آیا برنج بدون گلوتن است؟ دانه ها توضیح دادند

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

گلوتن یک خانواده از پروتئین هایی است که در بعضی از دانه ها یافت می شود. برای بسیاری از افراد یک رژیم غذایی مناسب برای گلوتن می تواند یک انتخاب شیوه زندگی باشد اما برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک ضروری پزشکی گلوتن به یک موضوع بحث انگیز تبدیل شده است. از سوی دیگر، گلوتن برای همه به جز کسانی که دارای بیماری سلیاک هستند، برعکس است. بر خلاف برخی از متخصصان، گلوتن ممکن است برای اکثر مردم مضر باشد. گلوتن در چاودار گندم جو و تریتیکاله وجود دارد که متقابلی است بین گندم و چاودار. گلوتن به غذاها مانند پاستای نان و غلات کمک می کند. شکل خود را با عمل به عنوان یک چسب حفظ می کنند دانه های آزاد بدون گلوتن موجود است که می تواند به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل لذت ببرید آیا برنج یکی از آنها ما را پیدا می کنند محتویات این مقاله آیا گلوتن برنج آزاد است برنج یک گزینه امن گلوتن رایگان جایگزین های حقوقی محلی دانه ها و کربوهیدرات ها بدون گلوتن برنج تمام برنج ها به طور طبیعی گلوتن آزاد هستند هرچند محصولات برنج یا برنج ممکن است از گلوتن آزاد نباشد بذر دانه است آیا تمام غلات گلوتن آزاد است بدون گلوتن برنج رایگان بله تمام برنج به طور طبیعی گلوتن آزاد است این شامل همه انواع برنج سفید برنج قهوه ای و برنج وحشی حتی برنج glutinous گلوتن آزاد است با وجود نام Glutinous اشاره به ماهیت چسب برنج و نه چسب پروتئین گلوتن در جو گندم و چاودار. بسیاری از محصولات بدون گلوتن جایگزین گندم با برنج با این حال در حالی که تمام برنج در فرم طبیعی خود را گلوتن آزاد است که به این معنا نیست که همه محصولات مبتنی بر برنج و برنج آزاد گلوتن است اگر در شکی مردم باید برچسب زدن بر روی بسته بندی را بررسی کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصص تماس بگیرید Contact cross تماس با گندم یا چاودار جو در گندم یا فرآورده های در حال رشد می تواند این تماس نامیده می شود که قبلا شناخته شده است به عنوان آلودگی متقابل تماس متقابل برنج و گلوتن نیز می تواند در خانه هایی که در آنها وسایل و پخت و پز مشترک برای تهیه غذاهای رایگان و گلوتن استفاده می شود، در خانه ها اتفاق می افتد غذاهای حاوی گلوتن در این مکان ها شامل ظروف سفالی colandersshared می باشد همچنین آرد آفتاب نیز می تواند در طول چند ساعت باقی بماند و ظروف سطوح آلوده و مواد غذایی کشف شده را تمیز نگه دارد. تمیز کردن کامل معمولا از تماس متقابل جلوگیری می کند. افراد باید از مواد نوشیدنی گلوتن از نانوایی ها که مواد مغذی حاوی گلوتن و مخازن بزرگ را در فروشگاه های مواد غذایی خریداری می کنند، یک فرد مبتلا به بیماری سلیاک است و قادر به تأیید مواد تشکیل دهنده در مورد مواد غذایی است که بهترین راه برای جلوگیری از خوردن غذا برای افراد مبتلا به اختلالات مرتبط با گلوتن برش غذاهای حاوی گلوتن از رژیم غذایی خود تنها راه شناخته شده برای جلوگیری از آسیب به پوشش روده و دیگر علائم مرتبط با آن بر اساس محصولات برنج فقط به این دلیل که برنج محصول تبلیغاتی به عنوان برنج تبلیغ نمی کند، به این معنی نیست که آن محصول گلوتن است. محصولات برنج معمولا با سس ادویه جات و سایر مواد تشکیل دهنده ای که ممکن است حاوی گلوتن باشد، برنج طعم دار حاوی گندم