هفت مزایای شیر بادام

تاریخ: 1/1/0001 12:00:00 AM +00:00

اخبار پزشکی

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

شیر بادام شیری محبوب ترین در ایالات متحده آمریکا است که دارای چندین ماده غذایی سالم است اما در مقایسه با کل بادام، آن را آبیاری می کند و بیشترین فیبر را از دست می دهد در حالیکه اثرات سلامتی آن در مطالعات کنترل شده مستقیما مورد بررسی قرار نگرفته است، برخی از اجزای آن به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است این بررسی شیر شیر بادام و مزایای بهداشتی آن است. شیر بادام شیر بادام با آب مخلوط شده و سپس مخلوط شدن را برای حذف جامد ساخته می شود همچنین می توان با افزودن آب به کره بادام نیز ساخته شده است. عطر و طعم نارنجی دلپذیر و بافت خامه ای شبیه به شیر معمولی به همین دلیل است که انتخاب محبوب برای گیاهان و کسانی که آلرژیک و یا غیر قابل تحمل به لبنی شما می توانید شیر بادام در بسیاری از سوپرمارکت ها معمولا در بخش مواد غذایی سلامت نیز بسیار آسان است برای ایجاد در خانه شیر بادام شیری می آید در انواع مارک ها و طعم ها به دلایل بهداشتی بهترین انتخاب شیر بادام است که حاوی قند اضافه نشده است بیشتر علامت های تجاری نیز با مواد معدنی و یا پروتئین ویتامین ها غنی می شوند. اگر شما از لبنیات ننوشید، ممکن است از انتخاب کالاهای غنی شده با کلسیم سود ببرید. مطالعات کنترل شده کل بادام را به مزایای سلامتی متصل می کند، اما بسیاری از آنها ممکن است به شیر بادام اعمال نگردد. چون شیر بادام تقلیل یافته و معمولا از بادام بدون پوست خرد شده ساخته شده است. بیشتر فیبر و بخش بزرگی آن آنتی اکسیدان ها حذف شده است. شیر دوم بادام کاهش یافته و منبع بسیار متمرکز مواد مغذی نسبت به کل بادام غلظت مواد مغذی در شیر بادام بستگی به مقدار زیادی از بادام برای استفاده از مقدار آب و استفاده از آن در هر ویتامین و مواد معدنی اضافه شده است. برای مثال حدود 72 میاد از 86 گرم برای یک فنجان 262 گرم شیر بادام خانگی استفاده می شود در حالی که شیر معمولی بادام معمولی خیلی بیشتر رقیق شده 1 در اینجا هفت مزیت اصلی سلامت نوشیدن شیر بادام 1 می باشد شیر شیر تقریبا مغذی به نظر می رسد زیرا محصولات غنی شده شیر گاو نزدیک می شوند. آنها اغلب حاوی کلسیم و پروتئین ویتامین D هستند و آنها را بیشتر شبیه شیر تغذیه ای در محتوای تغذیه ای شبیه می کند. با این حال شیر بادام به طور طبیعی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی خاصی است به خصوص ویتامین E. برای مقایسه. جدول زیر مقدار کمی از مواد مغذی ویتامین ها و مواد معدنی را در یک فنجان شیر بادام تجاری و شیر گاو کم چرب نشان می دهد. 2 3 بادام MilkCow s MilkCalories 39102 پروتئین 1 55 گرم 8 گرم 22 گرم 2 چربی 88 گرم 2 37 گرم کالباس 1 52 گرم 12 18 گرم ویتامین E49 RDI0 از RDIThiamin11 RDI3 از RDIRiboflavin7 از RDI27 RDIMagnesium 5 از RDI8 RDISome از مواد معدنی در شیر بادام جذب نمی شود و همچنین در شیر یافت این به این دلیل است که بادام حاوی اسید فیت یک ماده ضد ماده است که باعث جذب آهن روی و منیزیم 4 5 6 7 از آنجا که شیر بادام در بسیاری از مواد مغذی کم است، مناسب نیست به عنوان یک جایگزین شیر برای نوزادان شیر پایین شیر بادام به طور طبیعی غنی از چندین ویتامین و مواد معدنی به خصوص ویتامین E 2 است که کم کالری است با وجودی که بادام 50 کالری کم چربی دارد و کالری بالا بادام شیرین کم کالری است. به این معنی که شما می توانید یک نوشیدنی بخورید مقدار زیادی از آن بدون نیاز به نگرانی در مورد افزایش وزن آن نیز مواد مغذی متراکم ارائه مقدار زیادی از مواد مغذی نسبت به محتوای کالری تولید کنندگان شیر بادام رقیق شده با آب را به محتوای چربی شبیه به آن از شیر کم چربی است که حدود 1 چربی یکی فنجان شیر بادام تنها حاوی 39 کالری است که نصف کالری است که در یک فنجان شیر نوشیدنی یافت می شود. 2 8 با این وجود