نفس بد ممکن است به خطا متابولیسم محدود شود

یک تیم در دانشگاه رابوود در نایمنگ هلند برای بررسی علت های ناشناخته هالیتوز منتشر شده است. یافته های منتشر شده در مجله Nature Genetics نشان می دهد که جهش ژنتیکی مربوط به خطا در متابولیسم Halitosis می تواند باعث نگرانی و خجالت شود. در مورد علل به نظر می رسد که بدخیمی بوسیله باکتری هایی که به ترکیبات گوگرد تبدیل می شوند باعث می شود اما در بسیاری از موارد علل ناشناخته در واقع بین 5 تا 3 درصد از جمعیت عمومی این فرم کمتر از نوع بدخیمی به نام halitosis extraoral شناخته می شود برخی از بیماری هایی که بر روی مری یا مایع بینی تاثیر می گذارند ممکن است باعث ایجاد آن شوند، اما در برخی موارد این وضعیت حتی می تواند خونریزی باشد. نویسنده مطالعه پروفسور کنت لوید مدیر برنامه زیست شناسی ماوس در دانشگاه کاليفرنيا ديويس اهميت درک فهم را توضيح مي دهد علل التهاب بدنی مزمن عبارتند از: شناسایی علت هالیتوز مداوم و تمایز بین علایم نسبتا خوشایند از قبیل بیماری لثه و علل مضر مانند سیروز کبد googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container برای این منظور چند سال پیش محققان شروع کردند تحقیقات این تلاش ها توسط دکتر آلبرت تانگرمن از دانشگاه رابوود با همکاری رون وورس، استاد خطاهای متابولیسم متابولیسم در همان دانشگاه، به رهبری دکتر محسوب می شود. دانشمندان سپس متانتیلیول متشکل از گوگرد را کشف کردند که بو را بوجود می آورد. همانطور که پروف Wevers می گوید Methantihiol در مقدار زیادی در روده و می تواند از مواد غذایی منجر شود. ما اعتقاد داشتیم که پروتئین متضربی برای از بین بردن methanethiol در این بیماران معیوب بود. با این حال او ادامه می دهد که ما نمی توانیم در متابولیسم آنها برای آن پیدا کنیم. ompound ناشناخته بود بنابراین در آن لحظه ما گیر افتاده بودیم تا از این مانع عبور کنیم پروفسور وورس دکتر Tangerman و همکارانش در مجلهی اخیرا مطالعه خود را برای مجرمان جستجو کردند. Arjan Pol مسئول اصلی مقاله است googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container خطای متابولیسم قابل درمان است محرک شناختن این است که برخی از باکتری ها می توانند به متابولیزه کردن ترکیبات گوگرد کمک کنند. تیم تحقیقاتی باکتری ها را بررسی کرده و پروتئین انسان را به رسمیت می شناسد که متانتیلیول را به ترکیبات دیگر تبدیل می کند. پروتئین انسان پروتئین 1 اتصال دهنده سلنیوم نامیده می شود و ژن آن کدگذاری SELENBP1 Pol و تیم این ژن را در پنج بیمار انسانی مبتلا به هالیتوز مزمن اضافی بررسی کرده و دریافتند که همه آنها جهش یافته است. علاوه بر این، بیماران سطح متانتیول خونشان را افزایش داده اند. برای تأیید یافتن یافته های خود محققان از موش های مهندسی شده ژنتیکی استفاده کردند. آنها ژن SELENBP1 را از دست دادند جوندگان که منجر به افزایش سطح خون متتانیتول و سایر ترکیبات گوگردی بوی بد بدن همه چیزهایی که شما باید بدانید در مورد نفس بدنی همه چیز شما باید بدانید چه چیزی باعث آن می شود و آنچه شما می توانید در مورد آن انجام دهید در حال حاضر در حالی که ما نیش ما را به موش نرسید پروفسور لویید می گوید: در نتیجه نوشتن نویسندگان ما آزمایش های خود را مشخص کردند فعالیت آنزیمی جدید methanethiol oxidase آنزیم توسط آنزیم کد گذاری شده است SELENBP1 آنها جهش های SELENBP1 را به وجود می آورند که باعث می شود هالیتوز فوق العاده و یک سندرم اتوزومی مغلوب است که مالودور از انباشته شدن متابولیت های حاوی گوگرد حاصل می شود. پلی و همکارانش نتیجه می گیرند. اطلاعات ما نشان می دهد خطای متابولیسم بالقوه مکرر متابولیسم ناشی از کمبود MTO متانتیال اکسیداز و منجر به سندرم مالدور این سندرم تئوری ممکن است یک اشتباه مادرزادی باشد یا متابولیسم که ممکن است از طریق اقدامات رژیم غذایی قابل درمان باشد