که مورد نیاز برای نابودی و از بین بردن مهاجم از بدن سیستم تطبیقی ​​می تواند بین 5 تا 10 روز برای شناسایی آنتی بادی هایی که مورد نیاز است و آنها را در اعداد مورد نیاز برای حمله به مهاجم با موفقیت انجام دهد در آن زمان سیستم ذاتی پاتوژن را در حالت خاموش نگه می دارد و از آن جلوگیری می کند ضرب شدن می تواند سیستم ایمنی را افزایش دهد به همین دلیل ایمنی ذاتی می تواند افزایش یابد و شما نمی خواهید آن را داشته باشید اگر پاسخ ذاتی تحریک شده باشد، شما احساس ناخوشایندی به همراه تب و تاب بودن آب و هوای آفتابی و افسردگی می کنید. واکسیناسیون واکسینه شده است واکسن حاوی یک نسخه بی خطر از میکروب که از آن شما نیاز به حفاظت دارد. Adaptive سیستم الکترونیکی مهاجم را به یاد می آورد به طوری که دفعه بعد که آن را با ژرمی می آید می تواند به سرعت برای حمله به آن عمل کند. سیستم ایمنی شامل انواع مختلفی از سلول های مختلف است که به میکروب های مختلف پاسخ می دهند در حالی که بسیاری از محصولات ادعا می کنند که ایمنی را افزایش می دهند، علمی تلاش برای تقویت سلول های هر نوع لزوما چیز خوبی نیست و ممکن است منجر به عوارض جانبی جدی سیستم ایمنی به طور خاص شامل انواع مختلفی از سلول های که به بسیاری از میکروب های مختلف پاسخ بسیاری از سلول ها شما را افزایش دهد و به چه تعداد این یک سوال است که دانشمندان در حال حاضر جواب را نمی دانند. محققان می دانند این است که بدن به طور مداوم سلول های ایمنی را که به نام گلبول های سفید یا لکوسیت ها نامیده می شود، ایجاد می کند و سلول های بیشتری از سیستم تطبیقی ​​شناخته شده به عنوان لنفوسیت ها را به سلول های B و سلول های T مورد نیاز است. سلول های اضافی خود را از طریق یک فرآیند مرگ سلولی طبیعی به نام "الف" از بین می برند پاپتوئیس نامشخص بهترین ترکیب سلولها یا تعداد مطلوب برای سیستم ایمنی برای کار در بهترین حالت آن googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container سیستم ایمنی ضعیف برای بسیاری از افراد سیستم ایمنی بدن به خوبی تنظیم خود را تنظیم می کند و نیازی به هیچ گونه کمک دارد در حالیکه در بعضی از افراد داروها یا اختلالات سیستم ایمنی بدن باعث بروز فعالیت یا فعالیت کم سیستم ایمنی بدن می شود. اختلالات ابتلا به کمبود ایمنی معمولا از زمان تولد و از طریق سیستم ایمنی بدن از دست رفته است. اختلالات نقص ایمنی ثانویه در نتیجه سیستم ایمنی بدن از عوامل محیطی از جمله ایدز شدید سوختگی سوء تغذیه و یا شیمی درمانی آلرژی و آسم هنگامی که سیستم ایمنی پاسخ به مواد مضر نیست بیماری های خود ایمنی مانند شرایط آرتریت روماتوئید لوپوس بیماری التهابی بیماری روده ای و دیابت نوع 1 است که در نتیجه سیستم ایمنی بدن M به طور اشتباه به سلول ها و بافت های بدن حمله می کند اختلالات سیستم ایمنی با داروهای خاصی که با علائم و عفونت مرتبط مرتبط می شوند درمان می شوند. تاثیر شیوه زندگی بر پاسخ ایمنی اجزای اولیه سیستم ایمنی شامل گره های لنفاوی لپه ها طحال، مغز استخوان و تیشی عوامل بسیاری از جمله رژیم غذایی و خواب می تواند بر پاسخ ایمنی تأثیر بگذارد. در مورد ارتباطات و پیچیدگی های واکنش های ایمنی یادگیری بسیار زیاد است. با این حال برای کارکردن کامل، کل سیستم نیاز به هماهنگی و تعادل دارد. سیستم ایمنی یک حوزه واحد یا نیروی نیست که نیاز به پچ کردن تا کار به درستی هیچ ارتباط مستقیم بین شیوه زندگی