تمام شیرهای بادام شیرین نیستند. شیرهای شیری خانگی یا برخی از مارک ها ممکن است تعداد زیادی کالری را در بسته های مختلف بادام زمینی در هر فنجان حاوی آن است. بعلاوه برخی از محصولات حاوی قند افزوده شده است که باید از آنها دور شود. شیر برنج ممکن است دارای کالری کمتری نسبت به یک لیوان شیر نابالغ باشد اما این ممکن است برای همه علامت های تجاری اعمال نشود بنابراین مطمئن شوید که برچسب های مواد مغذی را بررسی کنید googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container 3 شیر بی شیرین شیرین کننده نمیتواند قند خون را افزایش دهد شیر شیر بادام شیرین ممکن است مناسب باشد افراد مبتلا به دیابت بخش بزرگی از شیر بادام در بازار با شیر اضافه با شکر افزوده شده شکر بادام شیرین از سوی دیگر یک نوشیدنی کربوهیدرات کم حاوی تنها 0 6 کربوهیدرات 1 5 گرم در هر فنجان 2 در مقایسه با شیر گاو کم چرب حاوی 5 کربوهیدرات در مجموع 12 گرم در یک فنجان 3 شیر بادام نیز دارای مقدار زیادی چربی و پروتئین نسبت به مقدار کربوهیدرات آن است. به همین دلیل باعث افزایش سطح قند خون نمی شود و آن را برای افراد دیابتی و همچنین افرادی که کم است رژیم غذایی کربوهیدار اما مطمئن شوید که لیست مواد تشکیل دهنده را بخوانید و محصولاتی را انتخاب کنید که به عنوان خالص هستند. پایین ترین قسمت شیر ​​بادام می باشد. پادشاه آن را انتخاب مناسب برای افراد مبتلا به رژیم غذایی کم کربوهیداری و همچنین کسانی که نیاز به نگه داشتن چک در سطح قند خون خود را 4 این شیری شیر شیر بدون شیر گاو و یا سایر محصولات حیوانی است و آن را به عنوان گزینه عالی برای وگان و افرادی که از شیر غیر آلرژیک و یا آلرژی به شیر دارند بسیاری از مردم به لاکتوز قند شیر نمی رسند و قادر به هضم کامل هضم نمی شوند لاکتوز بدون چربی عبور می کند تا به روده بزرگ جایی که توسط باکتری های ساکن آن تخمیر شده است، منجر به ناراحتی بیش از حد گاز ناشی از نفخ شدن و ناراحتی مرتبط با آن می شود. شیر حاوی هیچ لاکتوز نیست و آن را جایگزین شیر مناسب برای افرادی که دارای تحمل لاکتوز هستند شیر پایین شیر شیر است که تقلید و بدون هیچ گونه لبنی است که آن را جایگزین شیر محبوب برای وگان ها و افراد با تحمل لاکتوز یا آلرژی شیر 5 شیر بادام غنی شده ممکن است استخوان های شما را تقویت کند. محصولات لبنی منبع غنی از غذای کلسیم هستند. در مقابل، بادام یا منبع شیر شیر بادام بیشتر شبیه تولید کننده های شیر واقعی غالبا غنی از آن با کلسیم است. به عنوان مثال یک فنجان شیر بادام تجاری می تواند تا 45 50 RDI 2 9 باشد. در مقایسه با مقدار کلسیم در یک فنجان شیر گاو ممکن است از 28 31 از RDI 3 10 به عنوان یک نتیجه، شیر بادام غنی شده یک منبع عالی کلسیم برای افرادی است که از مصرف محصولات لبنی مثل وگان یا کسانی که از لاکتوز و یا آلرژی به شیر استفاده می کنند کلسیم برای ساخت و نگهداری استخوان ضروری است به همین علت مصرف کافی کلسیم خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد. وضعیتی که همراه با استخوان ها و شکستگی های ضعیف است. 11 پایین شیر شیر بادام اغلب با کلسیم غنی شده و باعث می شود که مصرف منظم آن از شیر بادام غنی شده خطر ابتلا به پوکی استخوان را در میان کسانی که T مصرف فرآورده های لبنی 6 ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد. مطالعات انجام شده نشان می دهد که مصرف منظم آجیل ها با یک ردو خطر ابتلا به بیماری های قلبی بخشی از این دلیل است که آنها دارای ویتامین E بالا و حاوی چربی های سالم هستند. 