چگونه در طول تعطیلات سلامت خود را سالم نگه دارید

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر تریلیون ها میکروب که بدن ما را به اشتراک می گذارند افزایش یافته است. در اینجا توصیه هایی برای نگهداری از مسافران میکروبی خود در طول تعطیلات است. این تعطیلات را یادآور میکروبیوم روده خود را فراموش کرده اید روزهایی است که ما شاهد فراوانی میکروارگانیسم هایی که بدن ما را مستقل می کنند امروز ما معتقدیم که میکروبیوتاسیون روده نقش مهمی در سلامت ما دارد. ما باید شرکای کوچک ما را در جرم و جنایت شاد نگه داشته باشیم، اگر ما نتوانیم همه چیز را به سرعت در پیش بگیریم دکتر سون پترسون استاد بیماری های متابولیک در دانشکده پزشکی لی کونگ چی در دانشگاه تکنولوژیک نانانانگ در سنگاپور و همکارانش در مقاله ای در مجله Cell در ماه جاری توضیح داده است که میکروبیم های روده ما به طور طبیعی در طول عمر ما تغییر می کنند. چه چیزی از یک مجموعه ساده از تعداد انگشت شماری از باکتری ها به یک اکوسیستم پیچیده میکروبی بالغ می شوند که به شدت تحت تاثیر عوامل مؤثر بر سلامت رژیم غذایی قرار دارد آنهایی که سیستم ایمنی بدن هستند عدم تعادل در فلور روده ما با افزایش ناگهانی در شرایط مانند آلرژی غذایی مرتبط است. اگزما آسم اختلالات طیف اوتیسم خستگی مزمن سندرم روده تحریک پذیر سندرم روده تحریک پذیر و سرطان بنابراین سال به پایان می رسد و ما را نشسته و سهام را بیش از تعطیلات، اجازه دهید به آنچه که ما می توانیم انجام دهیم به دنبال میکروب های روده خود را به ویژه در یک زمان با نشانه های اضطراب کالری. 1 فیبر را فراموش نکنید در حالیکه ما نمی توانیم فیبر خود را هضم کنیم، میکروارگانیسم ها به راحتی از آن به عنوان یک منبع غذایی استفاده می کنند اگر فیبر موجود در آن وجود نداشته باشد میکروب های رژیم غذایی ما شروع به برداشتن مانع موک در روده ها به عنوان یک منبع غذایی جایگزین می کند تا میکروارگانیسم ها از عبور از کنده شدن روده جلوگیری می کنند. روده نشتی می تواند ما را در معرض خطر التهاب کولیت و سندرم متابولیک قرار دهد. مجله Cell Host amp Microbe دو گروه تحقیقاتی گزارش می دهند چه اتفاقی می افتد وقتی ما به یک رژیم غذایی سبک غرب که کم فیبر هستیم تغییر می کنیم فقط برای یک دوره کوتاه مدت فقط در مدت 3 7 روز موش هایی که از رژیم غذایی کم فیبر استفاده می کردند علائم یک چربی نشت را نشان دادند و افزایش قند خون و مقاومت به انسولین باعث افزایش قند خون شد. این با مرگ ناشی از باکتری در روده همراه بود که تعادل را به نفع بعضی از گونه های باکتری های غیر سوزاننده مانند باکتریوز و رژیم های اکتینوباکتریایی که فاقد فیبر هستند، توضیح می دهد که نویسنده مطالعه Gunnar C Hansson استاد گروه بیوشیمی پزشکی دانشگاه گوتنبرگ در سوئد ترکیب متابولیسم باکتریایی و متابولیسم باکتری را که به نوبه خود باعث نقص به لایه مخاطی داخلی و اجازه می دهد که باکتری ها چیزی را که سبب التهاب و در نهایت بیماری های متابولیکی می شود، تحمیل کنند. فیبر را به منظور معکوس کردن تغییر می دهند. پروس هانسون و همکارانش دریافتند که باکتری هایی که فیبر را از بین می برند مانند Bifidobacterium به میزان قابل توجهی در رژیم غذایی سبک غرب کاهش می یابد. یا یک نوع گیاه پرای بیوتیک انولین فیبر به رژیم های موش ها می تواند سلامت روده را بهبود بخشد گروه دوم تحقیقاتی که توسط اندرو ژیرتس رهبری شد، استاد مرکز عفونت ایمنی التهابی در دانشگاه ایالتی گرجستان در آتلانتا دریافتند که مکمل انولین می تواند سلامت روده را بهبود بخشد و علائم متابولیکی را کاهش دهد سندرم تا حدودی هرچند قبل از اینکه شما را مجبور به انبار کردن انولین برای مقابله با اضطراب رژیم تعطیلات خود کنید، پروفسور جیورتز هشدار می دهد. به سادگی غنی سازی مواد غذایی پردازش شده با الیاف خالص ممکن است برخی از مزایای بهداشتی را ارائه دهد، اما ما هنوز آمادگی توصیه آن را نداریم تا درک کنیم بیشتر از پیچیدگی متقابل بین باکتری های مواد غذایی و میزبان پروفسور اندرو Gewirtz در عوض شما می توانید برای غذاهای تعطیلات که به طور طبیعی بسته فیبر پانچ را انتخاب کنید در عوض بررسی این توصیه دستی در انجمن قلب آمریکا AHA تعطیلات سالم غذا خوردن googleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container 