کولیت و کرون: آیا قرن بیست و یکم زندانی است که سرزنش می کند؟

بیماری های التهابی روده در حال افزایش است به خصوص در کشورهایی که سبک زندگی غربی را پیگیری می کنند پیدا کردن آنچه که آخرین تحقیقات نشان می دهد که چگونه شیوه زندگی مدرن ما بر روی فرصت های ما در زمینه ایجاد بیماری التهابی روده تأثیر می گذارد ژنتیک نمی تواند توضیح دهد که چه کسانی مبتلا به IBD هستند. و محققان شیوه زندگی می گویند بیماری التهابی روده IBD یک اصطلاح چتر برای بسیاری از شرایط است که بر دستگاه گوارش معکوس کرون و کولیت زخمی شایع ترین شکل از IBD محققان دقیقا مطمئن شوید که چرا و یا چگونه IBD توسعه است، اما یک سیستم ایمنی ناکارآمد که به بافت های بدن خود حمله می کند یک علامت کلاسیک از وضعیت است. التهاب مزمن باعث تشکیل زخم ها و آسیب جدی بافت می شود که نشانه هایی را که افراد مبتلا به IBD تجربه می کنند شامل می شود. درد زخم، اسهال، خستگی، کاهش وزن و کم خونی. IBD با توجه به مراکز کنترل بیماری a پیشگیری CDC در حدود 1-1 3 میلیون نفر در ایالات متحده دارای نوعی از IBD است و تعداد به طور پیوسته افزایش می یابد در حالیکه تحقیقات برای پیدا کردن ژن های مرتبط با خطر ابتلا به IBD ادامه پیدا کرده است، تمرکز به طور فزاینده ای به عوامل محیطی و سبک زندگی منتقل می شود. تحقیقاتی که در سال جاری منتشر شده است و توجه ویژه ای به نقش هایی که محیط های صنعتی صنعتی و میکروبیومی های ارثی ما در IBD در IBD بازی می کنند را در بر می گیرد. بیش از 200 ژن شناسایی شده اند در حالی که هیچ علت اصلی علت IBD شناسایی نشده است. ژنتیک قطعا نقش جفری C بارت Ph D یکی از رهبران گروه ارشد موسسه Wellcome Trust Sanger در کمبریج در انگلیس در مقاله ای در مجله Autoimmunity منتشر شده است که دوقلوهای یکسان تقریبا 10 برابر میزان بیماری کرون بوده و تقریبا 4 برابر میزان کولیت زخمی به عنوان دوقلوهای غیر یکپارچه این حمایت اهمیت ژنتیک در خطر ابتلا به IBD او می گوید اما این کاملا ساده نیست. بیش از 200 تغییرات ژنتیکی در کد DNA در حال حاضر با IBD مرتبط شده اند و این تعداد همچنان افزایش می یابد زیرا تکنولوژی زیست شناسی مولکولی در حال تبدیل شدن به پیچیده تر است. همه این اطلاعات ژنتیکی که در مورد IBD به ما می گوید درباره فرآیندهای بیولوژیکی خاصی است. نگه داشتن برداشتن اینها شامل ژن هایی هستند که در پاسخ ایمنی ذاتی دخیل هستند، از جمله برخی از ژن هایی که مسئول حفظ روحیه روده خود هستند و همچنین کسانی که در فعال سازی و تنظیم پاسخ ایمنی انطباق پذیر هستند شاید این یافته ها به عنوان تعجب آور بودن نشانه کلاسیک IBD یک پاسخ ایمنی کنترل نشده است با این حال بدون اطلاع دقیق از این که چگونه این مسیرها متلاشی می شوند، درمان بیشتر بر علائم تمرکز می کند و نه علل اصلی آن شرایط. با این وجود ژنتیک می تواند تنها بخشی از خطر مرتبط با ایجاد IBD را توضیح دهد. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container IBD پروفسور Gilaad G Kaplan، متخصص گوارش و اپیدمیولوژیست در دانشگاه کالگری در کانادا، و همکارانش اخیرا مقاله ای در The Lancet منتشر کرده است که نشان می دهد که چگونه میزان IBD در سراسر جهان تکامل یافته است. در آمریکای شمالی استرالیا و بیشتر کشورهای اروپایی میزان IBD تخمین زده شده است که علامت 0-3 درصد را برآورده است، اما تعداد موارد جدید تشخیص داده شده در هر سال به یک فلات می رسد. قابل توجه است که پروفسور کاپلان می گوید: به نظر می رسد که کشورهای تازه صنعتی در حال انتقال به یک جامعه غرب گرا، بیماری التهاب روده ای ظاهر می شود و به سرعت در حال افزایش است. صنعتی سازی و شیوه زندگی غربی در حال حاضر به وضوح در ترکیب مجرمان است که به افزایش نرخ های IBD مبتلا می شوند. در طول 100 سال گذشته، میزان بروز بیماری التهابی روده افزایش یافته و سپس در جهان غرب فروکش شده است، در حالی که کشورهای بیرون از جهان غربی به نظر می رسد در مرحله اول این توالی دکتر پروفسور گیلاد گ کاپلان، این موضوع IBD را به طور دسته جمعی به عنوان یک خطر جهانی مطرح می سازد و چالش های قابل توجهی را برای پزشکان و سیاست گذاران بهداشتی ایجاد می کند. عفونت های کولیت زخمی. مدیریت و کاهش علائم. کشف کردن