و پاسخ ایمنی افزایش یافته اما محققان اثرات عوامل مانند رژیم غذایی و استرس بر پاسخ سیستم ایمنی را بررسی کرده اند. بهترین راه برای حفظ سیستم ایمنی بدن شما این است که سالم بمانید استراتژی های زندگی است که به نفع کل است بدن از جمله سیستم ایمنی بدن شما این استراتژیها ممکن است شامل خوردن یک رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات باشد که به طور مرتب مصرف الکل سیگار کشیدن وزن وزن بدن را کاهش می دهد تنها در کاهش عادت های غذایی به طور منظم از دست دادن وزن استرس زودرس کاهش وزن فشارخون آگهی SlotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container رژیم غذایی و سیستم ایمنی مصرف رژیم متعادل و خوردن مقدار توصیه شده از مواد مغذی به حفظ عملکرد طبیعی ایمنی کمک می کند. ویتامین های AC و D و مواد معدنی شامل روی در سیستم سیستم ایمنی نقش مهمی ایفا می کند. اگر شما یک رژیم متعادل بخورید، نیازی به اضافه کردن این ویتامین ها و مواد معدنی و اضافه کردن به خصوص سیستم ایمنی بدن شما کمک نخواهد کرد جمعیت هایی که از نظر تغذیه دچار سوء تغذیه هستند بیشتر حساس به عفونت می باشند و شواهدی وجود دارد که کمبود برخی از مواد مغذی می تواند باعث بروز پاسخ های ایمنی شود. ویتامین ها و مواد معدنی برای مثال zi کمبود nc که ممکن است به بیماری های مزمن منجر شود منجر به تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن در پاسخگویی به التهاب در افراد مسن می شود. خوردن یک رژیم غذایی متعادل برای حفظ عملکرد ایمنی مهم است. مکمل های ویتامین D با تغییرات در رفتار سیستم ایمنی ارتباط دارد مصرف مکمل های ویتامین D در دوران بارداری یک دوره زمانی که سیستم ایمنی بدن در جریان دائمی است می تواند سیستم ایمنی نوزادان را تغییر دهد به گونه ای که از عفونت های تنفسی و آسم محافظت کند. تحقیقات نشان می دهد که ویتامین D باعث فعال شدن سلول های T می شود که می توانند سلول های سرطانی را شناسایی و حمله کنند و محافظت در برابر برخی از افراد در برابر افراد مبتلا به سرطان کولورکتال. در افراد مسن نیز ویتامین D به کاهش عفونت های تنفسی کمک می کند. مواد غذایی که بر پاسخ ایمنی تأثیر می گذارد. مطالعات بر روی چگونگی تأثیرات ایمنی بر روی مواد غذایی تاثیر می گذارد. فیبر محلول باعث می شود سلول های ایمنی از التهاب ضد التهابی به ما کمک می کند ترشح سریعتر از عفونت Pterostilbene و resveratrol موجود در زغال اخته و انگور قرمز به ترتیب باعث افزایش بیان ژن CAMP پپتید ضد میکروبی انسانی کاتhelicidin انسان است که در عملکرد ایمنی دخیل است ژن CAMP نقش حیاتی در سیستم ایمنی بدن ذاتی را بازی می کند کمک به مقابله با عوارض جانبی اثرات آنتی بیوتیک های وسیع آن با حفظ سیستم ایمنی بدن برای پاسخ به عفونت های جدید آماده شده است. روغن ماهی غنی از DHA به افزایش فعالیت سلولی B کمک می کند که می تواند برای افرادی که دارای سیستم ایمنی خطرناک هستند امیدوار باشد. روزه ناگهانی همراه با بازسازی سلول های بنیادی قدیمی تر و سلول های ایمنی آسیب دیده کورکومین موجود در کاری و زردچوبه می تواند سیستم ایمنی بدن را با پاکسازی مغز پلاک بتا آمیلوئید دیده شده در بیماری آلزایمر کمک کند. رژیم های غذایی با چربی بالا و کالری بالا، پاسخ سیستم ایمنی بدن را شبیه به عفونت باکتریایی می دهند. پژوهشگران دریافته اند که خوردن غذاهای ناسالم باعث می شود که بدن دفاع