چگونه جهش ژنی می تواند به درمان درد مزمن کمک کند

دانشمندان جهش ژنتیکی نادر را در یک خانواده کشف کرده اند که حساسیت کم به درد کشف را کشف می کند که می تواند منجر به استراتژی های جدید درمان درد مزمن شود که یکی از دلخوری ترین شرایط در ایالات متحده است. محققان نشان می دهند که جهش جهشی خاصی که باعث می شود ناشنوایی درد می تواند یکی از راه های درمان درد مزمن باشد. در یک مطالعه تازه منتشر شده در مجله، محققان مغز، نشان می دهند که یک خانواده ایتالیایی با جهش در یک ژن به نام Zinc finger homeobox 2 ZFHX2، تحمل خاصی به انواع خاصی از درد دارند. اعضای این خانواده می گویند دکتر جیمز کاکس، نویسنده موسسه تحقیقات پزشکی والفسون در دانشگاه کالج لندن در انگلستان می تواند خود را بسوزاند یا بدون شکست درد بدون درد دردسر را از بین ببرد اما آنها دارای یک تراکم فیبر عصبی نرمال داخلی هستند که به این معنی است که آنها اعصاب همه آنها وجود دارد آنها فقط کار نمی کنند چگونه آنها باید ما دوباره تلاش برای به دست آوردن درک بهتر از دقیقا به همین دلیل آنها احساس درد بسیار برای دیدن اگر این می تواند به ما کمک کند برای پیدا کردن درمان های جدید تسکین درد دکتر Cox ادامه تخمین زده می شود که حدود 25 3 میلیون بزرگسالان در ایالات متحده با درد مزمن زندگی می کنند که به عنوان دردي كه حداقل 3 ماه طول مي كشد تعريف شده است. اين درد مي تواند باعث تحرك فرد و دخالت در كار روزمره شود. داروها در دسترس هستند كه ممكن است به افراد كمك كند تا درد مزمن مانند داروهاي ضد التهابي غيراستروئيدي مانند NSAID ها و در موارد شديدتري از مواد افيوني با این حال این درمان ها همیشه موفق نیستند و می توانند خطرهای قابل توجهی را تحمل کنند. به همین ترتیب نیازمندی های جدید راهبردهای تسکین درد وجود دارد. محققان با استفاده از روش های مقابله با آنزیم مادرزادی تحقیق کرده اند. امید به کشف برخی از سرنخ ها. googleAdSlotInfo push slotName MNT_DLB1 slotContainer mnt_dlb1_container ژن های غیر حساسیتی درد به عنوان غیر حساسیت مادرزادی به درد congen آناتومی ایتالیایی یک بیماری است که در آن یک فرد قادر به درک احساسات فیزیکی نیست. جهش در ژن SCN9A علت شناخته شده آنتی ژنیک است. جهش های ژن SCN9A باعث تشکیل کانال های NaV1 7 می شود که کانال هایی هستند که سیگنال های درد را از اعصاب به مغز انتقال می دهند. مطالعات تحقیق کرده است که آیا مسدود کردن کانال های NaV1 7 با هدف قرار دادن ژن SCN9A می تواند درمان های جدیدی برای درد مزمن ایجاد کند، اما هنوز برای تولید هر نوع دارویی موثر هستند. درد مزمن پشتی درمان 10 دقیقه ای، درمان درد را از دست می دهد. بیش از 80 درصد از شرکت کنندگان در این مطالعه اکنون مطالعه شده است. براساس نتایج مطالعه جدید، دکتر کاکس و تیم روش دیگری برای کاهش درد مزمن را شامل می شوند که شامل جهش در ژن ZFHX2 می باشد. برای رسیدن به یافته های خود، دانشمندان از توالی کامل exome برای تجزیه و تحلیل DNA در نمونه خون گرفته شده از شش عضو خانواده ایتالیایی که درد ناشی از آن را دارد واکنش پذیری هر عضو این خانواده نمیتواند احساس درد در پاسخ به کپسایسین گرمائی مضر را به عنوان عامل فعال در فلفل قرمز و یا شکستگی استخوان احساس کند. این حساسیت بسیار خاص به درد، محققان پس از نام خانوادگی نام خانم مارشالی نامیده شده است. googleAdSlotInfo slotName MNT_DLB2 slotContainer mnt_dlb2_container محققان جهش جدیدی را در ژن ZFHX2 که تغییرات بخش خاصی از توالی DNA خود را تغییر داده است، از طریق تجزیه و تحلیل آنها منجر به درمان های جدید می شوند. هنگامی که تیم بر روی موش ها از ژن ZFHX2 بی خبر بود، آن ها دریافتند که آستانه درد جوندگان تغییر می کند. دانشمندان سپس موشهای پرورش داده شده برای داشتن همان جهش ژن ZFHX2 موجود در نمونه های انسانی انسانی دریافتند که این باعث می شود جوندگان نسبت به درجه حرارت بالا حساس به درجه حرارت بالا در بررسی این جوندگان بیشتر تیم پیدا کرد که ژن ZFHX2 کنترل ژن های دیگر است که همراه با درد زنگ زدن با بیشتر تحقیق برای درک دقیقا چگونه مو این موضوع به حساسیت درد و تأثیر آن بر حساسیت درد و بررسی اینکه چه ژنهای دیگری ممکن است درگیر شوند، می تواند اهداف جدیدی را برای توسعه مواد مخدر شناسایی کند. این مطالعه می گوید: نویسنده پژوهشی پروفسور آنا ماریا آلوسیی از دانشگاه سیتنا در ایتالیا نویسندگان پیشنهاد می کنند که یک درمان بالقوه از یافته های آنها می تواند باشد ژنتیک درمانی که جهش ژن ZFHX2 را در بر می گیرد امیدواریم که یافته های ما و پروژه های تحقیقاتی بعدی کمک به یافتن درمان های بهتر برای میلیون ها نفر در سراسر جهان باشد که درد مزمن را تجربه می کنند و از داروهای موجود امتناع می کنند. نویسنده اول Dr Abdella Habib قطر دانشگاه قطر