آنچه شما می توانید برای کنترل زخم های زودرس شما انجام دهید. اضافه می کند که این کشورها نیاز به آماده سازی زیرساخت های بالینی و پرسنل برای مدیریت این بیماری پیچیده و پر هزینه دارند. اما هزینه های مراقبت های بهداشتی برای IBD بسیار بالا است و هزینه درمان شرایط در ایالات متحده تخمین زده می شود در منطقه بین 14 6 و 31 6 میلیارد سال فضای زندگی ما تاثیر بر خطر ابتلا به IBD را در ماه ژوئیه گزارش کردیم در مورد مطالعات جمعیتی که به بررسی تأثیر محیط های روستایی و شهری بر IBD پرداخته می شود در حالیکه شواهدی از مطالعات فردی وجود دارد و یک بررسی سیستماتیک نشان می دهد که نقش زندگی ما چیست فضاهای شانس توسعه IBD اختلافات بین آنها وجود دارد طرح های تحقیق تحقیقاتی که توسط دکتر ارریک بنچیمول (Dr. Eric I Benchimol) مدرس دانشگاه اوتاوا کانادا انجام شد، نشان داد که زندگی در یک محیط روستایی حفاظت قابل توجهی در برابر IBD به خصوص در افراد زیر 18 سال انجام داده است. این مطالعه بیش از 45 هزار نفر را شامل می شد که 14.6 درصد آنها در یک کد پستی روستایی زندگی می کردند و بیشتر مردم شهر بودند در حالی که تشخیص IBD خود را دریافت کردند برای بررسی اثر قرار گرفتن در معرض خطر ابتلا به IBD بعد از IBD پروفسور Benchimol و همکارانش نیز 331 بیمار مبتلا به IBD را ارزیابی کردند پروفسور اریک من بنچیمول می افزاید: در سالهای اخیر، در محیط زیست روستایی از تولد، ارتباطات قوی با پیشرفت بیماری IBD در زندگی وجود دارد که آیا کودکان به طور مداوم در معرض 1 تا 5 سال از زمان تولد قرار می گیرند. مکانیسم که روستایی در مقابل IBD محافظت می کند، نامطمئن است و ممکن است شامل رژیم غذایی و افسردگی باشد عوامل موثر بر قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض محیط زیست و یا جداسازی افراد با پروفایل های مختلف ژنتیکی googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container وراثت، اما نه به عنوان ما آن را می دانیم. مارتین Blaser استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک در شهر نیویورک و تیم میکروبیوم انسان کار قبلی پروفسور بلسر و دیگر گروه ها نشان می دهد که آنتی بیوتیک ها اثرات طولانی مدت دارند و سطح خطر ابتلا به IBD را که ما از مادران ما به ارث برده اند، افزایش می دهد. ابتلا به میکروب هایی که در هنگام تولد در معرض آن هستند، برای دریافت سیستم ایمنی بدن ما بسیار مهم است. به یک شروع خوب در یک مطالعه جدید در میکروبیولوژی طبیعت پروفسور Blaser و همکارانش دریافتند که این آنتی بیوتیکها نیست که باعث افزایش خطر ابتلا به IBD باشند بلکه استفاده از آنتی بیوتیک باعث تغییر میکروبیوم مادر می شود که بعد از آن به نوزاد منتقل می شود. نتایج شواهد محکمی نشان می دهد که آنتی بیوتیک ها باعث می شوند تا فرزندان به ارث بروند با توجه به استفاده گسترده از آنتی بیوتیک ها در زنان جوان قبل و بعد از حاملگی، پروفسور مارتین بلاسر مایس که به صورت ژنتیکی به منظور افزایش حساسیت به کولیت اولسراتیو طراحی شده بود، در حدود 55 برابر افزایش التهاب روده ای را به ارث برده است. باکتری های روده تحت درمان با آنتی بیوتیک مادر آنها این بدان معنی است که مادران می توانند خطر ابتلا به IBD را به فرزندان خود افزایش دهند نه از طریق ژن هایشان، بلکه از طریق میکروبیوم خودشان پایه و اساس ارثی IBD ممکن است کاملا متفاوت از آنچه ما فکر می کردیم پروفسور کاپلان، پروفسور کاپلان، پروفسور کاپلان، مقاله خود را با بیان اینکه در حال تغییر بار جهانی بیماری بیماری التهابی روده در دهه آینده، راه حل دو جانبه ای است که شامل تحقیق در مورد مداخلات برای جلوگیری از بیماری التهابی روده و نوآوری در تحویل مراقبت به صبر NTS با بیماری التهابی روده با ترکیب تلاش های تحقیقاتی پزشکان اپیدمیولوژیست و پزشکان میکروبیولوژیست های ژنتیک و دانشمندان علوم دارویی، امیدواریم به پایین بسیاری از عواملی برسیم که آیا فرد مبتلا به IBD با استفاده از این اطلاعات می تواند به این دانش بپردازد، ما می توانیم به درمان های جدید و فن آوری هایی که هدف برای رسیدگی به مسیرهای بیماری زمینه ای و به شدت عوامل محیطی و سبک زندگی است که به وضوح به بیماری های التهابی روده کمک می کند