آزمایش جدید HIV دقیقتر پنهان را تشخیص می دهد و به درمان نزدیکتر می شود

محققان در حال نزدیک شدن به درمان کامل اچ آی وی با طراحی دقیق تر از هزینه های موثر و کارآمد برای تشخیص اینکه چه مقدار از ویروس در بدن انسان باقی مانده است، آزمایش جدید را انجام می دهد. آزمایش جدید می تواند مخزن اچ آی وی را که هنوز در بدن پنهان مانده است شناسایی کند. سلول های CD4 که در این تصویر نشان داده شده بزرگترین چالش برای محققانی که در تلاشند تا درمان خود را برای HIV انجام دهند، ویروس را پس از درمان با ویروس رترو ویروس شناسایی می کند. HIV می تواند در سلول های ایمنی در سطوح دشوار تشخیص داده شود. HIV درمانی سرکوب عفونت به سطح تقریبا غیر قابل کشف را کاهش می دهد اما ویروس می تواند در یک سلول خاموش در سلول های CD4 T که سلول های T یا سلول T helper نیز نامیده می شوند، سرکوب می شود. با این حال بسیاری از DNA های HIV در این سلول ها معیوب هستند و نمی توانند باعث بروز عفونت CD4 T سلولها لنفوسیت ها هستند که سلول های گلبول سفید هستند که نقش کلیدی در محافظت از بدن در برابر عفونت دارند. سلول های T بدن را آگاه می کنند که عفونت آن را فعال می کند پاسخ ایمنی بدن هنگامی که بدن از طریق اچ آی وی آلوده می شود، از این سلول ها برای تکثیر و گسترش استفاده می کند. توانایی ویروس HIV برای مخفی کردن سلول های ذخیره شده در سلول های CD4، مانع اصلی پیدا کردن یک درمان است که بیمار شروع به درمان ضد رتروویروسی می کند بسیار مهم است که بگوییم ویروس هنوز چپ است و آیا می توان آن را تکرار کرد اکثر تست های قابل دسترس برای تشخیص ویروس بسیار مقرون به صرفه نیستند و زمان زیادی را می گیرند تست در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس است تست کمی رشد ویروسی Q VOA It مقدار زیادی از خون نیاز به مقدار زیادی از کار و بسیار گران است علاوه بر این Q VOA همچنین ممکن است میزان ویروس را پایین بیاورد اما اکنون محققان دانشگاه پیتزبورگ از Pitt Graduate School of Public Health در پنسیلوانیا اعلام کرده اند که آنها با یک سریعتر، ارزان تر و کارآمدتر می شود تا مطمئن شوید که آیا HIV در سلول های CD4 پنهان شده است یا خیر. مطالعه جدید منتشر شده در مجله Nature Medicine جزئیات تست جدیدی را که محققان آن را تست TZA نامیده اند googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container چگونه آزمایش جدید انجام می شود نویسنده ارشد Phalguni Gupta Ph D پروفسور و معاون ریاست عمومی Pitt بهداشت عمومی وزارت بیماری های عفونی و میکروب شناسی توضیح می دهد که چه چیزی باعث انگیزه او و همکارانش شده است تا آزمایش جدیدی انجام دهند. در سراسر جهان تلاش های قابل توجه برای درمان افراد مبتلا به اچ آی وی با یافتن راه هایی برای ریشه کن کردن این مخزن ناپدید شده ویروس که به شدت در بیماران باقی می ماند با وجود بهترین درمان ما، وجود دارد. پیشرفت اگر ما تست هایی داشته باشیم که به اندازه کافی حساس و عملی باشند تا پزشکان را بشنوند اگر فرد واقعا درمان شده است TZA با شناسایی ژن فعال است که تنها در صورتی وجود دارد که تظاهرات قابل اعتماد اچ آی وی وجود داشته باشد. آزمایش TZA در 7 روز در مقایسه با 14 روز مورد نیاز Q VOA و هزینه تنها یک سوم از Q VOA قیمت Addi از آنجایی که مقدار خون و تعداد سلول ها بسیار کمتر است، مهم است که آزمایش TZA نشان می دهد که در افرادی که به نظر می رسد تقریبا به طور کامل درمان شده از ویروس HIV ویروس پنهان است در واقع 70 درصد بالاتر از آنچه که قادر به تشخیص های قبلی بود. سلول های کمتر نیاز به TZA نیز ممکن است برای تشخیص HIV در کودکان مفید باشد نویسندگان و همچنین در بافت هایی که HIV در آن پنهان است پروفسور گوپتا در مورد این یافته ها توضیح می دهد. با استفاده از این آزمایش، ما نشان دادیم که بیماران بدون علامت در درمان ضد رترو ویروسی مخزن HIV بسیار بزرگتری دارند از آنچه قبلا پیش بینی شده است، تا 70 برابر آنچه که آزمون Q VOA را تشخیص داده است. از آنجا که این آزمایشات راه های مختلفی برای سنجش اچ آی وی دارد که قادر به تکرار آن است، احتمالا مفید است تا هر دو در دسترس باشند به عنوان دانشمندان در تلاش برای درمان یاد بگیرند چگونه دانشمندان HIV را در حیوانات حذف کنند با استفاده از ویرایش ژن