ضخامت پایه ای به نام پروتئین گندم هیدرولیز شده Fla برنج غلیظ همچنین ممکن است شامل عصاره تقویت کننده مانند سس سویا است که به طور معمول گلوتن نیست، اما می تواند جایگزین با tamari رایس pilaf ساخته شده است با ORZO که همچنین نیست گلوتن آزاد مردم با اختلالات مربوط به گلوتن باید تنها خوردن برنج مبتنی بر محصولات است که با برچسب گلوتن رایگان آنها باید از محصولاتی که حاوی گندم یا لیستی هستند حاوی گندم یا لیستی از هر ماده ای حاوی گلوتن را اجتناب کنند. همچنین باید محصولاتی را که حاوی گندم یا ساخته شده بر روی تجهیزات مشترک با گندم یا گلوتن هستند اجتناب کنند. فقط به این معنی است که محصول گندم آزاد نیست به طور خودکار glutin رایگان googleAdSlotInfo slot slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container آیا برنج یک جایگزین رایگان گلوئون رایگان جایگزین خوردن طیف وسیعی از مواد غذایی سالم توصیه می شود، به خصوص هنگامی که حذف گلوتن از رژیم غذایی مواد غذایی نشاسته منبع اصلی کربوهیدرات هستند و نقش مهمی در رژیم سالم است. هر گروه غذایی ضروری است که مردم شامل انواع O فسفر کربوهیدرات در رژیم غذایی خود برای اطمینان از اینکه آنها طیف گسترده ای از مواد مغذی را مصرف می کنند. فرد مبتلا به رژیم غذایی بدون گلوتن که با برنج و محصولات مبتنی بر برنج به ویژه برنج سفید می تواند بدن خود را از مواد مغذی مهم محروم کند بسیاری از محصولات ساخته شده با آرد گندم غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی اغلب با بریدن گندم و یا خوردن انواع دانه ها مردم را می توان از کلسیم فیبر فلاتین استفاده کرد. از بین بردن گلوتن از رژیم غذایی خود، باید مطمئن شوید که غذاهای متنوعی از جمله بسیاری از دانه های سالم میوه ها و سبزیجات مصرف کنید. آرسنیک برنج در برنج یافت شده دو نوع آرسنیک وجود دارد آرسنیک نوع اول آرسنیک نسبتا غیر سمی است با این حال نوع دوم آرسنیک معدنی نامناسب است براساس گزارش اداره غذا و داروی ایالات متحده FDA برنج تمایل دارد آرسنیک بیشتری از سایر محصولات غذایی داشته باشد در واقع برنج فکر می کنم بزرگترین منبع غذایی آرسنیک معدنی T است او سطح آرسنیک در رژیم غذایی نسبتا کم است و اغلب باعث نشانه های مسمومیت می شود در حالیکه آرسنیک معدنی در طول یک دوره طولانی می تواند یک فرد را به احتمال زیاد بیماری های مزمن را شامل می شود که شامل انسداد یا محدود شدن وسایل خونی می باشد. فشار خون بالا، انواع بیماری دیابت نوع 2 انواع آرسنیک سرطان آرسنیک برای سلول های عصبی سمی است که ممکن است بر عملکرد مغز تأثیر بگذارد در معرض آرسنیک در کودکان و نوجوانان ممکن است باعث کاهش حافظه و یادگیری و کاهش هوش و مهارت های اجتماعی شود آرسنیک ممکن است باعث ایجاد مشکلات بهداشتی در افرادی باشد که مقدار قابل توجهی از محصولات برنج و برنج مصرف می کنند روزانه گلوتن آزاد می کند، به این معنی نیست که رژیم غذایی باید توسط برنج مورد استفاده قرار گیرد. افراد باید انواع مختلفی از مواد غذایی را در رژیم غذایی خود در نظر بگیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها مواد غذایی مختلفی را مصرف می کنند. مورد بیش از حد آرسنیک حقایقی تغذیه بر اساس بیشتر متشکل از کربوهیدرات با مقدار کمی پروتئین و تقریبا بدون چربی قهوه ای برنج دانه برنج یا کل دانه یک منبع خوب فیبر است و حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی در سبوس و جوانه نیز ممکن است منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها اسید فیتیک اسید فرولیک و لیگناها خوردن قهوه ای برنج و دیگر دانه های غلات ممکن است بر سلامت قلب تاثیر مثبتی داشته باشند. برنج برنج یک غذای کم گلیسمی محسوب می شود و ممکن است به کنترل قند خون در دیابت نوع 2 کمک کند. برنج قهوه ممکن است به تنظیم عملکرد روده کمک کند و همچنین ممکن است در جلوگیری از سرطان هایی مانند کولون لوسمی سرطانی و سرطان پستان برنج سفید برنج سفید محصول برنج قهوه ای است که با برداشتن سبوس و جوانه برنج قهوه ای از طریق فرآیند آسیاب کردن این کار برای افزایش طول عمر و رطوبت آن انجام می شود با این حال میله های برش برنج با ارزش مواد مغذی مانند فیبر غذایی اسیدهای چرب ضروری اساسی ویتامین های B و آهن و دیگر مواد مغذی برنج سفید می تواند موجب افزایش سطح قند خون شود که می تواند ناسالم باشد برای افراد مبتلا به دیابت علاوه بر ارائه مواد مغذی پایه و انرژی، برنج سفید دارای هیچ مزیتی برای سلامتی برنج ندارد برنج برنج در واقع برنج نیست در حالیکه برنج به نام برنج وحشی نامیده می شود، دانه ای است که از چهار گونه علف گرفته شده است. برنج وحشی در پروتئین بالاتر است ویتامین ها و فیبر های رژیمی از برنج سفید و کم چربی است. برنج وحشی منبع خوبی از ویتامین های گروه B است. برنج وحشی در رژیم غذایی ممکن است مزایای سلامتی زیر را برای حفاظت از پروتئین های گوارش سلامت قلب حفظ کند. سیستم ایمنی با ویتامین Clower شانس خاصی دارد. شرایط مانند بیماری های قلبی-عروقی دیابت و برخی از cancersgoogleAdSlotInfo فشار slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container دانه های جایگزین و کربوهیدرات Rice نه تنها منبع گلوتن رایگان دانه است بسیاری از نشاسته غلات غلات گلوتن و دیگر مواد غذایی است که می تواند به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل خورده وجود دارد این شامل کوینو تلفظ شد وه یک جایگزین محبوب برای برنج است که همچنین گلوتن رایگان amarantharrowrootbeansbuckwheat groatscassavachiaflaxmaizemilletnut florsgulten رایگان oatspotatoquinoasorghumsoytapiocateffyucca برخی از انواع دانه های شناخته شده کمتر شناخته شده است ممکن است نیاز به خرید از یک فروشگاه بهداشت مواد غذایی گلوتن حاوی دانه برای جلوگیری از دانه های زیر و مشتقات آنها حاوی گلوتن و باید از مردم اجتناب شود با اختلالات مرتبط با گلوتن barleybrewer s yeastdurumeinkorn wheatemmerfarinafarrograhamKAMUT khorasan wheatmaltryesemolinaspelttriticalewheatberries نشاسته نشاسته حاوی گلوتن با این حال برخی از نشاسته گندم برای حذف گلوتن پردازش شده است. طبق FDA مواد غذایی حاوی نشاسته گندم ممکن است تنها به عنوان گلوتن آزاد اگر محصول فرآوری شده به کمتر از 20 قسمت در میلیون گلوتن خط پايين تمامي انواع برنج طبيعي بدون گلوتن هستند و برخي از محصولات مبتني بر برنج علاوه بر گلوتن نيز بايد مردم را مطمئن كنند كه برچسب ها را بر روي هر محصول بررسي كنند تا اطمينان حاصل شود غذا بدون گلوتن است و با غذاهای حاوی گلوتن تماس نگرفته است خوردن انواع غلات و فیبر های کربوهیدرات بالا به عنوان بخشی از رژیم غذایی بدون گلوتن، به جای آنکه تنها بر روی برنج متمرکز شود، می تواند به جلوگیری از نگرانی های بهداشتی مرتبط با آرسنیک کمک کند و رژیم پر با تعادل مواد مغذی