2 روح خود را درمان کنید برخی از شکلات کاکائو که جزء غیر چرب غیر خشکی شکلات است حاوی تعدادی از مولکول ها است که به طور فزاینده ای اخبار سرپایی اخبار سلامت غنی از آنتی اکسیدان ها و فیبر کاکائو با یک رشته از مزایای سلامتی از کاهش کلسترول به استفاده از رشد جنین در دوران بارداری مرتبط است هنگامی که آن را می آید نشان داده شده است که مصرف کاکائو سلامت خود را کاهش می دهد التهاب به طور بالقوه کاهش علائم بیماری های التهابی روده IBD مانند کرون و کولیت اولسراتیو در اوایل این سال ما در تحقیقات نشان داد که اجزای کاکائو می تواند باکتری ها را در خانواده Clostridium کاهش می دهد که اغلب در افراد مبتلا به IBD یافت می شود زمانی که مطالعات انسانی مشروبات الکلی شکلات بالا را در مدت 4 هفته نوشیدند، گونه های Lactobacillus و Bifidobacterium در تعداد گلبول های خود شلیک کردند. با این حال نیز لازم به ذکر است که تمام شکلات ها با هم برابر نیستند. و شکلات تیره با کنسرو کاکائو بالا چادر نزدیک ترین شما می توانید به فرمولاسیون کاکائو استفاده می شود در تحقیقات علمی بنابراین پس از انتخاب یک قطعه خوب یا دو شکلات تیره زمانی که جعبه درمان جشن در حال ساخت دور 3 کار تعطیلات خود را pounds در اوایل ماه جاری خبر پزشکی امروز گزارش شده است دو مطالعه که نشان می دهد قدرت ورزش می تواند به طور مستقیم بر تنوع ریزمغذی های روده شما تأثیر داشته باشد. یکی از مطالعات تاثیر ورزش بر روی موش ها را مورد بررسی قرار داد. یکی از گروه ها فعال بود در حالی که دیگران بی تحرک بودند. محقق مواد مدفوع را از هر دو گروه به داخل روده بزرگ موش هایی که تحت شرایط آزادگی رشد می کنند چگونه بروکلی از روده شما محافظت می کند نحوه عملکرد ساده بروکلی می تواند لبخند را به باکتری های روده شما برساند این کریسمس را بخوانید. اکنون نتایج نشان می دهد که موش هایی که پیوند مدفوع را از موش های ورزش دریافت کرده بودند، کولون هایی که می توانند فیبر را به مولکول هایی تبدیل کنند که SCFA های کوتاه مدت زنجیره ای چربی دارند که برای سلامت مفید هستند موشها سطح پایینتری از التهاب داشتند. یافته های مشابه در انسان همانطور که گفته شد، مطالعه دوم نشان داد که فقط 6 هفته تمرین موجب افزایش سطح SCFA و تولید میکروب های SCFA در افراد چاق و چاق شد، اما هرچند که هر دو با افزایش این افزایش، بیشتر شد در افراد لاغر اجازه ندهید که هرچیزی را که وزن خود را از دست می دهید آیا پس از صرف غذا خانواده بزرگ برای پیاده روی سریع و یا رقصیدن در اطراف اتاق نشیمن به احمقانه کریسمس آهنگ را شروع می کنید تا جسم خود را شروع کنید Google AdSlotInfo push slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container 4 اجازه دهید استراحت تعطیلات به شما بگویم این آخرین نکته ممکن است ساده تر از انجام شود اما با من همراه شوید چند ماه پیش ما یک مطالعه را به شما نشان دادیم که چگونه تنش مضر می تواند به میکروبیوم روده ما باشد. نوشتن در مجله گزارش های علمی یک تیم تحقیقاتی از گروه میکروب شناسی و زیست شناسی مولکولی در دانشگاه بریگهام یانگ در پر OTO UT دریافت که هنگامی که موش های ماده در معرض استرس غیر قابل پیش بینی مزمن است، میکروبیوم روده خود را به شدت تغییر کرد. تنوع باکتری ها به نفع اعضای خانواده های Luchnospiraceae Ruminococcaceae و Peptococcaceae تغییر یافتند. در واقع این مشخصات شبیه میکروبیوم موش هایی بود که دارای رژیم غذایی با چربی بالا بودند. بهترین رژیم غذایی در جهان استرس ممکن است هنوز هم تعادل در میکروبیوم روده شما را نشان می دهد در حالی که محققان این تغییرات خاص را فقط در موش های ماده مشاهده کرد، استرس تعطیلات یک پدیده همه جا است که هر دو جنس شناخته شده تجربه اما ترس ما را جمع آوری این راهنمای مفید در مورد چگونگی کاهش استرس کریسمس برای راهنمایی های عملی برای مدیریت در تعطیلات سلامت روده شما در سال 2018 با این مجموعه ای از راهنمایی ها، میکروب های روده امیدوارم از شما متشکرم که آنها را با خیال راحت از طریق تعطیلات و شروع به شروع خوبی در سال جدید بدون شک 2018 به تحقیقات جدید ادامه می دهد که چگونه میکروبیوم ما سلامتی و مهم ما را شکل می دهد آنچه ما می توانیم انجام دهیم برای حفظ تمرکز ما در شکل نوک بالا است