کند طول عمر طولانی پس از تعویض به یک رژیم سالم که ممکن است به بیماری هایی مانند آرترواسکلروز و دیابت کمک کند. ورزش و سیستم ایمنی مانند خوردن رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی منظم، موجب سلامت عمومی و در نتیجه سیستم ایمنی بدن می شود. تمرین موجب افزایش گردش خون کارآمد می شود که سلول ها را نگه می دارد سیستم ایمنی بدن در حال حرکت است تا بتواند کار خود را به طور موثر انجام دهد. یک مطالعه نشان داد که فقط 20 دقیقه ورزش متوسط ​​باعث تحریک سیستم ایمنی بدن شده است که به نوبه خود پاسخی ضد التهابی تولید می کند. محققان خاطر نشان کردند که یافته های آنها برای افراد مبتلا به بیماری مزمن از جمله آرتریت و فیبرومیالژیا و چاقی سایر تحقیقات کشف کردند که بهترین راه برای جلوگیری از تغییرات سیستم ایمنی بدن و کمک به بهبود بدن پس از ورزش شدید، مصرف کربوهیدراتها در طی یا بعد از آن است. نویسندگان مقاله معتقدند که هر 30 تا 60 گرم کربوهیدرات ساعت دو فعالیت فیزیکی حلقه می تواند به حفظ عملکرد ایمنی طبیعی کمک کند. googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB3 slotContainer mnt_dlb3_container سایر عوامل پاسخ ایمنی در علاوه بر رژیم غذایی متعادل و دانشمندان ورزش منظم، شواهدی از سایر عواملی را که ممکن است بر پاسخ سیستم ایمنی تأثیر بگذارد، پیدا کرده اند. از سیستم ایمنی بدن و گردش خون گلخانهای سفید در حالی که خواب کافی آهسته یا خواب عمیق، حافظه سیستم ایمنی بدن را از بیماریهایی که قبلا با آنها مواجه شده است، تقویت می کند. بی نظمی در آفتاب نشان می دهد که به سیستم ایمنی کمک می کند. خارج شدن از نور خورشید ممکن است به نفع سیستم ایمنی است. محققان دریافتند که نور خورشید سبب بروز عفونت با سلولهای T می شود که نقش کلیدی در ایمنی دارند. به ویژه نور آبی که در اشعه های خورشید یافت می شود، سلول های T سریعتر حرکت می کنند که ممکن است به آنها کمک کند تا به یک محل عفونت برسند و سریعتر پاسخ دهند کاهش استرس ممکن است o کمک به حمایت از عملکرد طبیعی سیستم ایمنی مطالعه کشف کرد که پیش بینی یک رویداد شاد و یا خنده دار افزایش سطح اندورفین ها و هورمون های دیگر است که موجب آرامش است. استرس مزمن می تواند پاسخ سیستم ایمنی بدن و توانایی آن برای مبارزه با بیماری را کاهش می دهد بنابراین کاهش استرس ممکن است به جلوگیری از عفونت ها و اختلالات دیگر کمک کند. خواندن در گروه کر برای 1 ساعت گزارش شده است که باعث کاهش استرس موجب کاهش خلق و خو و افزایش سطح پروتئین های ایمنی در افراد مبتلا به سرطان و مراقبین آنها می شود. یافته های این تحقیق نشان می دهد که چیزی ساده به عنوان آواز می تواند کمک کند سرکوب استرس از سیستم ایمنی بدن تنهایی نیز به عنوان یک استرسور که ممکن است بر سیستم ایمنی تاثیر بگذارد مشخص شده است. تحقیقات نشان داد افرادی که به تنهایی سطوح بالاتری از پروتئین مربوط به التهاب را در پاسخ به استرس نسبت به افرادی که احساس می کردند از نظر اجتماعی ارتباط دارند، تولید می کردند التهاب پروتئین های مرتبط با شرایط s مرتبط هستند بیماری قلبی نوع 2 دیابت بیماری آلزایمر و آرتریت اگر چه بسیاری از سوالات در مورد عملکرد سیستم ایمنی بدن باقی می ماند واضح است که مصرف یک رژیم غذایی سالم که به طور مرتب ورزش می کند و باعث می شود خواب راحت و استرس کاهش یابد، راه حلی برای تضمین ایمنی شما خواهد بود نگهداری