12 13 شیر بادام 1 روغن با وزن تقریبی 90 که غلیظ نشده است. اسید چرب اسانس روغن بادام زیر است: 2 اسید اولئیک، چربی اصلی اسید در روغن بادام به تغییرات مفید در چربی های خون مرتبط شده است. یک مطالعه در بزرگسالان سالم نشان داد که خوردن 66 گرم بادام یا روغن بادام به مدت 6 هفته سبب کاهش کلسترول بد خون 6 و تری گلیسیرید توسط 14 و همچنین افزایش کلسترول خوب HDL خود را با 6 15 افزایش می دهد این تغییرات مفید در پروفایل لیپید خون با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی همراه است. اگر چه حدود 50 کالری در شیر بادام از چربی به دست می آید به طور کلی یک محصول کم چربی است و احتمالا تأثیر قابل توجهی در پروفایل لیپید خون شما دارد اما این یک منبع غنی از ویتامین E است که تقریبا نیمی از RDI را در یک فنجان فراهم می کند. ویتامین E معتبر است برای بسیاری از مزایای سلامت بادام آن محافظت از چربی ها در مقابل اکسیداسیون کاهش سطح کلسترول LDL اکسید شده است که یک عامل خطر برای بیماری های قلبی است 17 18 پایین شیر شیر بادام دارای ویتامین E بالا و حاوی چربی های سالم است مصرف آن به طور منظم می تواند به طور بالقوه سود قلب شما googleAdSlotInfo slot slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container 7 غنی شده شیر بادام در افراد بالای ویتامین D کم و یا کمبود ویتامین D این خطر ابتلا به خستگی استخوان های شکننده و عضلات ضعیف را افزایش می دهد 19 منابع کمی از ویتامین D در رژیم غذایی انسان وجود دارد که به همین دلیل یک استراتژی بهداشت عمومی رایج برای غنی کردن غذاهای خاص با ویتامین D است. به ویژه برای محصولات شیر ​​مثل شیر معمولی شیر بادام معمولا حاوی ویتامین D است. به عنوان مثال یک فنجان ممکن است حاوی 101 وات 2 و 4 میکروگرم ویتامین D باشد که 25 RDI یک فنجان از شیر گاو غنی شده با ویتامین حاوی مقادیر مشابه است 9 این باعث می شود که شیر بادام غنی شده باشد منبع مفید ویتامین D که می تواند کمبود را هنگام مصرف مصرف کند جلوگیری می کند. شیر پایین بادام اغلب با ویتامین D غنی می شود و مصرف آن به طور مرتب می تواند از کمبود ویتامین D جلوگیری کند. شیر آسان برای استفاده از یک مخلوط آسان است. شیر بادام به طور گسترده ای در دسترس است در سوپر مارکت ها با این حال بسیار آسان است که در خانه را نیز بسازید. همه چیزهایی که نیاز دارید، یک آب مخلوط کننده و یک فنجان بادام است. ابتدا پوست را برداشته می شود. با خمیر کردن بادام در آب به مدت 8-12 ساعت یا یک شب، خیس کردن پوست را نرم می کند. اجازه می دهد آن را به راحتی پوست در هنگام شستشو بادام پس از آن قرار دادن بادام در مخلوط کن با چهار فنجان آب و مخلوط کردن تا صاف در نهایت حذف solids توسط straining مخلوط را از طریق یک پارچه پنیر یا کیسه شیر مهره در اینجا برخی از دستور العمل سالم پایه بادام شیر شیر بادام وانیل شیر بادام شیری شیر خشک بادام شیرین شیر خشک بادام شیرین یکی از محبوب ترین شیر میوه ای است که در بسیاری از سوپرمارکت ها موجود است. همچنین آسان است در خانه چگونگی استفاده از شیر بادام درست مثل شیر بادام شیر معمولی فوق العاده همه کاره است. در زیر چند ایده از چگونگی استفاده از آن به عنوان یک جایگزین شیر چلپ چلوپ آن را بیش از غلات خود را به جای شیر به طور منظم شیر اضافه آن را به قهوه خود و یا چای آن را در smoothiesMake برنج رایگان لبنی پودینگ یا بستنی استفاده از آن در سوپ سس و سس سالاد استفاده از آن به عنوان یک جایگزین شیر در بسیاری از غذاهای پخته شده است. برای کسانی که در معرض سنگ کلیه هستند، شیر بادام نباید در مقادیر بیش از حد مصرف شود. این به دلیل محتوای کلسیم اگزالات آن است که به طور کلی در خانه خانگی است شیر بادام 20 بعضی از مردم نیز نگران کارائینن یک ضخیم کننده در برخی محصولات شیری تجاری هستند اما بسیاری از دانشمندان معتقدند که نوع و مقدار کاراژیان مورد استفاده در محصولات غذایی ایمن هستند 21 22 23 شیر پایین شیر جایگزین خوبی برای شیر منظم می باشد با این حال کسانی که مستعد ابتلا به سنگ کلیه هستند باید از مقادیر زیادی از آن نوشیدنی استفاده کنند. د محصول و جایگزین شیر بزرگ برای وگان ها و افرادی که آلرژیک و یا غیر قابل تحمل به لبنی هستند به طور طبیعی غنی از چندین مواد مغذی مهم بادام شیر عالی علاوه بر یک رژیم غذایی سالم